Hadde nok testet, er jo rimelig å få positiv 13 dpo
Huff ja, bare gruer meg sånn til å teste! Men må jo nesten det hvis jeg skal være med!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde nok testet, er jo rimelig å få positiv 13 dpo
Å nei, så leit!Tror nok jeg kan settes på TR…
Hadde absolutt testet før. Kjipt å drikke om man er gravidÆh, jeg er invitert på ost og vin-kveld hos ei venninne på torsdag! Da vil jeg være 13 dpo. Hadde dere testet på morgenen den dagen eller tatt et glass vin og latet som ingen ting?
Skjønner det veldig godt, er vondt med skuffelsen.. kanskej det er denne gang det sitter?? Hvis ikke blir det vin og ost og snart ny pp håper for deg!!Huff ja, bare gruer meg sånn til å teste! Men må jo nesten det hvis jeg skal være med!
Jeg syns jeg ser noe på denne testen jeg altså. Minner meg litt om når jeg ble gravid og testet tidlig, da fikk jeg også sånne tester som deg. Hadde også en blenda test på morningen 10 DPO, men så ble testen plutselig positiv på ettermiddagen 10 DPO. Så det er håp. Krysser fingrene for at det samme skjer med degBlir litt smågal jeg, testene er fortsatt blanke, men så glor jeg på bildene i etterkant og så finne jeg strek uansett Er nok bare ønsketenking, den burde jo bli sterkere snart om det hadde vært noe på gang Deler galskapen siden jeg setter pris på at andre gjør det samme
Vis vedlegget 450842
LørdagNår er IKM?
Hadde absolutt testet før. Kjipt å drikke om man er gravid
Når skal du ta neste blodprøve hos legen?Værste er at det enda er strek som gjør at man liksom får et lite håp…Vis vedlegget 450886
Åå, så gøy! Gratulerer Skal jeg sette deg på gravid, eller vil du vente litt til før jeg gjør det?9 DPO. Hadde tenkt å vente noen dager til før jeg begynte testingen, men sprakk etter jobb i ettermiddag. Har ikke hatt noen symptomer og var sikker på at det ikke gikk denne gangen. Spesielt siden det ble dårlig med aksje legging siden mannen ble syk. Er i sjokk!