Marslillemor - 31 - B2 - PP3 etter MA i august - EL 12/12 - IKM 26/11
Håper på mange fine positive tester til jul!
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, går håpe det ordner seg nærmere eggløsningen dere kommerPappaen her i huset har gått all in for å få det til og klaffe denne PP, og faktisk kuttet snusen det er jo superbra, men han er jo helt ufyselig å være med han er ikke seg selv og vi krangler om alt og ingenting spent på når det går seg til, håper han er mye hyggeligere når EL nærmer seg
Velkommen til degEmine89 - 34 - B3 - PP9 - EL 15/12 - IKM 27/12
Så leit å høre om senaborten dinMelder meg inn her også Usikker på om IKM blir 22/23.12 pga senabort, men håper det sitter fort
Lykkedans - 35 - PP1(etter senabort) - EL 07.12 - IKM 23.12
Så fint å se degMarslillemor - 31 - B2 - PP3 etter MA i august - EL 12/12 - IKM 26/11
Så spennende med første prøveperiode på barn treMånedis - 33 - B3 - PP1 - EL 11.12 - IKM 25.12
Melder meg inn her! Andre syklus bare etter første mens etter fødsel november 2023!
Usikker på om vi får til EL, og hvordan syklusene er! Men følger de lange jeg hadde sist! Så dette er i alle fall planlagt PP1, så får vi se på gjennomføringsevnen/tidskabalen i hus
Blemdamamma-34 - B2 - PP1 - EL 09/12- IKM 23/12
Lilly E. - 30 - B3 - PP2 - EL 12.12 - IKM 26.12
Krysser fingrene for mange julespirer her inne
Takk for det Prøvde ett år på første, mens nummer to satt på andre forsøk. Veldig spent på denne siste runden. Hva med deg?Velkommen, velkommen spennende tid for dere begge prøvde dere lenge på de barna dere har fra før?
Tusen takk! I underkant av et halvt år etter pilleslutt på nr 1Velkommen, velkommen spennende tid for dere begge prøvde dere lenge på de barna dere har fra før?
Du må se på listen om det ble rett, så jeg ikke surret det tilTR kom endelig i dag, så forventet EL blir ca 14.12
Ojj, må vært litt et sjokk at nummer to satt så raskt! Fikk dere noen oppfølging når det tok så lang tid med nummer 1? Her har vi hatt varierende tid, men ikke tatt lang tid med noen av de foregåendeTakk for det Prøvde ett år på første, mens nummer to satt på andre forsøk. Veldig spent på denne siste runden. Hva med deg?
Det er vel passe normalt, så ting får stabilisert seg etter ppiller osv! Har du gått på ppiller nå?Tusen takk! I underkant av et halvt år etter pilleslutt på nr 1
Ja, tenker det. Hadde bare så lange sykluser hele veien på ca 45 dager, uten å vite helt hvorfor.Det er vel passe normalt, så ting får stabilisert seg etter ppiller osv! Har du gått på ppiller nå?
Velkommen til deg!FrøkenPrøver - 35 - B3 - PP2 - EL 15.12 - IKM 29.12
Åh, ikm på juleaftenMammsn - 33 - B4 - PP4 - EL 10/12 - IKM 24/12
Nei, vi fikk inne noe oppfølging kommunalt. Jeg var gravid en gang før vi fikk første, men det endte i en EXU og jeg måtte operere vekk en eggleder som sprakk. Men dermed visste vi at vi kunne bli gravide, så det var ikke noen bekymring verken hos oss eller blant helsepersonell for akkurat det. Ett år med prøving regnes heller ikke som unormalt, så da var det bare å vente. Det var utrolig tungt å ha vært så nær, og etterpå oppleve å ikke "få det til". Vi gikk privat og fikk en skylling av den gjenværende egglederen, og ble gravide med førstemann rett etter den skyllingen. At nummer to satt på andre forsøk var vidunderlig Håper på å være så heldige igjen. Tiden får vise.Ojj, må vært litt et sjokk at nummer to satt så raskt! Fikk dere noen oppfølging når det tok så lang tid med nummer 1? Her har vi hatt varierende tid, men ikke tatt lang tid med noen av de foregående