❤️ IKM uke 51 ❤️

Jeg har nå sluttet helt å blø i går og g.testene er så godt som negative nå, men El testen til babyplan er jo super positive Kan EL komme virkelig allerede nå?
Det kan komme ganske raskt ja. Jeg fikk EL 13 dager etter at jeg begynte å blø da jeg hadde SA og 17 dager etter medisinsk abort med MA. Hvor lenge er det siden aborten din?

Det kan komme ganske raskt ja. Jeg fikk EL 13 dager etter at jeg begynte å blø da jeg hadde SA og 17 dager etter medisinsk abort med MA. Hvor lenge er det siden aborten din?
Såpass fort ja, hadde den forrige lørdag.
Vet det er veldig tidlig å starte med prøving, men det er det som jeg føler kan hjelpe meg igjennom alt❤️

Blir med her, siden jeg har et par sykluser med naturlig forsøk mellom embryoinnsett: Ing-K (brukernavnet er endret men venter på godkjenning)- 33 - B1 - PP15 kanskje - el 4.12 - IKM 18.12 ca. Syklusen er litt uforutsigbar nå etter lang protokoll og masse hormoner.

Tror det er lite sjanse for klaff denne syklusen, ettersom samboer er borte i 5 dager rundt el, han reiste i dag. Men du vet aldri, særlig siden jeg ikke egentlig aner når jeg kommer til å få el nå etter mange, mange uker med hormoner. Håper lever derfor litt likevel. El-testene så langt har ikke vært i nærheten av positive.

Jeg er på første mensen etter uttak av spiral , nøyaktig 28 dager etter bortfallsblødning . Jeg er på cd8 (30. november) og blør enda . Jeg tror aldri jeg har opplevd å blø så lenge . Det har ikke vært sånn veldig mye blod , blå og funker kjempegreit, så ble det spotting og så kom det tilbake igjen først rosa så illrødt . Håper det bare er litt kluss med hormoner etter uttak, :bored:

IMG_5630.png

Her skjedde det plutselig noe i går kveld? :DFørste gang jeg bruker strimmel i stedet for CB. Betyr det at EL er i dag?
Vi har vært på besøk og det blir nok en PP med dårlig aksjelegging.. vi fikk lagt på torsdag, og så satser vi på i kveld når vi kommer hjem. Får prøve å ikke gi opp helt håpet for denne PP likevel. Er vel ikke umulig! :nailbiting:

Vis vedlegget 449579
Her skjedde det plutselig noe i går kveld? :DFørste gang jeg bruker strimmel i stedet for CB. Betyr det at EL er i dag?
Vi har vært på besøk og det blir nok en PP med dårlig aksjelegging.. vi fikk lagt på torsdag, og så satser vi på i kveld når vi kommer hjem. Får prøve å ikke gi opp helt håpet for denne PP likevel. Er vel ikke umulig! :nailbiting:
Ser veldig sånn ut, så er vel bare å legge in aksjer å satse på det sitter denne mnd

Ser ut som jeg akkurat havner her istedenfor uke 50. Men henger nok litt i begge grupper siden jeg er litt på kanten :love7 Har ventet på el en evighet og fikk positiv test i dag cd21!! Veldig uvanlig for meg. Har hatt maks 28 dagers syklus. Har dog hatt mye som har påvirket syklusene med medisinsk senabort, rester, utskraping og kjemisk. Måtte det gå nå før jul, tross unormalt sen el :smiley-angelic001

F96 - 28 - B1 - PP 4 (3 etter senabort, 2 etter kjemisk) - EL 02/12 - IKM 16/12

Jeg er på første mensen etter uttak av spiral , nøyaktig 28 dager etter bortfallsblødning . Jeg er på cd8 (30. november) og blør enda . Jeg tror aldri jeg har opplevd å blø så lenge . Det har ikke vært sånn veldig mye blod , blå og funker kjempegreit, så ble det spotting og så kom det tilbake igjen først rosa så illrødt . Håper det bare er litt kluss med hormoner etter uttak, :bored:
Satser på det ja, men kjedelig med kluss…

Oi, jeg fikk positiv eggløsningstest fra CB nå. Den har kun kommet sirkel, så den hoppa over stadiet med blinkende smilefjes :oops: går det an, eller er det noe galt med testen da?
Det går absolutt an! Jeg fikk også rett på smiley i dag :happy: Den har bare ikke fanget opp østrogen økningen. Fikk høy på monitor for lenge siden som indikerer ø økning, så kan helt fint ha det uten at de clearblue testene nødvendigvis fanger opp

Vedlegg

• IMG_3436.jpeg
    IMG_3436.jpeg
    325,5 KB · Visninger: 19
Back
Topp