❤️ IKM uke 51 ❤️

Her tørket utflod opp i går, all murring i magen tok slutt og PMS meldte seg. Det altså ingen spire denne gangen heller :sorry: kommer ikke til å teste, venter bare på tr og nytt forsøk.

Her tørket utflod opp i går, all murring i magen tok slutt og PMS meldte seg. Det altså ingen spire denne gangen heller :sorry: kommer ikke til å teste, venter bare på tr og nytt forsøk.
Åå nei, hadde håper sånn for deg:sorry:
Er det vanlig tegn på tr for deg at utflod tørker opp?

Kan du legge ut original bilde?☺️
Ja den kom ikke med nei!
IMG_0450.jpeg

Nå har jeg tatt enda en test. Men jeg ser ikke noe før etter 5 min og da er den vel ugyldig?? Jeg skimter liksom, meeeen hakke troa. Nederste er fra ca kl.10 i dag og øverste testen fra ca nå.
IMG_0469.jpeg
IMG_0470.jpeg

Da har jeg vært hos legen i dag for å måle hcg og skal tilbake igjen en gang til for å ta prøve nummer to. For dukker opp strek nummer to, men så syns jeg blødningen kanskje har økt litt, men ikke såpass som ville vært en vanlig mens for meg. Så blir spennende å se hva blodprøven viser og få et tydelig svar på om det har klaffet eller ikke.

Skimter også noe på den øverste. Er det metode? Du har ikke mulighet for å teste med ett annet merke?
Metode ja. Tok rfsu i går kveld og den viste ingenting. Har ikke erfaring med metode, så vet ikke hva jeg skal forvente. Mannen skal til sentrum etterpå så skal få han til å kjøpe med noen andre tester. :happy:

Åå nei, hadde håper sånn for deg:sorry:
Er det vanlig tegn på tr for deg at utflod tørker opp?
Takk ❤️ Når jeg er gravid får jeg veldig økt utflod, så når jeg opplever at det blir mindre istedenfor mer, er det et veldig dårlig tegn :sorry:

Så kjedelig.. skal jeg sette deg på TR? :Heartred
Ja, det kan du. IKM er ikke før mellom 20-23/12, men jeg vet jo at jeg ikke er gravid.

Seriøst.... TR skulle kommet idag, pleier å være veldig punktlig, men ingen antydning til blødning. Tok både tidlig-test og vanlig test, men begge blenda.

Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til min egen kropp :dead:

Røyk på en vanlig test i kveld, den var meget snøhvit du gitt. Var kanskje litt for tidlig å forvente resultat i kveld, 8 DPO, men jeg bare måtte :angelic:

Æh, jeg er invitert på ost og vin-kveld hos ei venninne på torsdag! Da vil jeg være 13 dpo. Hadde dere testet på morgenen den dagen eller tatt et glass vin og latet som ingen ting?

Æh, jeg er invitert på ost og vin-kveld hos ei venninne på torsdag! Da vil jeg være 13 dpo. Hadde dere testet på morgenen den dagen eller tatt et glass vin og latet som ingen ting?
Hadde nok testet, er jo rimelig å få positiv 13 dpo :nailbiting:

Nå har jeg testet 4 ganger i dag og jeg ser ingen strek. De er helt blenda. Trodde jeg så tidligere, men deeeet tror jeg ikke nå lengre. Så nå chiller jeg og skal prøve å ikke tenke mer på å teste før ikm (yeah right). :hilarious:

Back
Topp