Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser helt klart noe der. Men vet ikke om det er skygge eller babystrek.. krysser fingrene for degSkygge eller kanskje noe på gang?
9 dpo i dag, og ett år siden en heftig SA.. Håper så på at det snart skal gå riktig vei for oss!
Ja får skygge på den, babyplan tidlig, og make sure midt på dagen. Rfsu og babyplan tidlig er vel litt kjent for skygger, men ikke make sure? Skjønner ikke hvorfor det skjer.Hvilke type test er dette? Rfsu tidlig?
Så kjedelig å oppleve skygger :-/
Har ikke opplevd skygge på rfsu, ikke make sure heller egentlig. Men vet jo at make sure har hatt en batch eller to med dårlig fargestoff. Håper det blir sterkere strek etterhvert daJa får skygge på den, babyplan tidlig, og make sure midt på dagen. Rfsu og babyplan tidlig er vel litt kjent for skygger, men ikke make sure? Skjønner ikke hvorfor det skjer.
Tja, Må jo innrømme at jeg har mistet håpet for denne perioden..Har ikke opplevd skygge på rfsu, ikke make sure heller egentlig. Men vet jo at make sure har hatt en batch eller to med dårlig fargestoff. Håper det blir sterkere strek etterhvert da
Er et sted mellom 8-10 dpo tror jeg. Er så vanskelig å vite ut ifra eggløsningstester når egget slapp men tok nå en makesure test som jeg aldri har fått positiv på før. Bare for å se at den kom der også og ikke kun babyplan tidlig test. Her er hvertfall testen, hva syns dere?Vis vedlegget 450590Vis vedlegget 450591
Usikker, mulig jeg kanskje venter til i morgen. Men det er vanskelig….Uuu her er det noe spennende kanskje?! Test igjen i kveld??
Jeg ser strekenEr et sted mellom 8-10 dpo tror jeg. Er så vanskelig å vite ut ifra eggløsningstester når egget slapp men tok nå en makesure test som jeg aldri har fått positiv på før. Bare for å se at den kom der også og ikke kun babyplan tidlig test. Her er hvertfall testen, hva syns dere?Vis vedlegget 450590Vis vedlegget 450591
Veldig greit å få sjekket det. Jeg måtte fikse betennelse i ei tann før jeg ble gravid, for den kunne gå ned til livmoren. Det visste jeg faktisk ikke, så føler det er mye nytt i forhold til i 2015 når jeg var gravid første gangen. Kanskje det bare er mer informasjon som når ut.Har ikke spist noe jeg kan komme på som setter lukt får bare hive inn en urinprøve så får de sjekke i tilfelle uvi.
Ja ømme pupper har jeg også fått. Er jo lov å håpe på baby i magen. Men vet ikke heeeelt om vi la inn nok aksjer
Jeg serDagens tester, ser eg syner?Vis vedlegget 450593
Har nå fått strek på tre ulike merker tester, så da kanskje jeg endelig kan begynne å tro at det er et nytt svangerskapJeg ser streken
Ser noe på den testen!Dagens tester, ser eg syner?Vis vedlegget 450593
Her er det strekDagens tester, ser eg syner?Vis vedlegget 450593