Attpåskatt?
Flørter med forumet
Bare sett meg på gravid, må jo bare innse at akkurat nå er jeg det så får eg bare krysse fingrene for at jeg fortsetter å være det helt til august <3Si ifra når dere etterhvert vil settes på gravid eller tr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare sett meg på gravid, må jo bare innse at akkurat nå er jeg det så får eg bare krysse fingrene for at jeg fortsetter å være det helt til august <3Si ifra når dere etterhvert vil settes på gravid eller tr
Tror ikke jeg ser noe, men ikke så trent i strektitting8dpo i dag. Tok en test , zoomer inn føler jeg ser et eller annet , men det kan godt være ønsketenkning
8dpo i dag. Tok en test , zoomer inn føler jeg ser et eller annet , men det kan godt være ønsketenkning
8 DPO, ser ingenting.
Fortsatt tidlig for dere alle 3 håper å se noe på de neste testene deresRakk ikke ta bilde før den var tørket, men jeg ser ingenting her. 9 dpo i dag. Skal ta en i kveld også å sjekke.
Vis vedlegget 450718Vis vedlegget 450719
Så dumt masse lykke til neste PPJeg kan settes på tr. begynte å spotte i går. Varer som regel i noen dager før det brakes løs.
Så kjedelig hvor mange dpo nå?Jeg setter meg selv på tr også. Temperaturen er på vei ned, og blenda tester…
Så leit håper du får en fin jul i mellomtiden og at en pause fra prøveforum kan gjøre deg godt.Du kan sette meg på TR. Den har ikke kommet enda og temperaturen er fortsatt høy, men blanke tester så regner med den kommer snart. Tar meg en forumpause til litt uti januar i alle fall. Gratulerer til alle gravide
Ja det er tidlig, men jeg fikk positiv ca kl.13 med dattra mi på 11 mnd. På kvelden var den mye sterkere og dagen etter var det ikke tvil. Så får jeg ikke positiv test tror ikke jeg at jeg er gravid. Håper dere får positiv testFortsatt tidlig for dere alle 3 håper å se noe på de neste testene deres
Skjønner at det er lett å sammenligne med tidligere positive tester er sånn selv men de sier det er håp så lenge tr holder seg unnaJa det er tidlig, men jeg fikk positiv ca kl.13 med dattra mi på 11 mnd. På kvelden var den mye sterkere og dagen etter var det ikke tvil. Så får jeg ikke positiv test tror ikke jeg at jeg er gravid. Håper dere får positiv test
Jeg er 12 dpo i dagSå kjedelig hvor mange dpo nå?
Så leit håper du får en fin jul i mellomtiden og at en pause fra prøveforum kan gjøre deg godt.
Håper testene deres blir positive i januar
Da skjønner jeg at du har håp om å se noeJeg er 12 dpo i dag
Ja, så krysser fingrene for at neste periode går bedreDa skjønner jeg at du har håp om å se noe
Ja! Tidenes start på 2025 hadde vært noe det ogsåJa, så krysser fingrene for at neste periode går bedre
Skimter en strek her altså