❤️ IKM uke 51 ❤️

Dere som har «vanlige sykluser» hvor mye el-slim er vanlig å ha? Da jeg fikk første var det helt enormt mye , jeg trodde jeg hadde mensen da det kom , men det var bare el-slim, men nå har jeg antydninger til el-slim men det virker litt tynnere og det er ikke sånne enorme mengder. Er det «godt nok» eller skal det være disse store mengdene ? Jeg er usikker på om jeg i det hele tatt hadde el forrige syklus , men jeg fikk mensen på dag 29

Tok en el-test i dag, den er positiv :woot: så da får vi se om det er nok til at egget slipper denne syklusen , krysser fingrene!

Vedlegg

• IMG_0291.png
    IMG_0291.png
    1,1 MB · Visninger: 37
Dere som har «vanlige sykluser» hvor mye el-slim er vanlig å ha? Da jeg fikk første var det helt enormt mye , jeg trodde jeg hadde mensen da det kom , men det var bare el-slim, men nå har jeg antydninger til el-slim men det virker litt tynnere og det er ikke sånne enorme mengder. Er det «godt nok» eller skal det være disse store mengdene ? Jeg er usikker på om jeg i det hele tatt hadde el forrige syklus , men jeg fikk mensen på dag 29
Syntes det varierer litt her. Har som regel en del, men husker den syklusen jeg ble gravid med sønnen min hadde jeg ikke veldig mye. Det var rett etter en SA da, så det påvirket sikkert litt, men ble jo gravid likevel, så man MÅ ikke ha enorme mengder synlig slim i alle fall

Yes! Der kom den positive EL-testen som forventet :woot: Mannen har vært syk, så vi har ikke fått lagt inn noen aksjer ennå. Men nå er han frisk og timinga må vel sies å være perfekt i kveld :angelic:

Vedlegg

• IMG_8762.jpeg
    IMG_8762.jpeg
    86,8 KB · Visninger: 55
Jeg begynte å teste etter EL og syns den begynte bli høyere, men ingen el slim eller andre symptomer. Kan vel hende den kommer senere denne mnd. kjenner virkelig ikke igjen syklusen min nå

Yes! Der kom den positive EL-testen som forventet :woot: Mannen har vært syk, så vi har ikke fått lagt inn noen aksjer ennå. Men nå er han frisk og timinga må vel sies å være perfekt i kveld :angelic:
Du vet at bildet må tas på 5 min. Ellers er den ikke gyldig…tørket test kan ikke leses av. Ville ikke stolt på de…

Ikke målt eksakt etter eggløsning, men tok en strips torsdag og en fredag og begge var ganske sterke. Så tror jeg er 2 dpo.. Flo sier den var på torsdag men kan ikke være helt sikker. Murringer har i hvertfall startet her i kveld!

Om man stresser i prøveperioden så kan det påvirke eggløsningen og slimet. Stress er skikkelig ødeleggende, eller det var det for meg sist :smiley-ashamed004 Hadde normal syklus, men ikke mye slim. Men så er alt mulig :Heartred

Om man stresser i prøveperioden så kan det påvirke eggløsningen og slimet. Stress er skikkelig ødeleggende, eller det var det for meg sist :smiley-ashamed004 Hadde normal syklus, men ikke mye slim. Men så er alt mulig :Heartred
Jeg har en stressende jobb og en 1,5-åring . Stress er et evig problem :laughing002 Men jeg tror det skal ganske høyt stressnivå til før det klusser med å bli gravid. Folk blir jo gravid i krigstid også :smiley-bounce012

Jeg har en stressende jobb og en 1,5-åring . Stress er et evig problem :laughing002 Men jeg tror det skal ganske høyt stressnivå til før det klusser med å bli gravid. Folk blir jo gravid i krigstid også :smiley-bounce012
Ja det er sant! Men i mitt tilfelle så mistet jeg eggløsningen og alt slimet som jeg pleide å ha på en måte. Ble vertfall ikke gravid før 5 måneden i prøvdeperioden og den måneden brukte vi sånn fertilitetsgel fordi slimet var fraværende :smiley-ashamed004

Du vet at bildet må tas på 5 min. Ellers er den ikke gyldig…tørket test kan ikke leses av. Ville ikke stolt på de…
Stoler på disse jeg ja, de to øverste hvor bildet ble tatt etterpå var like svake som da jeg så på testene live etter fem min. :happy: (Rakk bare ikke avbilde de siden jeg var på jobb, men slang de inn i appen etterpå uansett). Passer med forventet EL, el-smerter, slim og alt også :joyful:

CD7 idag, og jeg klarte ikke å holde meg lengre :dontknow :laughing002

Prøvde meg på en babyplan tidlig-test. Selvsagt negativ, men herregud så spennende! :laughing002

Nå blir det mest sannsynlig daglig testing til to streker eller mensen :smiley-bounce012
Så gøy at du har begynt å teste allerede! Legg gjerne ut testen i morgen da. Lever gjennom andre sine tester før jeg kan teste selv :p

Så gøy at du har begynt å teste allerede! Legg gjerne ut testen i morgen da. Lever gjennom andre sine tester før jeg kan teste selv :p
Aldri hatt skikkelig prøving før, så dette er liksom helt nytt for meg. Sjekka instagram, og så at det var noen som hadde fått positive tester på DPO7, så tenkte jeg kunne prøve :D

Regnet ikke med 2 streker idag, og har en del flere tidlig-tester jeg kan ta. Så tenkte at jeg taper ikke noe på det.

Jeg bestemte meg i går når jeg var på shopping. Ble sykt kvalm av middagslukta på senteret :depressed:
Så da tenkte jeg at det var verdt en test.

Back
Topp