Mange dpo ? Skimter på beggeVærste er at det enda er strek som gjør at man liksom får et lite håp…Vis vedlegget 450886
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mange dpo ? Skimter på beggeVærste er at det enda er strek som gjør at man liksom får et lite håp…Vis vedlegget 450886
Tusen takk Vent litt med det. Føler det er så tidlig enda og mye som kan skje, så tørr ikke stole 100% på det endaÅå, så gøy! Gratulerer Skal jeg sette deg på gravid, eller vil du vente litt til før jeg gjør det?
Har tatt begge blodprøvene nå så venter på svarNår skal du ta neste blodprøve hos legen?
Blir spennende å se hva de viser. Krysser fingreneHar tatt begge blodprøvene nå så venter på svar
Gratulerer9 DPO. Hadde tenkt å vente noen dager til før jeg begynte testingen, men sprakk etter jobb i ettermiddag. Har ikke hatt noen symptomer og var sikker på at det ikke gikk denne gangen. Spesielt siden det ble dårlig med aksje legging siden mannen ble syk. Er i sjokk!
Gratulerer!9 DPO. Hadde tenkt å vente noen dager til før jeg begynte testingen, men sprakk etter jobb i ettermiddag. Har ikke hatt noen symptomer og var sikker på at det ikke gikk denne gangen. Spesielt siden det ble dårlig med aksje legging siden mannen ble syk. Er i sjokk!
Tydelig denne!! Gratulerer
Jeg ser strek!ble bare med små blødning i går, helt borte nå. Tempen holder seg enda høy (er syk enda) så krysser alt for at det er en spire som klorer seg fast. Så nå er teste kjøret i gang her!
Samme testen, original og redigert nederst.
Vis vedlegget 450922
Vis vedlegget 450923
Vis vedlegget 450924
Syntes jeg der noeble bare med små blødning i går, helt borte nå. Tempen holder seg enda høy (er syk enda) så krysser alt for at det er en spire som klorer seg fast. Så nå er teste kjøret i gang her!
Vis vedlegget 450922
Vis vedlegget 450923
Vis vedlegget 450924
Jeg ser noeble bare med små blødning i går, helt borte nå. Tempen holder seg enda høy (er syk enda) så krysser alt for at det er en spire som klorer seg fast. Så nå er teste kjøret i gang her!
Vis vedlegget 450922
Vis vedlegget 450923
Vis vedlegget 450924
Åå gratulerer så mye
Gratulerer!