Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det skjønner jeg godt. Greit å vente til de har reist da ja da venter vi spent på fredagenVanligvis hadde jeg testet i morgen tidlig på 9dpo, men jeg har foreldrene mine på besøk og orker ikke forholde meg til noe resultat før de reiser. De vet ikke at vi prøver eller at vi hadde en MA for litt siden. Tester også kun på morgenurin fordi jeg drikker ekstremt mye og aldri klarer å holde meg særlig lenge
Hei kjære deg Jeg er også 9 dpo og har testa negativt. Jeg klarer ikke helt enda å tenke at løpet er kjørt for min del (ei heller for din del). Jeg skjønner at du synes det er kjipt og hardt nå og det er helt greit å bli lei seg Vit at dette i lengda gjør deg enda sterkere. Så selv om det er dritt nå er det, tru det eller ei, godt for noe. I tillegg er det jo den gevinsten som venter "der fremme" - en mini deg.Blenda test 9 dpo. Føler løpet er kjørt allerede.
Vis vedlegget 450467
Haha var som å høre meg når jeg var test tøs . Klippet testene på langs , lyste de i spottene i taket, plukket de opp av søpla for å se en gang til og da var det himmelsk å lese andres tester også hahaDu må jo ta en i morgen også ja! Jeg lever gjennom andres tester frem til jeg kan teste selv
Har testa blenda da jeg også og positiv på 11dpo . Det er håp helt fram til tanta kommerBlenda test 9 dpo. Føler løpet er kjørt allerede.
Vis vedlegget 450467
Ikke gi opp håpet. Jeg hadde blenda test på morningen 10 dpo, men på kvelden var den plutselig tydelig positiv!! og mange får ikke positiv test før etter IKM heller. Så du har enda grunn til å ha håp spør du megBlenda test 9 dpo. Føler løpet er kjørt allerede.
Vis vedlegget 450467
Jeg er på 10DPO, mine er også heeelt Blenda, og føler akkurat det samme som deg!Blenda test 9 dpo. Føler løpet er kjørt allerede.
Vis vedlegget 450467
Streken mangler vel bare fargestoff, så den er negativ, men det er der det skal komme strek ja!Jeg er og forblir en testetøs Har allerede tatt alt for mange tester og er bare dpo 5… aaanyway! Den hvite/mørke streken på hcg testen, er det der det skal feste seg HCG hormonet? For når jeg dypper testen så kommer det en linje mer mot venstre og ikke der den er på bilde. Jeg skjønner ikke så mye av testen, om dere skjønner?
Vis vedlegget 450482Vis vedlegget 450483
Det var virkelig på tide!!Da kom endelig krysset CD 45 - 3 DPO
Vis vedlegget 450489
Ikke vet jeg Vi trenger en ekspert på temping inn i denne gruppenMin temperatur ligger rett under literal streken nå, nesten helt lik som i går. Aner ikke helt hvordan jeg skal tolke denne grafen
Min temperatur ligger rett under literal streken nå, nesten helt lik som i går. Aner ikke helt hvordan jeg skal tolke denne grafen
Du trenger ikke å bry deg om luteal-linjen det er mulig å fjerne den fra charten, så slipper du å tenke på den. Grafen er enda høy og fin, tempen vil synke ca 0-2 dager IKM hvis du ikke er gravid, så lenge den er høy er det bra. Dere får påkalle @Mindel hvis dere er i tvil, hun er god på temping, samt hyggelig og hjelpsomMin temperatur ligger rett under literal streken nå, nesten helt lik som i går. Aner ikke helt hvordan jeg skal tolke denne grafen