❤️ IKM uke 51 ❤️

IMG_5640.jpeg

Her er min test uten noe som helst antydning til strek 10dpo. Klarte ikke helt få til et stødig bilde før jeg løp ut døren i dag tidlig :hilarious:

Vanligvis hadde jeg testet i morgen tidlig på 9dpo, men jeg har foreldrene mine på besøk og orker ikke forholde meg til noe resultat før de reiser. De vet ikke at vi prøver eller at vi hadde en MA for litt siden. Tester også kun på morgenurin fordi jeg drikker ekstremt mye og aldri klarer å holde meg særlig lenge :hilarious:
Nei det skjønner jeg godt. Greit å vente til de har reist da ja :Heartred da venter vi spent på fredagen:)

Blenda test 9 dpo. Føler løpet er kjørt allerede.
Vis vedlegget 450467
Hei kjære deg :love022Jeg er også 9 dpo og har testa negativt. Jeg klarer ikke helt enda å tenke at løpet er kjørt for min del (ei heller for din del). Jeg skjønner at du synes det er kjipt og hardt nå og det er helt greit å bli lei seg :Heartred Vit at dette i lengda gjør deg enda sterkere. Så selv om det er dritt nå er det, tru det eller ei, godt for noe. I tillegg er det jo den gevinsten som venter "der fremme" - en mini deg. :binkybaby

Jeg sender over en god klem :Heartred

Last edited:
Du må jo ta en i morgen også ja! Jeg lever gjennom andres tester frem til jeg kan teste selv :laughing002
Haha var som å høre meg når jeg var test tøs . Klippet testene på langs , lyste de i spottene i taket, plukket de opp av søpla for å se en gang til og da var det himmelsk å lese andres tester også haha :laughing001

Jeg er og forblir en testetøs :banghead: Har allerede tatt alt for mange tester og er bare dpo 5… aaanyway! Den hvite/mørke streken på hcg testen, er det der det skal feste seg HCG hormonet? For når jeg dypper testen så kommer det en linje mer mot venstre og ikke der den er på bilde. Jeg skjønner ikke så mye av testen, om dere skjønner?

IMG_0283.jpeg
IMG_0284.jpeg

Jeg er og forblir en testetøs :banghead: Har allerede tatt alt for mange tester og er bare dpo 5… aaanyway! Den hvite/mørke streken på hcg testen, er det der det skal feste seg HCG hormonet? For når jeg dypper testen så kommer det en linje mer mot venstre og ikke der den er på bilde. Jeg skjønner ikke så mye av testen, om dere skjønner?

Vis vedlegget 450482Vis vedlegget 450483
Streken mangler vel bare fargestoff, så den er negativ, men det er der det skal komme strek ja!

Min temperatur ligger rett under literal streken nå, nesten helt lik som i går. Aner ikke helt hvordan jeg skal tolke denne grafen :smiley-ashamed004

Vedlegg

• IMG_9213.png
    IMG_9213.png
    331,8 KB · Visninger: 22
Min temperatur ligger rett under literal streken nå, nesten helt lik som i går. Aner ikke helt hvordan jeg skal tolke denne grafen :smiley-ashamed004
Ikke vet jeg :confused004 Vi trenger en ekspert på temping inn i denne gruppen :p
Du og tester i morgen eller?

Den luteallinjen er vel bare noe fertility friend driver med tror jeg, vet ikke om det er så viktig :hilarious: Syns hvertfall grafen din ser veldig fin ut, den holder seg over grunnlinja og den kan gå litt opp og ned før den eventuelt begynner å stige hvis du er gravid. Men det trenger ikke å skje før litt nærmere ikm:joyful:

Du trenger ikke å bry deg om luteal-linjen :happy: det er mulig å fjerne den fra charten, så slipper du å tenke på den. Grafen er enda høy og fin, tempen vil synke ca 0-2 dager IKM hvis du ikke er gravid, så lenge den er høy er det bra. Dere får påkalle @Mindel hvis dere er i tvil, hun er god på temping, samt hyggelig og hjelpsom :love017

I dag kom krysset i FF og appen bekrefter EL en dag før mine forventninger. Er altså 5 dpo i dag, istedenfor 4 slik jeg selv beregnet. Datoene mine har i alle fall flytta seg og jeg hører definitivt til i denne gruppa nå ❤️

Ari<3 - 34 - B3 - PP5 - EL 7/12 - IKM 20/12

IMG_1955.jpeg

Back
Topp