Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra man kan se "noe" fint i det når mensen kommer Infoen stemmer fortsatt da? ( EnDrøm25- 31 - B3 - PP2 - EL 14/12 - IKM 27/12)Da kom endelig TR i går for min del! Endelig er syklusen min tilbake til der den var siden MA i april (!).
Den har variert mellom 24-25 dager, til nå å bli 26 dager. Så, nå er kroppen klar for et julemirakel
Man må aldri stoppe å drømme, kanskje julemirakelet kommer til dere i årJeg melder meg inn her igjen etter en laaang pause fordi det tar så på denne prøvingen Husker ikke PP, så jeg velger å kalle denne for PP2 etter pausen. Vi skal til utredning nå før jul for mulig oppstart IVF, men kan jo drømme og håpe om at spiren sitter denne runden
Prøvenr2- 37- B2- PP2- EL 15/12- IKM 29/12
Så spennende, kanskje det var skyllingen du trengte! Ja, vet bare at folk søker hjelp rundt ett år, så bra det gikk akkurat før da!Nei, vi fikk inne noe oppfølging kommunalt. Jeg var gravid en gang før vi fikk første, men det endte i en EXU og jeg måtte operere vekk en eggleder som sprakk. Men dermed visste vi at vi kunne bli gravide, så det var ikke noen bekymring verken hos oss eller blant helsepersonell for akkurat det. Ett år med prøving regnes heller ikke som unormalt, så da var det bare å vente. Det var utrolig tungt å ha vært så nær, og etterpå oppleve å ikke "få det til". Vi gikk privat og fikk en skylling av den gjenværende egglederen, og ble gravide med førstemann rett etter den skyllingen. At nummer to satt på andre forsøk var vidunderlig Håper på å være så heldige igjen. Tiden får vise.
Ja, foreløpig endrer ingenting seg hos meg! Får se når jeg får positiv eggløsningstest, så kan vi eventuelt justereSå bra man kan se "noe" fint i det når mensen kommer Infoen stemmer fortsatt da? ( EnDrøm25- 31 - B3 - PP2 - EL 14/12 - IKM 27/12)
Legetimen gikk overraskende bra. Veldig positiv ny lege. Økt på eine medisinen, med beskjed om at hu sku snakk med gyn hvis det ikke var nokAh ja, det var det jeg tenkte på. Skjønner, du er vel din egen fasit, du har jo levd med det så lenge. Men får høre hva legen sier
Du er veldig velkommen til ossDette blir min 4. ikm gruppe denne pp.
Kunne sikkert gått innom ikm 51 først, men neh… Så da fortsetter jeg gjetning på datoer her. Satser på en termin spire i bursdagsgave i år
Lillemo123 - 31 (32 den 20.des) - B2 - PP1 - EL 14/12 - IKM 27/12
Må du avvente prøvingen i mens? Eller kan dere kjøre på?Legetimen gikk overraskende bra. Veldig positiv ny lege. Økt på eine medisinen, med beskjed om at hu sku snakk med gyn hvis det ikke var nok
Vi får heldigvis lov å fortsetteMå du avvente prøvingen i mens? Eller kan dere kjøre på?
Jeg kan kun svare angående brun utflod. Jeg skriver at min er rosa men den er vel rosa/brun. Jeg får den hver måned men da alltid sammen med første el slimet. Jeg har blitt gravid to ganger men det har dessverre endt i SA og MA. Vil tro det er helt normalt og det er det jeg også hørt. Men hadde det aldri når jeg gikk på prevensjon.Kan jeg spørre om noe? En litt intim detalj, men vet ikke hvor ellers jeg skal spør Jeg tok ut hormonspiralen i midten av august, har hatt den i 4,5 år. Mitt forrige svangerskap var i 2013, så det begynner jo å bli noen år siden.. det jeg har merket disse prøveperiodene etter hormonspiralen er at jeg får helt brun utflod 1-2 dager før EL slimet kommer. Det har heller ikke vært veldig mye EL slim disse prøveperiodene.. Når jeg ikke gikk på prevensjon hadde jeg mye EL slim og det var aldri farge på det…
Jeg hadde kjemisk i oktober og på UL i forbindelse med fjerning av spiral sa gynekolog at alt så fint ut og det var mange egg, så jeg tror egentlig ikke det har så mye og si, men syns det er litt rart? I og med at jeg er 37 år så er jeg naturligvis litt bekymra for om det kanskje kan være for seint
Jeg har lest at brun utflod og litt blødning ved EL er helt normalt, men som sagt så har jeg aldri opplevd det før… Er det andre som har det slik?
Spotting før EL og mens, kan være et tegn på lavt progesteronnivå. Dette gjør at kroppen ikke klarer å lage tilstrekkelig eggløsningsslim, og ikke har nok støttehormon til at et egg klarer å feste seg i livmoren.Kan jeg spørre om noe? En litt intim detalj, men vet ikke hvor ellers jeg skal spør Jeg tok ut hormonspiralen i midten av august, har hatt den i 4,5 år. Mitt forrige svangerskap var i 2013, så det begynner jo å bli noen år siden.. det jeg har merket disse prøveperiodene etter hormonspiralen er at jeg får helt brun utflod 1-2 dager før EL slimet kommer. Det har heller ikke vært veldig mye EL slim disse prøveperiodene.. Når jeg ikke gikk på prevensjon hadde jeg mye EL slim og det var aldri farge på det…
Jeg hadde kjemisk i oktober og på UL i forbindelse med fjerning av spiral sa gynekolog at alt så fint ut og det var mange egg, så jeg tror egentlig ikke det har så mye og si, men syns det er litt rart? I og med at jeg er 37 år så er jeg naturligvis litt bekymra for om det kanskje kan være for seint
Jeg har lest at brun utflod og litt blødning ved EL er helt normalt, men som sagt så har jeg aldri opplevd det før… Er det andre som har det slik?
Så spennende! Heldig som er litt lengre frem i syklusen Krysser fingrene for deg!Jeg begynte å teste for lh og østrogen stigning i går men negativt som forventet. Cd 11 i dag og fikk nettopp første el slimet som var rosa. Så starter alle mine el-runder så da regner jeg med at el skjer cirka søndag/mandag Så prøve å få lagt inn første aksjene i kveld da kanskje
Ah, kjenner meg igjen her! Vi har to små på 3 og 4 år, og her er de syke om hverandre fra oktober til april. Ikke spesielt gøy når vi blir syke selv, og samtidig må være kokk, sykepleier, renholdsansvarlig og underholder.Her begynner jeg nok å teste på søndag og starter samtidig aksjelegging. Spent på hvor mange runder vi får til frem til EL torsdag i neste uke. Mye sykdom i barnehagen for tiden så lillemor er mye syk og det fører til mye oppvåkninger på kveld og natt Men vi skal nok få det til på et vis
Gjelder det også hvis man får som jeg, samtidig med el slim?Spotting før EL og mens, kan være et tegn på lavt progesteronnivå. Dette gjør at kroppen ikke klarer å lage tilstrekkelig eggløsningsslim, og ikke har nok støttehormon til at et egg klarer å feste seg i livmoren.
Ville tatt det opp med gynekologen din