Attpåskatt?
Flørter med forumet
Da er det vel bare å legge inn litt ekstra aksjer i dag, eller i morgen også?Vil tro EL er i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det vel bare å legge inn litt ekstra aksjer i dag, eller i morgen også?Vil tro EL er i morgen
Jepp, størst sjanse sier de vel at det er dagen før. Jeg legger aksjer begge dagene daDa er det vel bare å legge inn litt ekstra aksjer i dag, eller i morgen også?
Mi er 9 så noen år her også, det føles som man er førstegangs prøver Hadde akkurat forsonet meg med at jeg ikke skulle få flere men så møtte jeg endelig samboeren minJo, el er 12-24 timer etter positiv test her er første 11 år, så blitt noen år siden sist
Da har du kanskje tatt en test til i kveld da Google er god å haHaha for meg er det mye. Og dagen er ikke over enda
Aner ikke. Tenker egentlig at positiv er positiv, men tror jeg må google litt
Mi er 9 så noen år her også, det føles som man er førstegangs prøver Hadde akkurat forsonet meg med at jeg ikke skulle få flere men så møtte jeg endelig samboeren min
Jeg venter til i morgen tidlig, det gikk litt i glemmeboken i kveld. Endte opp med å ta en øl og spille Mario party med mannen. Og en runde med aksjelegging midt inniDa har du kanskje tatt en test til i kveld da Google er god å ha
Her hadde tallet stupt siden morgenen, litt skuffende Usikker på om jeg skal ta en test til I kveld eller vente til i morgen tidlig.
Høres nå helt perfekt ut med en slik kveld daJeg venter til i morgen tidlig, det gikk litt i glemmeboken i kveld. Endte opp med å ta en øl og spille Mario party med mannen. Og en runde med aksjelegging midt inni
Googlet da og det har visst ikke noe å si hvor positiv testen er. Ideelt sett bør premom gi deg 1.0 eller høyere, men noen kvinner har visst eggløsning på lavere verdier også.
Ja, den der er litt vanskelig, den hopper jo så mye Jeg har bare testet på morgenen før jeg kjente tegn til el da. Hvordan føles kroppen? Noen tegn?
Blir spennende å følge med og håpe det klaffer nå når dere er klare for detMye samme som her da, møtte endelig mannen eg vil være med
Vi har vel ikke vært helt aktive prøvere, men heller ikke vært forsiktig.
Prøvde å google og da stod det at tempen stiger 1-2 dager etter EL, så da kan det jo være begge deler. Du får vel et kryss i fertility friend snart hvis temperaturen holder segJeg temper også for første gang denne syklusen ser ut som det har begynt å stige i dag, så da stemmer det vel at eggløsning var på mandag?
Eller var den i går da?
Jeg legger dere nye til i oversikten så fort jeg får lov til å redigere innlegg igjen
Blir spennende å følge med og håpe det klaffer nå når dere er klare for det
Sniker - jeg har aldri klart å finne en topp høyere enn 0.85, og jeg ble gravid Aldri fått peak, bare høy.Hehe, bare 3 tester på en dag er da ikke så gale når el er rett rundt hjørnet
Har det noe å si at toppen ikke blir så høy ??
JaPrøvde å google og da stod det at tempen stiger 1-2 dager etter EL, så da kan det jo være begge deler. Du får vel et kryss i fertility friend snart hvis temperaturen holder seg