❤️ IKM uke 51 ❤️

Tubbie93 - 30 - B1 - PP5 (p4 etter sa) - EL 02.12 - IKM 17.12

Samboer fikk plutselig en langhelg hjemme fra jobbreise. Syklusen var litt lengre forrige mnd, men hvis det er tilbake til normalen denne mnd så rekker vi hvert fall dagen før EL. Fikk blinkende smilefjes i dag, så det lover godt!
Det skal jo litt til for at det går når det begrenser seg med jobbreise, men jeg holder fast ved håpet ❤️

Tubbie93 - 30 - B1 - PP5 (p4 etter sa) - EL 02.12 - IKM 17.12

Samboer fikk plutselig en langhelg hjemme fra jobbreise. Syklusen var litt lengre forrige mnd, men hvis det er tilbake til normalen denne mnd så rekker vi hvert fall dagen før EL. Fikk blinkende smilefjes i dag, så det lover godt!
Det skal jo litt til for at det går når det begrenser seg med jobbreise, men jeg holder fast ved håpet ❤️
Store muligheter med dagen før da:D:Heartred

Her virker det som renselsen er så godt som ferdig. Tok en eggløsningstest i dag litt for moro og den var super positiv, men ser at jeg fremdeles tester svakt positivt på graviditetstest også Noen som har noe erfaring med det? Eller er det egentlig bare å kjøre på? Kan eggløsning komme så tidlig?

Det er vel mange av oss her som også var i uke 47. Håper virkelig vi får fine julegaver med mange positive tester i denne gruppen, for så få har jeg aldri sett før :oops:
Ja uke 47 var virkelig dyster! Krysser alt jeg har for at vi slipper en reprise av det som skjedde der :nailbiting:

Heihei! Superkorte sykluser på 25-26 dager i det siste, så her er jeg :greet008 Gleder meg til å henge med dere :happy:

Astrantia - 36 - B2 - PP3 - EL 7/12 - IKM 22/11

Heihei! Superkorte sykluser på 25-26 dager i det siste, så her er jeg :greet008 Gleder meg til å henge med dere :happy:

Astrantia - 36 - B2 - PP3 - EL 7/12 - IKM 22/11
Har vanligvis sykluser på 25-26 dager jeg også. Er egentlig fint når man prøver :happy:

IMG_5764.jpeg
Omsider ferdig med å blø tror jeg, så har begynt å teste etter el. Veldig negativ som forventet på CD 9, men aner ikke hvordan syklusen er nå så tar ingen sjanser. Krysser alt jeg har for at den kommer ila neste uke!

Startet å teste CD7 denne gangen:angelic: gøy å følge med, men også stressende når man såvidt ser utslag. Har ett par dager prøvd å teste to ganger samme dag, har som regel testet kun morgen før.. blir å gå noen tester denne perioden, da jeg vanligvis får EL på rundt CD15 :wacky: så bra at jeg venter en pakke fra BP hvert øyeblikk! God helg damer <3

Vedlegg

• IMG_9144.png
    IMG_9144.png
    1.000,6 KB · Visninger: 33
Jeg har nå sluttet helt å blø i går og g.testene er så godt som negative nå, men El testen til babyplan er jo super positive Kan EL komme virkelig allerede nå?

Startet å teste CD7 denne gangen:angelic: gøy å følge med, men også stressende når man såvidt ser utslag. Har ett par dager prøvd å teste to ganger samme dag, har som regel testet kun morgen før.. blir å gå noen tester denne perioden, da jeg vanligvis får EL på rundt CD15 :wacky: så bra at jeg venter en pakke fra BP hvert øyeblikk! God helg damer <3
Spennende! Godt det har vært litt tilbud på tester de siste dagene da :knegg:

Back
Topp