❤️ IKM uke 51 ❤️

Haha for meg er det mye. Og dagen er ikke over enda :hilarious:
Aner ikke. Tenker egentlig at positiv er positiv, men tror jeg må google litt :pompus:
Da har du kanskje tatt en test til i kveld da :cool: Google er god å ha xsmile9
Her hadde tallet stupt siden morgenen, litt skuffende :rolleyes: Usikker på om jeg skal ta en test til I kveld eller vente til i morgen tidlig.

Vedlegg

• Tests-2024-11-17-2024-12-16-1733254276905.jpg
    Tests-2024-11-17-2024-12-16-1733254276905.jpg
    215,1 KB · Visninger: 29
Da har du kanskje tatt en test til i kveld da :cool: Google er god å ha xsmile9
Her hadde tallet stupt siden morgenen, litt skuffende :rolleyes: Usikker på om jeg skal ta en test til I kveld eller vente til i morgen tidlig.
Jeg venter til i morgen tidlig, det gikk litt i glemmeboken i kveld. Endte opp med å ta en øl og spille Mario party med mannen. Og en runde med aksjelegging midt inni :dance008
Googlet da og det har visst ikke noe å si hvor positiv testen er. Ideelt sett bør premom gi deg 1.0 eller høyere, men noen kvinner har visst eggløsning på lavere verdier også.

Ja, den der er litt vanskelig, den hopper jo så mye :confused004 Jeg har bare testet på morgenen før jeg kjente tegn til el da. Hvordan føles kroppen? Noen tegn?

Jeg venter til i morgen tidlig, det gikk litt i glemmeboken i kveld. Endte opp med å ta en øl og spille Mario party med mannen. Og en runde med aksjelegging midt inni :dance008
Googlet da og det har visst ikke noe å si hvor positiv testen er. Ideelt sett bør premom gi deg 1.0 eller høyere, men noen kvinner har visst eggløsning på lavere verdier også.

Ja, den der er litt vanskelig, den hopper jo så mye :confused004 Jeg har bare testet på morgenen før jeg kjente tegn til el da. Hvordan føles kroppen? Noen tegn?
Høres nå helt perfekt ut med en slik kveld da :love017
Skulle kanskje testet mer på dagen i dag, det har sunket enda litt mer i dag og er jo på syklusdag 17..
Var bare i går jeg kjente smerter, omtrent ingenting i dag, har jeg hatt en veldig rask lav topp kanskje..
Får prøve et par dager til og se hva som skjer, bra pakken fra billige tester snart er her :laughing002

Vedlegg

• Tests-2024-11-17-2024-12-16-1733267987944.jpg
    Tests-2024-11-17-2024-12-16-1733267987944.jpg
    228,2 KB · Visninger: 16
Jeg temper også for første gang denne syklusen :) ser ut som det har begynt å stige i dag, så da stemmer det vel at eggløsning var på mandag?
Eller var den i går da?

Jeg legger dere nye til i oversikten så fort jeg får lov til å redigere innlegg igjen :happy:

så moro å følge med på testene deres Skulle være flink å teste etter EL denne mnd får å se, men den er bare super positiv så får heller følge med på når EL slim kommer

Men håper vi alle får en nydelig julegave å bære

Fortsatt bare negative el-tester her, så el er altså forsinket - enten på grunn av IVF-sprøytene forrige syklus eller forkjølelsen min den siste uken, eller begge deler. Uansett er jeg kjempeglad for det, for samboer kommer hjem i kveld og vi får da en ordentlig sjanse denne syklusen :Heartred Han var så knust over at reisen hans falt på el-dagene, for vi har bare denne og neste syklus å prøve naturlig på før neste fryseinnsett. Drømmer om at det skal klaffe naturlig og at vi kan spare våre eskimoer til barn nummer 2.

Jeg temper også for første gang denne syklusen :) ser ut som det har begynt å stige i dag, så da stemmer det vel at eggløsning var på mandag?
Eller var den i går da?

Jeg legger dere nye til i oversikten så fort jeg får lov til å redigere innlegg igjen :happy:
Prøvde å google og da stod det at tempen stiger 1-2 dager etter EL, så da kan det jo være begge deler. Du får vel et kryss i fertility friend snart hvis temperaturen holder seg :)

Back
Topp