❤️ IKM uke 51 ❤️

Samboeren har fått svar på blodprøver, mangler b9,b12 og d vitamin. Så skal han ta sædprøve på sykehuset, håper han slipper raskt inn :smiley-angelic001
I dag har jeg for første gang på over et halvt år hatt skikkelige el smerter sannsynligvis, skal ta en test til i kveld og håper den viser økning siden jeg kjenner det på kroppen, aksjer er i hvert fall lagt :cool:

Hvilke tidlige tegn på el kjenner du ? :)
Det første jeg merker er slimete utflod. Så blir jeg oppblåst, får en spesiell type kramper/trykkfølelse jeg kun kjenner rundt denne tiden og føler meg hoven i underlivet. Veldig ubehagelige symptomer egentlig som ikke gjør at jeg får lyst til å ta av meg klærne og ha sex da :hilarious:

Last edited:
IMG_5842.jpeg
Usikker på om toppen har vært i natt eller om den kommer utover dagen. Tipper EL enten er i kveld/natt eller i morgen tidlig. La aksjer i går kveld og blir en ny runde igjen i kveld tenker jeg :happy:

Vis vedlegget 449797
Usikker på om toppen har vært i natt eller om den kommer utover dagen. Tipper EL enten er i kveld/natt eller i morgen tidlig. La aksjer i går kveld og blir en ny runde igjen i kveld tenker jeg :happy:
Jeg er også usikker på om EL var i går eller i dag.. men lagt aksjer de siste de siste dagene, så da har man vel gjort det man kan:happy: tror det blir lange dager i dpo-land:dance008

Det første jeg merker er slimete utflod. Så blir jeg oppblåst, får en spesiell type kramper/trykkfølelse jeg kun kjenner rundt denne tiden og føler meg hoven i underlivet. Veldig ubehagelige symptomer egentlig som ikke gjør at jeg får lyst til å ta av meg klærne og ha sex da :hilarious:
Det høres ikke særlig kjekt ut å ha sex da nei :laughing002

Blir det El i dag da kanskje?? Håper det så jeg også kommer over i dpo land :smiley-angelic001
Aksjer fredag, lørdag og mandag. Og sikkert i kveld xsmile9

Vedlegg

• Tests-2024-11-17-2024-12-16-1733214337653.jpg
    Tests-2024-11-17-2024-12-16-1733214337653.jpg
    201,2 KB · Visninger: 25
Blir det El i dag da kanskje?? Håper det så jeg også kommer over i dpo land :smiley-angelic001
Aksjer fredag, lørdag og mandag. Og sikkert i kveld xsmile9
Ser ut til at den øker da. Kanskje den blir positiv senere i dag? Da blir vel el i morgen i så fall og 1 dpo på torsdag :)
Gleder meg også til å komme til dpo-land!

Vanskelig å si. For meg pleier det å være ca 24 t etter første positiv test, men de sier jo at det kan ta mellom 12-48 timer før egget slipper. Har du hatt noen eggløsningssmerter?
Ikke noe typiske eggløsningssmerter, får bare fortsette med å legge inn aksjer og krysse fingrene :p

Ser ut til at den øker da. Kanskje den blir positiv senere i dag? Da blir vel el i morgen i så fall og 1 dpo på torsdag :)
Gleder meg også til å komme til dpo-land!
Har jo aldri hatt en positiv el test før så litt redd for at toppen ikke kommer, blir spennende å teste etter jobb :woot:
Har du testet mer i dag ?
Hadde vært nydelig med verdens beste førjulsgave :love017

Har jo aldri hatt en positiv el test før så litt redd for at toppen ikke kommer, blir spennende å teste etter jobb :woot:
Har du testet mer i dag ?
Hadde vært nydelig med verdens beste førjulsgave :love017
IMG_5847.jpeg

OM jeg har! Har jo blitt helt testegal etter MAen :hilarious: Enten så var ikke toppen superhøy denne gangen, eller så er urinen mer utvannet. Heller mot det første

Last edited:
Melder meg inn her, etter en antatt kjemisk forrige syklus. Fortsatt litt usikker på hva det var for noe, men med ett par svaaaake tester, så var det mest sannsynlig en kjemisk. Vi prøver igjen
Legger ved el tester, den øverste fra i går, og den under fra i dag, kan vel si at el er i dag da?

Attpåskatt? - 37- barn nr.2 - pp ? - el 3/12 - ikm 17/12

Håper på masse positive tester i denne gruppen
Snapchat-2097110297.jpg

Melder meg inn her, etter en antatt kjemisk forrige syklus. Fortsatt litt usikker på hva det var for noe, men med ett par svaaaake tester, så var det mest sannsynlig en kjemisk. Vi prøver igjen
Legger ved el tester, den øverste fra i går, og den under fra i dag, kan vel si at el er i dag da?

Håper på masse positive tester i denne gruppenVis vedlegget 449850
Er også 37 og prøver på nr 2, er din første gammel?
Er ikke el dagen etter positiv test ?

Håper på masse positive tester i denne gruppenVis vedlegget 449850
Vil tro EL er i morgen :)

Hehe, bare 3 tester på en dag er da ikke så gale når el er rett rundt hjørnet :laughing002
Har det noe å si at toppen ikke blir så høy ?? :bookworm:
Haha for meg er det mye. Og dagen er ikke over enda :hilarious:
Aner ikke. Tenker egentlig at positiv er positiv, men tror jeg må google litt :pompus:

Back
Topp