❤️ IKM uke 51 ❤️

Er den sterkere? :nailbiting:
IMG_1691.jpeg

Denne er tatt 2-3 min etter at jeg dyppa den, og jeg synes jeg skimter en strek? Men når jeg ser på den nå når den er tørket så ser jeg ikke noe. 8 dpo, så ennå alt for tidlig.
IMG_0361.jpeg
IMG_0362.jpeg

Kjennes ut som skikkelige menssmerter er på vei så mister egentlig helt håpet men får vel ikke gi opp før tirsdag, vet ikke helt hva jeg synes om ny el i romjula.. Frøkna på 9 er unnfanget i romjula så kanskje det er det som trengs :woot:
Mer fruktbar etter kjemisk stemmer nok ikke her :confused:
For meg klaffet det heller ikke første syklus etter kjemisk, MEN syklusen etter det (hvis dette ender godt). Håper det blir samme for deg :Heartred

Her testet jeg seinest i går på morgenen 11 dpo og den var blenda. Jeg har ikke kjent noe tegn til mensen da, så det er fortsatt håp. :joyful: Hva skjedde med at jeg skulle skåne meg selv... Hehe. :hilarious:

Mange år med store skuffelser og mange fall, både prøving først på egenhånd, IVF og nå igjen på egenhånd, har gjort noe med meg. Jeg føler meg sterkere - både i denne prøveprosessen og generelt i hverdagen :Heartred

Hvordan går det med dere andre? :Heartred

Her testet jeg seinest i går på morgenen 11 dpo og den var blenda. Jeg har ikke kjent noe tegn til mensen da, så det er fortsatt håp. :joyful: Hva skjedde med at jeg skulle skåne meg selv... Hehe. :hilarious:

Mange år med store skuffelser og mange fall, både prøving først på egenhånd, IVF og nå igjen på egenhånd, har gjort noe med meg. Jeg føler meg sterkere - både i denne prøveprosessen og generelt i hverdagen :Heartred

Hvordan går det med dere andre? :Heartred
Her har det bare vært blenda! Utrolig mange symptomer, men er nok bare psykisk pga stort ønske :facepalm:

TR på mandag, tatt helgen fri fra testing. Venter og ser om TR kommer. Hver morgen har jeg hatt forhåpninger, og hver dag blitt slått i ansiktet.....

Bestevenninnen min sier at Babyplan sine tidlig-tester er dritt, men her på Babyverden sin teste-tøs-tråd, skryter de av testene og sier at de kan stoles på. Så da stoler jeg på internett denne gangen. Og satser på ny PP :smiley-bounce012

Kan jeg stille et litt kleint spørsmål? Er jo så mange kloke hoder her inne :) Beklager hvis det blir TMI..
Jeg har IKM i morgen eller mandag. I dag hadde vi sex, og da begynte jeg å blø. Blødde ingenting etterpå, men det pleier jo ellers ikke å skje så regner jo med det er TR. Skal jeg da regne CD1 i dag? Eller vente til det starter for fult? :confused005 :hilarious:

Kan jeg stille et litt kleint spørsmål? Er jo så mange kloke hoder her inne :) Beklager hvis det blir TMI..
Jeg har IKM i morgen eller mandag. I dag hadde vi sex, og da begynte jeg å blø. Blødde ingenting etterpå, men det pleier jo ellers ikke å skje så regner jo med det er TR. Skal jeg da regne CD1 i dag? Eller vente til det starter for fult? :confused005 :hilarious:
Du venter til den ordentlige blødningen kommer :happy:

For meg klaffet det heller ikke første syklus etter kjemisk, MEN syklusen etter det (hvis dette ender godt). Håper det blir samme for deg :Heartred
Det tok jo 6 mnd fra første kjemiske til den satt igjen, så litt redd for det er like lenge til neste gang nå :smiley-angelic001
Krysser fingrene for at spiren din klorer seg fast i 8 mnd til :love017

Hadde nå så vidt det var en liten blødning ved dobesøket i kveld. Var noen dråper i do og så vidt litt på papiret. Har heldigvis ikke kommet noe mer enda, men lurer på hva som skjer nå? For er jo enda noen dager til antatt ikm????

Back
Topp