Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå nei, hadde håper sånn for degHer tørket utflod opp i går, all murring i magen tok slutt og PMS meldte seg. Det altså ingen spire denne gangen heller kommer ikke til å teste, venter bare på tr og nytt forsøk.
Skimter også noe på den øverste. Er det metode? Du har ikke mulighet for å teste med ett annet merke?Nå har jeg tatt enda en test. Men jeg ser ikke noe før etter 5 min og da er den vel ugyldig?? Jeg skimter liksom, meeeen hakke troa. Nederste er fra ca kl.10 i dag og øverste testen fra ca nå.
Vis vedlegget 450817Vis vedlegget 450818
Metode ja. Tok rfsu i går kveld og den viste ingenting. Har ikke erfaring med metode, så vet ikke hva jeg skal forvente. Mannen skal til sentrum etterpå så skal få han til å kjøpe med noen andre tester.Skimter også noe på den øverste. Er det metode? Du har ikke mulighet for å teste med ett annet merke?
Jeg synes jeg ser strekBle litt ivrig her. Samme test som over og bilde tatt etter fristen i tillegg, men elsker jo teste og tolke, så Måtte laste ned Checker og, den sier at den ser Vis vedlegget 450761
Vis vedlegget 450762
Så kjedelig.. skal jeg sette deg på TR?Her tørket utflod opp i går, all murring i magen tok slutt og PMS meldte seg. Det altså ingen spire denne gangen heller kommer ikke til å teste, venter bare på tr og nytt forsøk.
Takk Når jeg er gravid får jeg veldig økt utflod, så når jeg opplever at det blir mindre istedenfor mer, er det et veldig dårlig tegnÅå nei, hadde håper sånn for deg
Er det vanlig tegn på tr for deg at utflod tørker opp?
Ja, det kan du. IKM er ikke før mellom 20-23/12, men jeg vet jo at jeg ikke er gravid.Så kjedelig.. skal jeg sette deg på TR?
Ouf, det er så slitsomt…Seriøst.... TR skulle kommet idag, pleier å være veldig punktlig, men ingen antydning til blødning. Tok både tidlig-test og vanlig test, men begge blenda.
Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til min egen kropp
vanskelig å la være på 8 dpoRøyk på en vanlig test i kveld, den var meget snøhvit du gitt. Var kanskje litt for tidlig å forvente resultat i kveld, 8 DPO, men jeg bare måtte
Hadde nok testet, er jo rimelig å få positiv 13 dpoÆh, jeg er invitert på ost og vin-kveld hos ei venninne på torsdag! Da vil jeg være 13 dpo. Hadde dere testet på morgenen den dagen eller tatt et glass vin og latet som ingen ting?
Når er IKM?Nå har jeg testet 4 ganger i dag og jeg ser ingen strek. De er helt blenda. Trodde jeg så tidligere, men deeeet tror jeg ikke nå lengre. Så nå chiller jeg og skal prøve å ikke tenke mer på å teste før ikm (yeah right).