❤️ IKM Uke 52 ❤️

Pappaen her i huset har gått all in for å få det til og klaffe denne PP, og faktisk kuttet snusen :wideyed: det er jo superbra, men han er jo helt ufyselig å være med :meh: han er ikke seg selv og vi krangler om alt og ingenting :sorry: spent på når det går seg til, håper han er mye hyggeligere når EL nærmer seg :hilarious:
Haha, går håpe det ordner seg nærmere eggløsningen dere kommer :laughing002 :hilarious:

Emine89 - 34 - B3 - PP9 - EL 15/12 - IKM 27/12
Velkommen til deg :D

Melder meg inn her også Usikker på om IKM blir 22/23.12 pga senabort, men håper det sitter fort❤️

Lykkedans - 35 - PP1(etter senabort) - EL 07.12 - IKM 23.12
Så leit å høre om senaborten din :shy::Heartred
Marslillemor - 31 - B2 - PP3 etter MA i august - EL 12/12 - IKM 26/11

Håper på mange fine positive tester til jul! :Heartpink
Så fint å se deg :Heartred

Melder meg inn her! Andre syklus bare etter første mens etter fødsel november 2023!
Usikker på om vi får til EL, og hvordan syklusene er! Men følger de lange jeg hadde sist! Så dette er i alle fall planlagt PP1, så får vi se på gjennomføringsevnen/tidskabalen i hus

Blemdamamma-34 - B2 - PP1 - EL 09/12- IKM 23/12

Melder meg inn her! Andre syklus bare etter første mens etter fødsel november 2023!
Usikker på om vi får til EL, og hvordan syklusene er! Men følger de lange jeg hadde sist! Så dette er i alle fall planlagt PP1, så får vi se på gjennomføringsevnen/tidskabalen i hus

Blemdamamma-34 - B2 - PP1 - EL 09/12- IKM 23/12
Lilly E. - 30 - B3 - PP2 - EL 12.12 - IKM 26.12

Krysser fingrene for mange julespirer her inne
:love017 :signs003

Velkommen, velkommen :D spennende tid for dere begge :) prøvde dere lenge på de barna dere har fra før?

Takk for det :D Prøvde ett år på første, mens nummer to satt på andre forsøk. Veldig spent på denne siste runden. Hva med deg?
Ojj, må vært litt et sjokk at nummer to satt så raskt! Fikk dere noen oppfølging når det tok så lang tid med nummer 1? Her har vi hatt varierende tid, men ikke tatt lang tid med noen av de foregående :)

Det er vel passe normalt, så ting får stabilisert seg etter ppiller osv! Har du gått på ppiller nå?
Ja, tenker det. :) Hadde bare så lange sykluser hele veien på ca 45 dager, uten å vite helt hvorfor.
Nei, nå er det nattamming som har utsatt det tenker jeg. Så blir spennende å se om og hvordan det stabiliserer seg.

Jeg melder meg inn her igjen etter en laaang pause fordi det tar så på denne prøvingen :( Husker ikke PP, så jeg velger å kalle denne for PP2 etter pausen. Vi skal til utredning nå før jul for mulig oppstart IVF, men kan jo drømme og håpe om at spiren sitter denne runden:smiley-angelic003
Prøvenr2- 37- B2- PP2- EL 15/12- IKM 29/12

Ojj, må vært litt et sjokk at nummer to satt så raskt! Fikk dere noen oppfølging når det tok så lang tid med nummer 1? Her har vi hatt varierende tid, men ikke tatt lang tid med noen av de foregående :)
Nei, vi fikk inne noe oppfølging kommunalt. Jeg var gravid en gang før vi fikk første, men det endte i en EXU og jeg måtte operere vekk en eggleder som sprakk. Men dermed visste vi at vi kunne bli gravide, så det var ikke noen bekymring verken hos oss eller blant helsepersonell for akkurat det. Ett år med prøving regnes heller ikke som unormalt, så da var det bare å vente. Det var utrolig tungt å ha vært så nær, og etterpå oppleve å ikke "få det til". Vi gikk privat og fikk en skylling av den gjenværende egglederen, og ble gravide med førstemann rett etter den skyllingen. At nummer to satt på andre forsøk var vidunderlig ❤️ Håper på å være så heldige igjen. Tiden får vise.

Back
Topp