Jeg og synes jeg kan se noe!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og synes jeg kan se noe!
Prøver du no?
Jeg ser helt tydelig linjen på strek!Ble ikke noe mer strek selv om det er kveld gitt 8 DPO:
Vis vedlegget 450746
Prøver du no?
Syns eg ser nåke! Har du anna merke? Om dette er metode så er dei litt treige
Nei vi prøver ikke, men har det skjedd så har det skjedd. Det er metode ja. Kjøpte de i går tror jeg det var. Skjønner ikke helt hvor den streken erJeg og synes jeg kan se noe!
Hææ, gjør du? Ser helt blenda ut irl. Men kan kanskje se en skygge om jeg legger godviljen tilJeg ser helt tydelig linjen på strek!
Jeg ser den ikke her eller irlSkimter en strek her altså
Syntes jeg ser noe her!Ble litt ivrig her. Samme test som over og bilde tatt etter fristen i tillegg, men elsker jo teste og tolke, så Måtte laste ned Checker og, den sier at den ser Vis vedlegget 450761
Vis vedlegget 450762
Noen tester jo blenda på morgenen og tydelig rosa strek på ettermiddagen veldig individuelt når det slår ut.Hvordan er det med testing og dobling av hcg? Er det vits å teste i morgen når testen var blenda i dag eller bør jeg vente til i overmorgen?
Hvilken app bruker du?Ble litt ivrig her. Samme test som over og bilde tatt etter fristen i tillegg, men elsker jo teste og tolke, så Måtte laste ned Checker og, den sier at den ser Vis vedlegget 450761
Vis vedlegget 450762
Checker Lastet den akkurat ned, vet ikke om den er til å stole på, men sett at mange her inne bruker denHvilken app bruker du?
Kan du legge ut original bilde?Test 2 i dag 10 dpo. Tror ikke jeg kommer til å få 2 tydelige streker.
Vis vedlegget 450799