❤️ IKM uke 51 ❤️

Takk! Litt enig med deg, i alle fall hvis man blir sur og lei av skuffelser, som meg selv. Klarer ikke å holde forventningene lave når jeg tester tidlig. Testene mine nå er i alle fall forbi tolke-stadiet :smiley-ashamed005 Men jeg skjønner at noen liker kontrollen de føler at det gir også ❤️ en stor overraskelse er det utvilsomt, jeg har nesten booket fertilitetssjekk nå i januar, skulle bare vente til jeg blødde først :hilarious: gratulerer så mye til deg også, vi ses i terminforumet ❤️

Var det som var litt digg denne runden for min del og, når jeg først testet så var det liksom ikke noe å lure på! :hilarious: Selv om kontrollfreaken i meg sleit!:shy: Men håper vi begge slipper å forholde oss til ny testing generelt :Heartred Sees i september 2025!

Oooookei. Jeg trenger helt seriøst noen meninger her.

Sex 28 og 29 november. EL 1 desember. Mensen skulle kommet mandag 16 desember.
Negative tidlig-tester (babyplan) fra 9-13 des, og igjen mandag 16 (tidlig-tester og vanlig test), ooog i går (babyplan og fra normal).
Har hatt konstante murringer i ei uke nå. Litt brunt utflod i trusa, og det er alt.

Har dere noen meninger? Burde jeg teste igjen?
Burde jeg ringe lege i morgen? Føler det er litt bortkasta å kjøre 45 minutter pr vei til lege i morgen for blodprøve når jeg ikke får komme tilbake igjen før etter jul vil jeg tro.

Er litt rådvill nå.

Oooookei. Jeg trenger helt seriøst noen meninger her.

Sex 28 og 29 november. EL 1 desember. Mensen skulle kommet mandag 16 desember.
Negative tidlig-tester (babyplan) fra 9-13 des, og igjen mandag 16 (tidlig-tester og vanlig test), ooog i går (babyplan og fra normal).
Har hatt konstante murringer i ei uke nå. Litt brunt utflod i trusa, og det er alt.

Har dere noen meninger? Burde jeg teste igjen?
Burde jeg ringe lege i morgen? Føler det er litt bortkasta å kjøre 45 minutter pr vei til lege i morgen for blodprøve når jeg ikke får komme tilbake igjen før etter jul vil jeg tro.

Er litt rådvill nå.
Er det en sjanse for at EL har vært senere? :Heartred

Er det en sjanse for at EL har vært senere? :Heartred
Både ja og nei. Har hatt regelmessige sykluser siden jeg sluttet med prevensjon i begynnelsen av september.
Jeg hadde veldig slimete utflod 28 november har jeg skrevet i melding til mannen :laughing002
Men altså, jeg kan jo ha tatt feil også!

8 desember var jeg på shopping med ei venninne og trodde jeg skulle spy av matlukta på senteret :wtf:

Men, det kan jo ha vært psykisk også!

Både ja og nei. Har hatt regelmessige sykluser siden jeg sluttet med prevensjon i begynnelsen av september.
Jeg hadde veldig slimete utflod 28 november har jeg skrevet i melding til mannen :laughing002
Men altså, jeg kan jo ha tatt feil også!

8 desember var jeg på shopping med ei venninne og trodde jeg skulle spy av matlukta på senteret :wtf:

Men, det kan jo ha vært psykisk også!
Skjønner! Hm, ja nei det er vanskelig! Kanskje bare vente å se om du får mensen/positiv test om noen dager? :Heartred

Har plutselig så noia for abort nå, symptomene mine var så milde i dag og jeg føler meg så "normal".. Men det ser jo ut til at testene øker fint..? :bag:

14 dpo
1000015819.jpg

15 dpo
1000015817.jpg

Idag 17 dpo
1000015816.jpg

Tenk at man ikke skal klare å slappe av selv når man får positive tester! :dead: Hvordan klarer man å legge bort bekymringene?

Har plutselig så noia for abort nå, symptomene mine var så milde i dag og jeg føler meg så "normal".. Men det ser jo ut til at testene øker fint..? :bag:

14 dpo
Vis vedlegget 451266
15 dpo
Vis vedlegget 451265

Idag 17 dpoVis vedlegget 451267

Tenk at man ikke skal klare å slappe av selv når man får positive tester! :dead: Hvordan klarer man å legge bort bekymringene?
Håper ikke jeg som har satt i gang bekymringene med mine testespam i går.. testene dine er hvert fall så sterke de kan bli da❤️ Symptomene har jeg skjønt kan variere veldig opp og ned.

Testene ser kjempefine ut da :Heartred :love017

Bahhhh, hvorfor klarer jeg ikke bare slappe av?! :hilarious: Det er jo økning. Nå vil jeg bare se 3+ på digital så skal jeg kvitte meg med resten av testene!:shy:

Håper ikke jeg som har satt i gang bekymringene med mine testespam i går.. testene dine er hvert fall så sterke de kan bli da❤️ Symptomene har jeg skjønt kan variere veldig opp og ned.

Absolutt ikke! :Heartred Er bare mine egne usikkerheter som tar overhånd! Hater at alt er utenfor min kontroll, hilsen kontrollfreak!:dead:

Skjønner! Hm, ja nei det er vanskelig! Kanskje bare vente å se om du får mensen/positiv test om noen dager? :Heartred
Ja, det er sykt vanskelig! Spesielt når mensmurringene er så heftige men ingenting skjer :dontknow
Klarte ikke å vente med å teste. 2 stk blenda idag også. En fra Babyplan og en fra Normal.

Nå gjør jeg ikke noe mer før neste uke.
For det er ikke noe jeg kan gjøre allikevel :dead:

Vedlegg

• PXL_20241223_140338515.jpg
    PXL_20241223_140338515.jpg
    854,5 KB · Visninger: 15
Ja, det er sykt vanskelig! Spesielt når mensmurringene er så heftige men ingenting skjer :dontknow
Klarte ikke å vente med å teste. 2 stk blenda idag også. En fra Babyplan og en fra Normal.

Nå gjør jeg ikke noe mer før neste uke.
For det er ikke noe jeg kan gjøre allikevel :dead:
Det er forståelig! Uff, føler med deg! Må være veldig frustrerende :Heartred God klem!

Back
Topp