❤️ IKM uke 51 ❤️

Det er så utrolig vanskelig å ikke sammenligne med hverandre :sick009
Både på det ene og andre.....
Helt umulig faktisk. Tror egentlig det hadde vært bedre for psyken å bare holde seg unna forum og sosiale medier, men jeg er jo helt avhengig :dead:

Den var jo veldig fin! Problemet nå er at jeg begynner å sammenligne min med din og de ligner jo ikke. Jeg vet at det er veldig individuelt, men angsten kommer likevel :nailbiting:
Det er så utrolig vanskelig å ikke sammenligne med hverandre :sick009
Både på det ene og andre.....
Åh nei! Dere må ikke bli demotivert av dette, det var jo virkelig ikke meninga. Husk at disse temperaturene ble tatt før jeg ble mamma, sov ganske så mye bedre på den tida. Ikke helt optimale forhold for målinger nå lenger. Dette var bare ment som et eksempel og hvordan det kan se ut (må bare si det selv om dere vet det). Jeg satte sånn pris på denne metoden selv når jeg bøe gravid sist, og kommer til å tørke støv at termometeret om jeg ikke finner helt ut av den rare syklusen min.

La oss heie på hverandre! ❤️

Åh nei! Dere må ikke bli demotivert av dette, det var jo virkelig ikke meninga. Husk at disse temperaturene ble tatt før jeg ble mamma, sov ganske så mye bedre på den tida. Ikke helt optimale forhold for målinger nå lenger. Dette var bare ment som et eksempel og hvordan det kan se ut (må bare si det selv om dere vet det). Jeg satte sånn pris på denne metoden selv når jeg bøe gravid sist, og kommer til å tørke støv at termometeret om jeg ikke finner helt ut av den rare syklusen min.

La oss heie på hverandre! ❤️
Du har et veldig godt poeng med det med søvnen! Sover jo aldri spesielt godt lengre :hilarious:
Tror jeg er litt ekstra stresset etter MAen i oktober og føler jeg MÅ bli gravid igjen før jul :confused:
Heier absolutt på dere andre selv om jeg stresser litt selv :Heartred

Du har et veldig godt poeng med det med søvnen! Sover jo aldri spesielt godt lengre :hilarious:
Tror jeg er litt ekstra stresset etter MAen i oktober og føler jeg MÅ bli gravid igjen før jul :confused:
Veldig forståelig! Hadde en SA før jeg ble gravid med mini, det gjør noe med hodet. Håper så masse at den sitter for deg nå før jul! ❤️

Ser de positive testene renner inn på uke 50 nå, da er det snart vår tur :blob6
Noen som føler de kjenner på noe symptomer ??
Her har jeg fått bihulebetennelse og blemmer i munnen så jeg ikke får i meg mat så ligger på sofaen og synes timer og dager snegler seg av sted :banghead:

Her har jeg fått bihulebetennelse og blemmer i munnen så jeg ikke får i meg mat så ligger på sofaen og synes timer og dager snegler seg av sted :banghead:
Kjenner ingenting enda, men hadde egentlig ikke forventet det på 6 dpo. Første gang jeg ble gravid hadde jeg en haug av symptomer fra 8 dpo (endte i SA), så ble jeg gravid igjen og hadde migrene fra 9 dpo, nå i september hadde jeg søvnløshet og ømme brystvorter fra 8-9 dpo (endte i MA). Syntes denne tiden er litt ekkel fordi det er ingenting man får gjort, og jeg føler jeg snart må kjenne noe :nailbiting:

Sykt kjipt med bihulebetennelse da! God bedring til deg :Heartred

Akkurat det samme stresser jeg også med. Hadde også en MA i oktober og sitter med samme følelsene at det bare må klaffe nå før jul :(

Oh yes! Er kvalm og svimmel om hverandre, i tillegg til at jeg har en del kramper i magen, så tenker 14 ganger til dagen at NÅ kommer mensen! Men nei, ingen andre tegn til mensen.
Utfloden er tyntflytende og rant ut som en foss, men det har roet seg litt faktisk.
Har også utrolig mye luft i magen og føler meg som en hvalross :laughing002

Er på CD22 og 8DPO. 2 negative tidlig-tester, i går og i dag.

Sykt spent! Og er veldig opp og ned i formen.

Oh yes! Er kvalm og svimmel om hverandre, i tillegg til at jeg har en del kramper i magen, så tenker 14 ganger til dagen at NÅ kommer mensen! Men nei, ingen andre tegn til mensen.
Utfloden er tyntflytende og rant ut som en foss, men det har roet seg litt faktisk.
Har også utrolig mye luft i magen og føler meg som en hvalross :laughing002

Er på CD22 og 8DPO. 2 negative tidlig-tester, i går og i dag.

Sykt spent! Og er veldig opp og ned i formen.
Symptomene høres lovende ut da! Og 8dpo er jo veldig tidlig! Spent på morgendagens test :)

Symptomene høres lovende ut da! Og 8dpo er jo veldig tidlig! Spent på morgendagens test :)
Ja! Veldig tidlig. Men så sammenligner man seg med alle slags mennesker på Instagram osv, så blir man demotivert og sur. Så har man en hel uke igjen før IKM :smiley-bounce012
Helt latterlig, men man blir så oppslukt :facepalm:

Jeg er ikke aktiv prøver og kommer ikke til å være det (ennå).

