❤️ IKM uke 51 ❤️

Skygge eller kanskje noe på gang? :bag:
9 dpo i dag, og ett år siden en heftig SA.. Håper så på at det snart skal gå riktig vei for oss! :sorry:

Vedlegg

• IMG_0450.jpeg
    IMG_0450.jpeg
    611 KB · Visninger: 48
Ja får skygge på den, babyplan tidlig, og make sure midt på dagen. Rfsu og babyplan tidlig er vel litt kjent for skygger, men ikke make sure? Skjønner ikke hvorfor det skjer.
Har ikke opplevd skygge på rfsu, ikke make sure heller egentlig. Men vet jo at make sure har hatt en batch eller to med dårlig fargestoff. Håper det blir sterkere strek etterhvert da

Er et sted mellom 8-10 dpo tror jeg. Er så vanskelig å vite ut ifra eggløsningstester når egget slapp :p men tok nå en makesure test som jeg aldri har fått positiv på før. Bare for å se at den kom der også og ikke kun babyplan tidlig test. Her er hvertfall testen, hva syns dere?Vis vedlegget 450590Vis vedlegget 450591

Uuu her er det noe spennende kanskje?!:nailbiting: Test igjen i kveld??

Har ikke spist noe jeg kan komme på som setter lukt :-) får bare hive inn en urinprøve så får de sjekke i tilfelle uvi.

Ja ømme pupper har jeg også fått. Er jo lov å håpe på baby i magen. Men vet ikke heeeelt om vi la inn nok aksjer :)
Veldig greit å få sjekket det. Jeg måtte fikse betennelse i ei tann før jeg ble gravid, for den kunne gå ned til livmoren. Det visste jeg faktisk ikke, så føler det er mye nytt i forhold til i 2015 når jeg var gravid første gangen. Kanskje det bare er mer informasjon som når ut.

Back
Topp