❤️ IKM uke 51 ❤️

CD7 idag, og jeg klarte ikke å holde meg lengre :dontknow :laughing002

Prøvde meg på en babyplan tidlig-test. Selvsagt negativ, men herregud så spennende! :laughing002

Nå blir det mest sannsynlig daglig testing til to streker eller mensen :smiley-bounce012
Så spennende :Heartred Gleder meg til å følge med på dette de neste dagene! Håper jeg klarer å holde meg til fredag eller lørdag, men har mine tvil

Tempekurven din ser veldig lovende ut
Håper det :smiley-angelic001 Den sank litt i dag da, men siden jeg var på julebord i går kveld og sov ekstremt dårlig i natt tar jeg den målingen med en klype salt IMG_5915.jpeg

Sånn ser kurven min ut nå:happy: skal den ligge ca likt til evt tr nå? Og noen som vet om man kan se på kurven om man evt har blitt befruktet?:think005 Ikke satt meg så inn i dette med å måle temp enda..

Vedlegg

• IMG_9201.png
    IMG_9201.png
    331,3 KB · Visninger: 17
6/7 DPO i dag! Veldig mye murringer i siden, men har hatt det hver PP så trenger ikke nødvendigvis bety noe.. har egentlig ikke hatt så mye tro pga lite aksjelegging denne perioden.

Enda en av mine nærmeste som annonserte graviditet i dag. Skulle egentlig hatt termin nå i februar, og selv om jeg oppriktig blir glad på andres vegne, er det litt sårt å sitte på sidelinjen ❤️

6/7 DPO i dag! Veldig mye murringer i siden, men har hatt det hver PP så trenger ikke nødvendigvis bety noe.. har egentlig ikke hatt så mye tro pga lite aksjelegging denne perioden.

Enda en av mine nærmeste som annonserte graviditet i dag. Skulle egentlig hatt termin nå i februar, og selv om jeg oppriktig blir glad på andres vegne, er det litt sårt å sitte på sidelinjen ❤️
Veldig ærlig og veldig forståelig ❤️ Lov å være glad og trist samtidig!

Dag 17 og fortsatt ikke i nærheten av en positiv el-test. Ganske lei av å vente på el nå, den pleier å komme ganske regelmessig på dag 11-13. Men er nok alle IVF-hormonene i forrige syklus som fortsatt skaper krøll og tull. Nå blir det IKM i uke 52 for meg i stedet.

Dag 17 og fortsatt ikke i nærheten av en positiv el-test. Ganske lei av å vente på el nå, den pleier å komme ganske regelmessig på dag 11-13. Men er nok alle IVF-hormonene i forrige syklus som fortsatt skaper krøll og tull. Nå blir det IKM i uke 52 for meg i stedet.
Stressende å gå og vente på det.. lykke til videre :Heartred

Back
Topp