Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så irriterende! Har du noen symptomer?Duste-skyggen er tilbake.
Ja skikkelig irriterende. Har litt stikkinger rundt ved livmor pluss litt ømme pupper. Men akkurat nå stoler jeg ikke på noe av det akkurat.Så irriterende! Har du noen symptomer?
Kan høres ut som UVI? Bruker du å få det?Etter mye googling, så må jeg spørre dere også. Mulig det er tmi, men det kan vel ikke være for mye her inne. Skulle ta en test i sted, og tisset da i en kopp, urinen hadde en merkelig lukt, typ popcorn med smør noen som har opplevd dette som gravid her? Er vel ca 8-9 dpo, har i tillegg hatt litt bekken/korsrygg vondt, og kvalme om jeg ikke spiser. Hadde også en sinnsyk lynende vondt nedover mot underlivet her i går kveld, varte typ 5 sekunder.
Denne kroppen er rar altså!
Så kjedelig! Ser jo lett streken, men enig i at den var litt skygge-gråDuste-skyggen er tilbake.
Urinen kan endre lukt etter hva man spiser også. Feks asparges gir en skarp lukt på urinen og kan sitte i en stund. Du har ikke spist noe annet enn du pleier?Etter mye googling, så må jeg spørre dere også. Mulig det er tmi, men det kan vel ikke være for mye her inne. Skulle ta en test i sted, og tisset da i en kopp, urinen hadde en merkelig lukt, typ popcorn med smør noen som har opplevd dette som gravid her? Er vel ca 8-9 dpo, har i tillegg hatt litt bekken/korsrygg vondt, og kvalme om jeg ikke spiser. Hadde også en sinnsyk lynende vondt nedover mot underlivet her i går kveld, varte typ 5 sekunder.
Denne kroppen er rar altså!
Hmmm. Nei :-/ men ingen smerter, og det svir heller ikke når jeg tisser. Burde eg bare levere inn en urinprøve sånn i tilfelle?Kan høres ut som UVI? Bruker du å få det?
Har ikke spist noe jeg kan komme på som setter lukt får bare hive inn en urinprøve så får de sjekke i tilfelle uvi.Urinen kan endre lukt etter hva man spiser også. Feks asparges gir en skarp lukt på urinen og kan sitte i en stund. Du har ikke spist noe annet enn du pleier?
Når jeg ble gravid med minste bebis så var jeg kvalm hver dag når jeg ble sulten, hadde ellers ikke noe særlig symptomer uten om ekstremt trøtt og ømme pupper. Tror det hjalp og bare spise litt banan og annen frukt i tillegg til et glass sjokolademelk
Hvilke type test er dette? Rfsu tidlig?Duste-skyggen er tilbake.
Leste tidligere i denne tråden at noen teste negativt på morgenen 10dpo, og positivt på kvelden samme dag. Er et lite håp enda, og spesielt med den kurven din Men skjønner godt at du føler det og tenker at håpet er ute.. jeg skal teste om litt, men redd for å bli skuffet selv.Vis vedlegget 450571Vis vedlegget 450572
Lovende temperatur, men negativ test så da antar jeg at jeg ikke er gravid.
Denne svir litt ekstra fordi vi ikke får utnyttet neste pp fordi vi er i utlandet på besøk hos svigers i julen. Så da blir det ikke nytt forsøk før slutten av januar. Drømmen om to tette har definitivt forsvunnet nå
Åååhå!!Vis vedlegget 450571Vis vedlegget 450572
Lovende temperatur, men negativ test så da antar jeg at jeg ikke er gravid.
Denne svir litt ekstra fordi vi ikke får utnyttet neste pp fordi vi er i utlandet på besøk hos svigers i julen. Så da blir det ikke nytt forsøk før slutten av januar. Drømmen om to tette har definitivt forsvunnet nå
Jeg ønsket 2 under 2. Var helt perfekt da jeg fikk termin 1.juni, men det gikk jo rett vest. Nå håper jeg bare på 2025 baby, men føler kroppen min ikke funker ordentlig etter MAenÅååhå!!
De kan fortsatt bli tette! Så lenge det ikke blir 10 år, så er de tette. Ikke gi opp drømmen din
Jeg er sikker på at baby i gave til 2 åringen din blir også skikkelig fint Det jeg håper på for min også!Jeg ønsket 2 under 2. Var helt perfekt da jeg fikk termin 1.juni, men det gikk jo rett vest. Nå håper jeg bare på 2025 baby, men føler kroppen min ikke funker ordentlig etter MAen
Tviler sterkt. Den var helt blank, ikke antydning til noe engang. Tester igjen i morgen, men når den også er negativ tror jeg at jeg tar en pause fra forumet en stund.Leste tidligere i denne tråden at noen teste negativt på morgenen 10dpo, og positivt på kvelden samme dag. Er et lite håp enda, og spesielt med den kurven din Men skjønner godt at du føler det og tenker at håpet er ute.. jeg skal teste om litt, men redd for å bli skuffet selv.