❤️ IKM uke 51 ❤️

Skjønner ingenting jeg nå. Når skal man tro eggløsning er ut ifra dette?
Vis vedlegget 449919
Jeg mener jeg har lest at egget slipper mellom 12-48t etter den første positive testen. Og at det ikke skal ha noe å si hvor lenge den er positiv. Noen har lang topp og andre har kort topp. Jeg tipper ut i fra det at du hadde EL i går eller forgårs, men jeg er ingen ekspert selvfølgelig. Har du hatt noen tegn til EL?

Jeg mener jeg har lest at egget slipper mellom 12-48t etter den første positive testen. Og at det ikke skal ha noe å si hvor lenge den er positiv. Noen har lang topp og andre har kort topp. Jeg tipper ut i fra det at du hadde EL i går eller forgårs, men jeg er ingen ekspert selvfølgelig. Har du hatt noen tegn til EL?
Har hatt det jeg vil tro er eggløsningsslim både i går og idag. Følte kanskje det kunne være eggløsningssmerter i går kveld, men usikker

Men hvordan lettest gjøre temping og hele den prosessen der?
Jeg kjøpte bare et termometer med to desimaler og måler til ca samme tid hver morgen. Legger resultatene inn i fertility friend også analyserer den for meg :)
Har man Apple Watch som måler temperaturen vil det jo være enda lettere, men følte ikke helt jeg kunne forsvare den kostnaden kun for temping :hilarious:

Nå nærmer vi oss blenda, håper egget slapp uten at jeg fikk det med meg men er vel usannsynlig :smiley-angelic001
Noen i denne gruppen som spiser ananas i dpo land ?
Det blir en lang uke 50 før vi kan begynne å teste igjen :woot:

Vedlegg

• Tests-2024-11-17-2024-12-16-1733314058961.jpg
    Tests-2024-11-17-2024-12-16-1733314058961.jpg
    241,7 KB · Visninger: 27
Nå nærmer vi oss blenda, håper egget slapp uten at jeg fikk det med meg men er vel usannsynlig :smiley-angelic001
Krysser fingrene! :love017
Ananas? Har ikke fått med meg hva det skal være godt for? Elsker jo ananas, så om det er noe positivt vil jeg absolutt vurdere det :cool01
Ååh, det blir noen lange dager i DPO-land ja laughing6

Jepp, jeg har kjøpt inn ananas! Tenker å begynne i å spise kveld :dance008
Har «heldigvis» veldig mye å gjøre på jobb, julebord på lørdag og mannen reiser bort søndag. Foreldrene mine kommer på besøk neste uke, så satser på at uken går fort av den grunn! :)

Jeg spiser ananas! Gjort det alle PP etter vi startet prøve igjen etter senabort. Funket første ordentlige pp som dessverre endte i kjemisk. Skader jo ikke å prøve tenker jeg :smiley-angelic001 startet i går (1 dpo). Kjører ananasen i smoothie maskin for å slippe å tygge den harde kjernen (alt skal jo med):laughing002

Hvor mye tror dere det har å si at man drikker alkohol under perioden med el og aksjelegging? Bør man helst droppe det helt for å ha best sjanser? :rolleyes:

Hvor mye tror dere det har å si at man drikker alkohol under perioden med el og aksjelegging? Bør man helst droppe det helt for å ha best sjanser? :rolleyes:
Jeg lever som normalt frem til positiv test. Da jeg ble gravid med sønnen min var jeg på 3 julebord i uken før under og etter unnfangelse i alle fall :p Tok en øl i går da jeg hadde el også. Gjør det litt gøyere når man ikke er super streng hele tiden.

Jeg kan ikke svare så mye på hvor mye det påvirker. Men jeg også lever ganske normalt. Ikke noe særlig grøftefyll, men drikker gjerne et glass vin i helger og sosiale settinger. Tror jeg hadde blitt litt tullete om jeg skulle levd som gravid så lenge, men der er man jo forskjellig! :)

Back
Topp