Jeg blir nok med i uke 3 ja14DPO og blenda test. Bare å sette meg på TR Ser kanskje noen av dere igjen i IKM uke 3?
Good jul og masse lykke til dere med positive tester!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blir nok med i uke 3 ja14DPO og blenda test. Bare å sette meg på TR Ser kanskje noen av dere igjen i IKM uke 3?
Good jul og masse lykke til dere med positive tester!
Fått testet noe mer?Altså, jeg har enda ikke fått besøk av TR. Men blenda tester fra Babyplan. Kommer ikke TR i dag, blir det test fra Normal i morgen på morgenurin. Skulle hatt mensen på mandag, forstår ingenting..
Jepp! Blenda i dag også, fortsatt ingen TRFått testet noe mer?
Så slitsomt…Jepp! Blenda i dag også, fortsatt ingen TR
Herreguuuud Gratulerer!Testa ikke før i dag fordi jeg har vært 100% sikker på at det ikke gikk. HELT SIKKER liksom, har stått på tr siden søndag/mandag tatt alle sorgene på forskudd og vært lei meg en uke what the hell. Vis vedlegget 451154
Testa ikke før i dag fordi jeg har vært 100% sikker på at det ikke gikk. HELT SIKKER liksom, har stått på tr siden søndag/mandag tatt alle sorgene på forskudd og vært lei meg en uke what the hell. Vis vedlegget 451154
Ååå herlighet! Gratulerer så mye!!!Testa ikke før i dag fordi jeg har vært 100% sikker på at det ikke gikk. HELT SIKKER liksom, har stått på tr siden søndag/mandag tatt alle sorgene på forskudd og vært lei meg en uke what the hell. Vis vedlegget 451154
Gratulerer så myeTesta ikke før i dag fordi jeg har vært 100% sikker på at det ikke gikk. HELT SIKKER liksom, har stått på tr siden søndag/mandag tatt alle sorgene på forskudd og vært lei meg en uke what the hell. Vis vedlegget 451154
Så gøy Gratulerer! Vil du at jeg skal flytte deg over på gravid nå?Testa ikke før i dag fordi jeg har vært 100% sikker på at det ikke gikk. HELT SIKKER liksom, har stått på tr siden søndag/mandag tatt alle sorgene på forskudd og vært lei meg en uke what the hell. Vis vedlegget 451154
Ja, det kan du jeg har tatt 12 tester, to streker på alle sammen, pregnant, yes+ og gravid 2-3 på de digitale overrasket over den digitale fordi jeg er knapt akkurat 2 uker siden EL.Så gøy Gratulerer! Vil du at jeg skal flytte deg over på gravid nå?
Dette er så fantastisk
Gratulerer så mye
Tusen takk håper veldig at spira sitter for dere også nåHerreguuuud Gratulerer!
Takk! Litt enig med deg, i alle fall hvis man blir sur og lei av skuffelser, som meg selv. Klarer ikke å holde forventningene lave når jeg tester tidlig. Testene mine nå er i alle fall forbi tolke-stadiet Men jeg skjønner at noen liker kontrollen de føler at det gir også en stor overraskelse er det utvilsomt, jeg har nesten booket fertilitetssjekk nå i januar, skulle bare vente til jeg blødde først gratulerer så mye til deg også, vi ses i terminforumetÆææ gratulerer!!! Man burde bare slutte med den tidligtestingen egentlig selv om dette må være tidenes beste positive overraskelse da!
Tusen takk! Og gratulerer til deg også, det må jo gå veien så gøy med samme terminforumÅåå herlighet! Gratulerer så mye!!!
Nå ble jeg ordentlig glad!!
Tusen takk ja, nå må spirene sitte hele veien til målTusen takk! Og gratulerer til deg også, det må jo gå veien så gøy med samme terminforum