❤️ IKM uke 51 ❤️

Tror dagens temp kan discard’es enkelt og greit :hilarious: Trøblete søvn og temp målt på litt feil tidspunkt. Ser an morgendagens temp for jeg fjerner denne helt, men tror ikke denne er reell.
IMG_1974.jpeg

Noen som skal vente med å teste til IKM i denne gruppa?:wacky: Jeg prøver å vente, men det er så fristende å teste nå som det renner inn med positive tester her:angelic:

Trenger støtte!:hilarious::hilarious:

Noen som skal vente med å teste til IKM i denne gruppa?:wacky: Jeg prøver å vente, men det er så fristende å teste nå som det renner inn med positive tester her:angelic:

Trenger støtte!:hilarious::hilarious:
Vi har IKM samme dag, jeg drøyer til.. mandag eller tirsdag :hilarious: du kan få min støtte fram til da :laughing002

Hmm, ser dere noe her?
Kan være det bare er ønsketenkning.. tok en babyplan også, og den var helt blenda.. :smiley-ashamed004

Vedlegg

• IMG_9233.jpeg
    IMG_9233.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 75
  • IMG_9232.jpeg
    IMG_9232.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 75
Vi har IKM samme dag, jeg drøyer til.. mandag eller tirsdag :hilarious: du kan få min støtte fram til da :laughing002

Hahah, alt hjelper!!:laughing002 Jeg har tatt Ovitrelle i tillegg, så jeg hater den der "er det ekte strek eller Ovitrelle-strek"-perioden:wtf:

Begynte med brun utflod i stad og litt spotting nå. Så «skyggene» jeg fikk på alle testene vil jeg tru kanskje viste kjemisk. Alt for tidlig med blødning hvertfall, har ikke ikm før tirsdag og pleier å være ganske regelmessig. Så jeg kan nok settes på TR :rolleyes: Lykke til videre til dere, krysser fingrene for masse positive julespirer:Heartred

Hahah, alt hjelper!!:laughing002 Jeg har tatt Ovitrelle i tillegg, så jeg hater den der "er det ekte strek eller Ovitrelle-strek"-perioden:wtf:
Åh, skjønner, litt i alle fall :hilarious: Du skal ikke «teste bort streken» for å se at den forsvinner og øker i styrke igjen? Skjønner godt om du lar være og sparer tester ❤️ da er det vel ikke vits i å teste før… 10-11 dpo tidligst? Henger ovitrelle igjen ca likt for alle eller er det mer individuelt?

Åh, skjønner, litt i alle fall :hilarious: Du skal ikke «teste bort streken» for å se at den forsvinner og øker i styrke igjen? Skjønner godt om du lar være og sparer tester ❤️ da er det vel ikke vits i å teste før… 10-11 dpo tidligst? Henger ovitrelle igjen ca likt for alle eller er det mer individuelt?

Har inntrykk av at det er veldig individuelt, også fra gsng til gang. :shy: Har prøvd å teste den ut flere ganger, den ene gangen var testen blank 6 dpo (7 dager etter) og nå for ikke så lenge siden var det fortsatt svaaak strek når TR kom 14 dpo :hilarious: Så jeg bare dropper det, blir så sykt oppslukt og googler og sammenligner og stresser, burde blitt innlagt.:laughing002

Back
Topp