❤️ IKM uke 51 ❤️

Klarte ikke å holde meg lenger :smiley-ashamed004 Blenda test i kveld… 9 dpo

Vedlegg

• IMG_9220.jpeg
    IMG_9220.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 54
Etter mye googling, så må jeg spørre dere også. Mulig det er tmi, men det kan vel ikke være for mye her inne. Skulle ta en test i sted, og tisset da i en kopp, urinen hadde en merkelig lukt, typ popcorn med smør :rolleyes: noen som har opplevd dette som gravid her? Er vel ca 8-9 dpo, har i tillegg hatt litt bekken/korsrygg vondt, og kvalme om jeg ikke spiser. Hadde også en sinnsyk lynende vondt nedover mot underlivet her i går kveld, varte typ 5 sekunder.
Denne kroppen er rar altså!
Kan høres ut som UVI? Bruker du å få det?

Jeg er som regel skikkelig kvalm på ettermiddag/kveld. Er heldig som slipper det på dagtid når jeg er på jobb.
Men hva gjør man egentlig med denne kvalmen? :wtf:
Prøvde å spise litt chips nå, siden det er salt, men føler ikke akkurat at det hjalp så mye..

5dpo i dag og symptomjaget er i gang :laughing002 i dag har jeg hatt lette murringer i magen , både midt nede i magen og litt mot venstre side. Jeg krysser fingrene for at det kan være tidlig implantasjon som gjør det, men jeg kjenner jeg blir jo også lett nervøs for at det skal være exu, som jeg synes er utrolig skumle saker

Etter mye googling, så må jeg spørre dere også. Mulig det er tmi, men det kan vel ikke være for mye her inne. Skulle ta en test i sted, og tisset da i en kopp, urinen hadde en merkelig lukt, typ popcorn med smør :rolleyes: noen som har opplevd dette som gravid her? Er vel ca 8-9 dpo, har i tillegg hatt litt bekken/korsrygg vondt, og kvalme om jeg ikke spiser. Hadde også en sinnsyk lynende vondt nedover mot underlivet her i går kveld, varte typ 5 sekunder.
Denne kroppen er rar altså!
Urinen kan endre lukt etter hva man spiser også. Feks asparges gir en skarp lukt på urinen og kan sitte i en stund. Du har ikke spist noe annet enn du pleier?

Når jeg ble gravid med minste bebis så var jeg kvalm hver dag når jeg ble sulten, hadde ellers ikke noe særlig symptomer uten om ekstremt trøtt og ømme pupper. Tror det hjalp og bare spise litt banan og annen frukt i tillegg til et glass sjokolademelk :hilarious:

IMG_5950.jpegIMG_5949.jpeg
Lovende temperatur, men negativ test så da antar jeg at jeg ikke er gravid.
Denne svir litt ekstra fordi vi ikke får utnyttet neste pp fordi vi er i utlandet på besøk hos svigers i julen. Så da blir det ikke nytt forsøk før slutten av januar. Drømmen om to tette har definitivt forsvunnet nå:sad010

Urinen kan endre lukt etter hva man spiser også. Feks asparges gir en skarp lukt på urinen og kan sitte i en stund. Du har ikke spist noe annet enn du pleier?

Når jeg ble gravid med minste bebis så var jeg kvalm hver dag når jeg ble sulten, hadde ellers ikke noe særlig symptomer uten om ekstremt trøtt og ømme pupper. Tror det hjalp og bare spise litt banan og annen frukt i tillegg til et glass sjokolademelk :hilarious:
Har ikke spist noe jeg kan komme på som setter lukt :-) får bare hive inn en urinprøve så får de sjekke i tilfelle uvi.

Ja ømme pupper har jeg også fått. Er jo lov å håpe på baby i magen. Men vet ikke heeeelt om vi la inn nok aksjer :)

Vis vedlegget 450571Vis vedlegget 450572
Denne svir litt ekstra fordi vi ikke får utnyttet neste pp fordi vi er i utlandet på besøk hos svigers i julen. Så da blir det ikke nytt forsøk før slutten av januar. Drømmen om to tette har definitivt forsvunnet nå:sad010
Leste tidligere i denne tråden at noen teste negativt på morgenen 10dpo, og positivt på kvelden samme dag. Er et lite håp enda, og spesielt med den kurven din :Heartred Men skjønner godt at du føler det og tenker at håpet er ute.. jeg skal teste om litt, men redd for å bli skuffet selv.

Vis vedlegget 450571Vis vedlegget 450572
Åååhå!! ❤️❤️❤️

De kan fortsatt bli tette! Så lenge det ikke blir 10 år, så er de tette. Ikke gi opp drømmen din ❤️

Åååhå!! ❤️❤️❤️

De kan fortsatt bli tette! Så lenge det ikke blir 10 år, så er de tette. Ikke gi opp drømmen din ❤️
Jeg ønsket 2 under 2. Var helt perfekt da jeg fikk termin 1.juni, men det gikk jo rett vest. Nå håper jeg bare på 2025 baby, men føler kroppen min ikke funker ordentlig etter MAen :sad010

Jeg ønsket 2 under 2. Var helt perfekt da jeg fikk termin 1.juni, men det gikk jo rett vest. Nå håper jeg bare på 2025 baby, men føler kroppen min ikke funker ordentlig etter MAen :sad010
Jeg er sikker på at baby i gave til 2 åringen din blir også skikkelig fint ❤️ Det jeg håper på for min også!

2025 skal bli vårt år ❤️

Leste tidligere i denne tråden at noen teste negativt på morgenen 10dpo, og positivt på kvelden samme dag. Er et lite håp enda, og spesielt med den kurven din :Heartred Men skjønner godt at du føler det og tenker at håpet er ute.. jeg skal teste om litt, men redd for å bli skuffet selv.
Tviler sterkt. Den var helt blank, ikke antydning til noe engang. Tester igjen i morgen, men når den også er negativ tror jeg at jeg tar en pause fra forumet en stund.
Håper din blir positiv da! :Heartred

5-6DPO her, ingen symptomer som jeg kan kjenne (hadde ikke så mye sist heller) annet enn at jeg har begynt å snorke :king

Det gjør jeg ikke mye av til vanlig, så ja, enten gravid eller tett i nesa :dance018

Back
Topp