Tror jeg hadde eggløsning 6 eller 7/12 så tror IKM er 21/12. Tok blodprøver forrige uke fordi jeg har fått noen positive og noen negative graviditetstester, men de kan ha vært falske eller kjemiske?!? Uansett så har jeg hatt en rar følelse i kroppen i det siste og tok en eggløsningstest etter at jeg tok blodprøve og den var veldig positiv. Så vet ikke om jeg bare kjente at alt av hormoner "ramlet på plass" eller om jeg bare overtenker.

Kjenner nå på dag 3 dpo (sånn ca) en trykkende følelse der nede og stikkinger (vet ikke hvordan jeg skal forklare det). Kjenner på at jeg er så innmari tørst også. Vi har gitt opp prevensjon (etter at spiralen falt ut), så tar det alt som det kommer.

Jeg er ikke aktiv prøver og kommer ikke til å være det (ennå).

Tror jeg hadde eggløsning 6 eller 7/12 så tror IKM er 21/12. Tok blodprøver forrige uke fordi jeg har fått noen positive og noen negative graviditetstester, men de kan ha vært falske eller kjemiske?!? Uansett så har jeg hatt en rar følelse i kroppen i det siste og tok en eggløsningstest etter at jeg tok blodprøve og den var veldig positiv. Så vet ikke om jeg bare kjente at alt av hormoner "ramlet på plass" eller om jeg bare overtenker.

Kjenner nå på dag 3 dpo (sånn ca) en trykkende følelse der nede og stikkinger (vet ikke hvordan jeg skal forklare det). Kjenner på at jeg er så innmari tørst også. Vi har gitt opp prevensjon (etter at spiralen falt ut), så tar det alt som det kommer.
Sånn kjenner jeg det også de første dagene etter eggløsning. Er nok økningen i progesteron som gjør det :)

Sånn kjenner jeg det også de første dagene etter eggløsning. Er nok økningen i progesteron som gjør det :)
Ja det kan være. Brystene er litt ømme om det blir trykt på de også, men regner med det bare er hodet mitt som spinner og at det er helt normalt etter eggløsning :smiley-ashamed004

Ja det kan være. Brystene er litt ømme om det blir trykt på de også, men regner med det bare er hodet mitt som spinner og at det er helt normalt etter eggløsning :smiley-ashamed004
Jepp, opplever akkurat det samme. Har googlet meg fram til at det er økning i progesteron som gjør det i alle fall:)

Jepp, opplever akkurat det samme. Har googlet meg fram til at det er økning i progesteron som gjør det i alle fall:)
Takk! Føles ut som en evighet siden sist dette skjedde, men dattra mi er 11 mnd i dag, så det er liksom ikke sååå lenge siden jeg hadde kontroll på alt :hilarious: Synes hormonprevensjon tuller sånn med kroppen.

Takk! Føles ut som en evighet siden sist dette skjedde, men dattra mi er 11 mnd i dag, så det er liksom ikke sååå lenge siden jeg hadde kontroll på alt :hilarious: Synes hormonprevensjon tuller sånn med kroppen.
Hehe, det er ikke så lett. Enda verre er det at symptomene fort kan ligne på graviditetssymptomer :dead:

Tror jeg er 1 dpo i dag, så jeg ligger vel ca sist i løypa i denne gruppa :hilarious: har hengt mer i uke 52. EL kom tre dager tidligere enn de tre forrige PP, så mulig det stemmer med IKM sent uke 51 likevel :happy: blir spennende å følge med når dere begynner å teste :love017 venter til over helgen før jeg ryker på en test, mandag eller tirsdag tenker jeg.

Tror jeg er 1 dpo i dag, så jeg ligger vel ca sist i løypa i denne gruppa :hilarious: har hengt mer i uke 52. EL kom tre dager tidligere enn de tre forrige PP, så mulig det stemmer med IKM sent uke 51 likevel :happy: blir spennende å følge med når dere begynner å teste :love017 venter til over helgen før jeg ryker på en test, mandag eller tirsdag tenker jeg.
Bare hyggelig å være med i to grupper da, bare å henge her med oss også! Litt kjipt å være sist alltid, men da er du jo først i den andre! :D Jeg kommer nok til å henge i både august og september termingruppene om jeg blir gravid i alle fall :)

Bare hyggelig å være med i to grupper da, bare å henge her med oss også! Litt kjipt å være sist alltid, men da er du jo først i den andre! :D Jeg kommer nok til å henge i både august og september termingruppene om jeg blir gravid i alle fall :)
Haha jaa, det er sant! Jeg og kommer til å gjøre det samme, men tror det blir august hvis det klaffer nå. Jeg hadde så sykt lyst på oktober-baby i forrige graviditet og fikk termin 23/11, og det var liksom så langt unna oktober at det ikke var vits i å melde seg inn i oktobergruppa :depressed: Overraskende nok kom han 31/10, så jeg havnet i begge gruppene og fikk oktoberbabyen min likevel :love017
Hvis jeg bare kan ønske meg en positiv test til jul, så hadde jeg blitt så glad :smiley-angelic001 det hadde vært så koselig, for alle oss prøvere i disse dager ❤️

Symptom jakten har startet her også :facepalm: kjenner på en merkelig følelse der nede, veit ikke hvordan jeg skal beskrive den. Men føles ut som det er mye som skjer der. Har også til tider følt på litt ømhet i puppene, men alt er sikkert bare oppi hodet mitt

Back
Topp