❤️ IKM uke 51 ❤️

Haha jaa, det er sant! Jeg og kommer til å gjøre det samme, men tror det blir august hvis det klaffer nå. Jeg hadde så sykt lyst på oktober-baby i forrige graviditet og fikk termin 23/11, og det var liksom så langt unna oktober at det ikke var vits i å melde seg inn i oktobergruppa :depressed: Overraskende nok kom han 31/10, så jeg havnet i begge gruppene og fikk oktoberbabyen min likevel :love017
Hvis jeg bare kan ønske meg en positiv test til jul, så hadde jeg blitt så glad :smiley-angelic001 det hadde vært så koselig, for alle oss prøvere i disse dager ❤️
Da blir det fort august på deg ja. Jeg gikk litt over termin sist, så da blir det vel akkurat i overgangen hvis det samme skjer igjen. Men håper litt på september siden sønnen min er født 30.august :smiley-ashamed004
Håper virkelig alle her inne får positiv test til jul ja!! :Heartred:santa

Jeg dro impulsivt til gran canaria med mine foreldre på lørdag, tenkte det var greit å komme seg bort én uke og tenke på noe annet enn å lete etter symptomer i dpo-land. Nå er jeg 4 dpo og har NULL symptomer :banghead: :hilarious: Ser jeg har tracket mye symptomer fra ca 2 dpo tidligere, ikke ømme bryster engang nå.. blir jo bekymret når man ikke kjenner noe heller laughing6 men kanskje ett bra tegn at man har lite symptomer, da pp med symptomer ikke ledet til noe graviditet tidligere..

Så gøy at så mange er i gang med symptomjakten!:nailbiting: Jeg føler det er så vanskelig når det er så likt pms.
Jeg er 8dpo i dag og har kjent litt på kvalme/uggenhet. Spent på om det er psykisk eller om det kan ha noe i seg :D Forrige gang, da det endte i SA, husker heg best ekstrem luktesans som første symptom, men det har jeg ikke merket noe til nå :bookworm:

Så gøy at så mange er i gang med symptomjakten!:nailbiting: Jeg føler det er så vanskelig når det er så likt pms.
Jeg er 8dpo i dag og har kjent litt på kvalme/uggenhet. Spent på om det er psykisk eller om det kan ha noe i seg :D Forrige gang, da det endte i SA, husker heg best ekstrem luktesans som første symptom, men det har jeg ikke merket noe til nå :bookworm:
8 dpo ja - Da kan du jo nesten egentlig teste? :D

Kroppen har føltes litt merkelig denne syklusen. Fra 4-5 dpo og sist i dag (7 dpo) har det vært et trykk/ubehag nede i venstre eggstokkområde hver gang jeg gjør nr 2 (når jeg presser). I tillegg stikker det en del der nede, mest på venstre side men også littegrann på høyresiden. Det har også stukket litt i venstre nippel siste dagene. Kjennes ut som en nål som stikkes rett inn i midten av nippelen.

Denne gangen er jeg ekstra spent, men prøver samtidig å jekke meg sjøl litt ned så ikke fallhøyden blir så stor. Jeg har med årene blitt flinkere til å finne en fin balanse; skåne meg sjøl, men samtidig ha håpet og motet på plass. :Heartred

Kroppen har føltes litt merkelig denne syklusen. Fra 4-5 dpo og sist i dag (7 dpo) har det vært et trykk/ubehag nede i venstre eggstokkområde hver gang jeg gjør nr 2 (når jeg presser). I tillegg stikker det en del der nede, mest på venstre side men også littegrann på høyresiden. Det har også stukket litt i venstre nippel siste dagene. Kjennes ut som en nål som stikkes rett inn i midten av nippelen.

Denne gangen er jeg ekstra spent, men prøver samtidig å jekke meg sjøl litt ned så ikke fallhøyden blir så stor. Jeg har med årene blitt flinkere til å finne en fin balanse; skåne meg sjøl, men samtidig ha håpet og motet på plass. :Heartred

Denne stikkingen er vel et positivt tegn?
Har også hatt disse stikkingene som kjennes ut som en nål vil ut av puppen. Håper også det betyr noe samtidig som fallhøyden kan bli stor ja :Heartred

Første test.. 8 dpo

Vedlegg

• IMG_3513.jpeg
    IMG_3513.jpeg
    110,4 KB · Visninger: 40
Jeg har begynt å miste troa nå… tempen fortsetter å synke, og har lest at temperaturen burde holde seg opp litt lenger enn den har gjort hos meg:oops:
Hva betyr det om den synker slik da? At du ikke har nok progesteron eller noe annet? :pompus:

Back
Topp