Så gøy å være her igjen sammen!Ååå jeg husker deg fra forrige termingruppe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy å være her igjen sammen!Ååå jeg husker deg fra forrige termingruppe
Så spennende Gleder meg til å følge med på dette de neste dagene! Håper jeg klarer å holde meg til fredag eller lørdag, men har mine tvilCD7 idag, og jeg klarte ikke å holde meg lengre
Prøvde meg på en babyplan tidlig-test. Selvsagt negativ, men herregud så spennende!
Nå blir det mest sannsynlig daglig testing til to streker eller mensen
Lykke til! Jeg skulle egentlig holde ut til onsdagSå spennende Gleder meg til å følge med på dette de neste dagene! Håper jeg klarer å holde meg til fredag eller lørdag, men har mine tvil
Tempekurven din ser veldig lovende utVis vedlegget 450133Tempen fortsetter å stige. Og i natt hadde jeg en sexdrøm for andre gang i mitt liv Litt vel tidlig for sånne symptomer enda, men sist jeg hadde det var jeg gravid
Skal ikke mye til for at temperaturen blir påvirketHåper det Den sank litt i dag da, men siden jeg var på julebord i går kveld og sov ekstremt dårlig i natt tar jeg den målingen med en klype salt Vis vedlegget 450202
Veldig ærlig og veldig forståelig Lov å være glad og trist samtidig!6/7 DPO i dag! Veldig mye murringer i siden, men har hatt det hver PP så trenger ikke nødvendigvis bety noe.. har egentlig ikke hatt så mye tro pga lite aksjelegging denne perioden.
Enda en av mine nærmeste som annonserte graviditet i dag. Skulle egentlig hatt termin nå i februar, og selv om jeg oppriktig blir glad på andres vegne, er det litt sårt å sitte på sidelinjen
Stressende å gå og vente på det.. lykke til videreDag 17 og fortsatt ikke i nærheten av en positiv el-test. Ganske lei av å vente på el nå, den pleier å komme ganske regelmessig på dag 11-13. Men er nok alle IVF-hormonene i forrige syklus som fortsatt skaper krøll og tull. Nå blir det IKM i uke 52 for meg i stedet.
Her er dagens! 8DPO. Fortsatt negativ.Så gøy at du har begynt å teste allerede! Legg gjerne ut testen i morgen da. Lever gjennom andre sine tester før jeg kan teste selv
Nå vet ikke jeg hvordan kurven din ser ut, men jeg tror det er normalt med mindre svingninger i lutealfasenTemperaturen min sank til 36,50 i dag… Det er jeg litt skeptisk til..
Den var jo veldig fin! Problemet nå er at jeg begynner å sammenligne min med din og de ligner jo ikke. Jeg vet at det er veldig individuelt, men angsten kommer likevelIngen ekspert, men den blå er kurva jeg ble gravid med mini på
Vis vedlegget 450245
Det er så utrolig vanskelig å ikke sammenligne med hverandreDen var jo veldig fin! Problemet nå er at jeg begynner å sammenligne min med din og de ligner jo ikke. Jeg vet at det er veldig individuelt, men angsten kommer likevel