Miss-babysyk
Forelsket i forumet
Det er jo noe der Så spennende!!Bittelitt bedre bilde? Men nå skal jeg slutte å spamme dere!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo noe der Så spennende!!Bittelitt bedre bilde? Men nå skal jeg slutte å spamme dere!
Jeg synes jeg ser noe der ja! Håper den blir sterkere og sterkere!Bittelitt bedre bilde? Men nå skal jeg slutte å spamme dere!
Jeg elsker spamming!Bittelitt bedre bilde? Men nå skal jeg slutte å spamme dere!
Haha Føler det er sånn både med testene og symptomene.. oi, oi, oi, nå var jeg jaggu litt kvalm?? Eller?? Nei? Jo?Testen min er meget blek, selv om jeg mener at jeg ser noe som ikke er der. Jeg føler meg som en sjømann som ser havfruer. Vis vedlegget 450376Vis vedlegget 450377
Ser rosa ut!Fikk det for meg at jeg sku teste nå midt på dagen etter gårsdagens murringer. Herregud, hva trur vi om dette??
Berømt babyplan-skygge eller noe mer?
Ser den!Bittelitt bedre bilde? Men nå skal jeg slutte å spamme dere!
Ca 3 DPO her i dag, så er bare en dag foran deg Jeg tester nok mandagTror jeg er 1 dpo i dag, så jeg ligger vel ca sist i løypa i denne gruppa har hengt mer i uke 52. EL kom tre dager tidligere enn de tre forrige PP, så mulig det stemmer med IKM sent uke 51 likevel blir spennende å følge med når dere begynner å teste venter til over helgen før jeg ryker på en test, mandag eller tirsdag tenker jeg.
Jaa, dauerHaha Føler det er sånn både med testene og symptomene.. oi, oi, oi, nå var jeg jaggu litt kvalm?? Eller?? Nei? Jo?
Her har du meg hver PPTesten min er meget blek, selv om jeg mener at jeg ser noe som ikke er der. Jeg føler meg som en sjømann som ser havfruer. Vis vedlegget 450376Vis vedlegget 450377
Kan ikke så mye om temping, men kan det være festedipp??I dag steg tempen litt igjen
Dette må jo være noeDagens, 9 dpo. Litt tydeligere og lettere å få med på bilder, men svak. Premom ser den i dag, gjorde ikke det i går håper forsiktig
Krysser fingrene for det.. Har en del murringer nå, som kan ligne ganske på de jeg har første dag ved mensen. Får bare vente og seKan ikke så mye om temping, men kan det være festedipp??
Så gøy!Dagens, 9 dpo. Litt tydeligere og lettere å få med på bilder, men svak. Premom ser den i dag, gjorde ikke det i går håper forsiktig
Blir spennende å se når du tester deg på fredagVis vedlegget 450421
Her går tempen litt opp og ned. Men jeg sover med 1-åringen hver natt nå når mannen er borte så søvnen blir litt ustabil. I dag Spottingen gikk over til brunt ganske raskt i går og var helt borte til kvelden i alle fall. Men det kan jo være hva som helst
Ja, er så spent! Har ingen symptomer da, så er ikke ekstremt positiv, men menBlir spennende å se når du tester deg på fredag
Jaa jeg ser! Håper den blir sterkereDagens, 9 dpo. Litt tydeligere og lettere å få med på bilder, men svak. Premom ser den i dag, gjorde ikke det i går håper forsiktig