Solstråla92
Betatt av forumet
Er den sterkere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror detVis vedlegget 450662Dagens test, er den sterkere enn i går mon tro?
Så gøy! Ja, ser sterkere utEr den sterkere?
Vis vedlegget 450663
Jaa, den er jo sterkere!Er den sterkere?
Vis vedlegget 450663
Vanskelig å se noe, synes der kanskje var mange små streker jeg, tester du mer i dag ?Denne er tatt 2-3 min etter at jeg dyppa den, og jeg synes jeg skimter en strek? Men når jeg ser på den nå når den er tørket så ser jeg ikke noe. 8 dpo, så ennå alt for tidlig.
Vis vedlegget 450679Vis vedlegget 450680
For meg klaffet det heller ikke første syklus etter kjemisk, MEN syklusen etter det (hvis dette ender godt). Håper det blir samme for degKjennes ut som skikkelige menssmerter er på vei så mister egentlig helt håpet men får vel ikke gi opp før tirsdag, vet ikke helt hva jeg synes om ny el i romjula.. Frøkna på 9 er unnfanget i romjula så kanskje det er det som trengs
Mer fruktbar etter kjemisk stemmer nok ikke her
Her har det bare vært blenda! Utrolig mange symptomer, men er nok bare psykisk pga stort ønskeHer testet jeg seinest i går på morgenen 11 dpo og den var blenda. Jeg har ikke kjent noe tegn til mensen da, så det er fortsatt håp. Hva skjedde med at jeg skulle skåne meg selv... Hehe.
Mange år med store skuffelser og mange fall, både prøving først på egenhånd, IVF og nå igjen på egenhånd, har gjort noe med meg. Jeg føler meg sterkere - både i denne prøveprosessen og generelt i hverdagen
Hvordan går det med dere andre?
Ja, tok en nåVanskelig å se noe, synes der kanskje var mange små streker jeg, tester du mer i dag ?
Du venter til den ordentlige blødningen kommerKan jeg stille et litt kleint spørsmål? Er jo så mange kloke hoder her inne Beklager hvis det blir TMI..
Jeg har IKM i morgen eller mandag. I dag hadde vi sex, og da begynte jeg å blø. Blødde ingenting etterpå, men det pleier jo ellers ikke å skje så regner jo med det er TR. Skal jeg da regne CD1 i dag? Eller vente til det starter for fult?
Det tok jo 6 mnd fra første kjemiske til den satt igjen, så litt redd for det er like lenge til neste gang nåFor meg klaffet det heller ikke første syklus etter kjemisk, MEN syklusen etter det (hvis dette ender godt). Håper det blir samme for deg
Kan være festeblødning kanskje?Hadde nå så vidt det var en liten blødning ved dobesøket i kveld. Var noen dråper i do og så vidt litt på papiret. Har heldigvis ikke kommet noe mer enda, men lurer på hva som skjer nå? For er jo enda noen dager til antatt ikm????
Kanskje, får håpe det og krysse fingreneKan være festeblødning kanskje?