❤️ IKM uke 51 ❤️

8dpo i dag. Tok en test , zoomer inn føler jeg ser et eller annet , men det kan godt være ønsketenkning :laughing002

Vedlegg

• IMG_0336.jpeg
    IMG_0336.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 54
Jeg setter meg selv på tr også. Temperaturen er på vei ned, og blenda tester…
Så kjedelig ❤️ hvor mange dpo nå?

Du kan sette meg på TR. Den har ikke kommet enda og temperaturen er fortsatt høy, men blanke tester så regner med den kommer snart. Tar meg en forumpause til litt uti januar i alle fall. Gratulerer til alle gravide :Heartred
Så leit ❤️ håper du får en fin jul i mellomtiden og at en pause fra prøveforum kan gjøre deg godt.

Håper testene deres blir positive i januar ✨

Fortsatt tidlig for dere alle 3 ❤️✨ håper å se noe på de neste testene deres :love017
Ja det er tidlig, men jeg fikk positiv ca kl.13 med dattra mi på 11 mnd. På kvelden var den mye sterkere og dagen etter var det ikke tvil. Så får jeg ikke positiv test tror ikke jeg at jeg er gravid. :happy: Håper dere får positiv test :Heartred

Ja det er tidlig, men jeg fikk positiv ca kl.13 med dattra mi på 11 mnd. På kvelden var den mye sterkere og dagen etter var det ikke tvil. Så får jeg ikke positiv test tror ikke jeg at jeg er gravid. :happy: Håper dere får positiv test :Heartred
Skjønner at det er lett å sammenligne med tidligere positive tester ❤️ er sånn selv :shy: men de sier det er håp så lenge tr holder seg unna :love017

Back
Topp