❤️ IKM uke 51 ❤️

Testa ikke før i dag fordi jeg har vært 100% sikker på at det ikke gikk. HELT SIKKER liksom, har stått på tr siden søndag/mandag :sad010 tatt alle sorgene på forskudd og vært lei meg en uke :laughing002 what the hell.
IMG_2149.jpeg

Testa ikke før i dag fordi jeg har vært 100% sikker på at det ikke gikk. HELT SIKKER liksom, har stått på tr siden søndag/mandag :sad010 tatt alle sorgene på forskudd og vært lei meg en uke :laughing002 what the hell. Vis vedlegget 451154

Æææ gratulerer!!! :love017 Man burde bare slutte med den tidligtestingen egentlig :hilarious: selv om dette må være tidenes beste positive overraskelse da!:smiley-bounce012

Ikke fått TR, som jeg skulle hatt i går hvis EL har vært når jeg tror. Men fikk negativ test på fredag, så EL har nok bare vært senere. Kjenner mensmurringer, så jeg får nok mensen en av de kommende dagene :)

Så gøy :Heartred :love017 Gratulerer! Vil du at jeg skal flytte deg over på gravid nå?
Ja, det kan du ❤️ jeg har tatt 12 tester, to streker på alle sammen, pregnant, yes+ og gravid 2-3 på de digitale :nailbiting: overrasket over den digitale fordi jeg er knapt akkurat 2 uker siden EL.
IMG_2175.jpeg

Jeg skal lese meg opp i denne tråden og se hvordan det gikk og går med dere andre, for jeg har ikke vært aktiv her inne siden forrige helg ❤️

Æææ gratulerer!!! :love017 Man burde bare slutte med den tidligtestingen egentlig :hilarious: selv om dette må være tidenes beste positive overraskelse da!:smiley-bounce012
Takk! Litt enig med deg, i alle fall hvis man blir sur og lei av skuffelser, som meg selv. Klarer ikke å holde forventningene lave når jeg tester tidlig. Testene mine nå er i alle fall forbi tolke-stadiet :smiley-ashamed005 Men jeg skjønner at noen liker kontrollen de føler at det gir også ❤️ en stor overraskelse er det utvilsomt, jeg har nesten booket fertilitetssjekk nå i januar, skulle bare vente til jeg blødde først :hilarious: gratulerer så mye til deg også, vi ses i terminforumet ❤️

Back
Topp