Det var nok heller en post juleborddipp tror jegDet ser jo virkelig ut som en festedipp på 5 DPO
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var nok heller en post juleborddipp tror jegDet ser jo virkelig ut som en festedipp på 5 DPO
Det kan være begge deler. Har fått skygger som ligner på det jeg ser her, men håper det ikke er tilfellet her! Ser den rosa ut eller grå i virkeligheten?Fikk det for meg at jeg sku teste nå midt på dagen etter gårsdagens murringer. Herregud, hva trur vi om dette??
Berømt babyplan-skygge eller noe mer?
Det er litt vanskelig å si om den er grå eller ørlitegrann rosa når den er så svak. Men håpet steg litt må jeg innrømme og fallhøyden er blitt større. Kan være 7 dpo i dag så er tidlig, samtidig som at jeg har fått svakt positive 7 dpo tidligere.Det kan være begge deler. Har fått skygger som ligner på det jeg ser her, men håper det ikke er tilfellet her! Ser den rosa ut eller grå i virkeligheten?
Morgendagens test blir veldig spennende da!
Skjønner. Jeg har droppet babyplan fordi det var så kjipt med skygger. Men venter i spenning på neste test! Håper makesure viser noe selv om det ikke er tidligtest!Det er litt vanskelig å si om den er grå eller ørlitegrann rosa når den er så svak. Men håpet steg litt må jeg innrømme og fallhøyden er blitt større. Kan være 7 dpo i dag så er tidlig, samtidig som at jeg har fått svakt positive 7 dpo tidligere.
Nei, da ville den ha vært mørk. Slik som min:..hvis den bare hadde vært grå, ville den da sett sånn ut i negativ? Noen som vet?
Lurer på om jeg ser antydninger til noeHalooo hjelp! Flere som ser??? Kjent mye stikking i nedre mage i dag også så tok en til test nå og syntes jeg ser svak strek? Mulig jeg er gal. Synes den er litt tydeligere irl
whææ er kjempesvakt da.. umulig å gå med på bilder.. ser det greit når jeg holder under spottene. Dette bildet er tatt med blitz haha. Men med så svak strek kan det kanskje være «feil» og? Ser ikke grå ut hvert fallLurer på om jeg ser antydninger til noe
Veldig svak i så fall ja, men føler man kan se noe der! Blir veldig spennende når du tar neste testwhææ er kjempesvakt da.. umulig å gå med på bilder.. ser det greit når jeg holder under spottene. Dette bildet er tatt med blitz haha. Men med så svak strek kan det kanskje være «feil» og? Ser ikke grå ut hvert fall
Jaa veldig.. har den fra idagtidlig liggende også og den er utvilsomt blenda. Så er NOE på denne, men håper bare det utvikler seg til noe mer.. sist jeg fikk svak positiv på vanlig test fikk jeg på digital samtidig, så hvis det er synlig på en vanlig strimmel imorgen prøver jeg digital. Dette er jo tidlig test..Veldig svak i så fall ja, men føler man kan se noe der! Blir veldig spennende når du tar neste test
Jeg ser!Bittelitt bedre bilde? Men nå skal jeg slutte å spamme dere!
Jeg syns jeg ser noe ja men jeg har nok streksyn fra min egen babyplan test fra i ettermiddagBittelitt bedre bilde? Men nå skal jeg slutte å spamme dere!
Jeg synes jeg ser rosa jeg og!! Spennende!Bittelitt bedre bilde? Men nå skal jeg slutte å spamme dere!