Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner! Godt å høre at det er håp for at dette er et engangstilfelle hvert fall kjenner meg igjen i det!! Blir jo heeelt gæren av denne usikkerheten. Føler jeg mister en pp takk for at du delerJeg var ikke til gyn ved akkurat den el, men en annen syklus og ble bekreftet at jeg hadde hatt el men det er ikke heeeelt uvanlig at en kan ha avvikende sykluser iblant uten spesiell grunn. Og det er ikke uvanlig at syklus tuller litt etter en abort jeg leste gjennom den perioden da el ble veldig forskjøvet, og ser at jeg holdt på å bli gal den perioden
Fader a! Den må komme nå innen mandag… Altså nå må vi nesten ta en EL dans og be til Eggløsning gudene og be dem slutte å holde på egget..nå forvirret Premom også. Logget dagens forbanna svake test og nå flyttet den plutselig el tilbake til lørdag 23.12? Har Premom gitt opp hele syklusen eller hva skjer. Høy på monitoren i dag og så klart
Hadde gitt litt opp testingen da jeg aldri fikk el topp lenger men det har jo tydeligvis skjedd forrige måned så nå håper jeg kroppen får det til igjen. Men må nok hamstre litt el tester for det var litt morro å legge inn testene i appen ogsåHåper du er raskt tilbake denne gangen og Skjønner deg godt! Startet tidlig med testingen jeg og! Føler på en måte det hjelper litt å teste, noe å gjøre, får tiden til å gå, og føler jeg har litt «kontroll», på noe vi ellers ikke kan kontrollere..
Uteblir det skjer ikke, jeg tenker den bare er litt tullete nå etter den kjemiske du hadde. Så bare hold motet oppe, tipper du får en positiv test før søndag jeg har fått El så seint som på CD 20 før. Og se det positive i det, med at blir du ikke gravid denne PP så slipper du å tenke på at EL kommer på JulaftenJaa, bare svake tester resten av dagen og.. kjenner jeg begynner å gi opp. Gir ikke mening av den skal være så sen? Kanskje den har vært? Eller uteblir? Har jo hatt, og har veldig Tydelig el slim? Skjønner Ikke. Har vondt på venstre side og, hatt det flere dager nå
Wohooo… Da er det bare å starte og telle dager fra i morgenSamme som meg da
Skjer ikke en dritt her heller
Tenkte på det samme, har 12 tidligtester og 2 med ukesindikator. Burde jo holde, men gjør jo sikkert ikke det når de tullestrekene dukker oppJeg er så usikker på om jeg skal kjøpe flere tester! Er jo egentlig lurt med tanke på at det er så billig, men tenk om jeg blir gravid denne PP, da trenger jeg det ikke
Jaa den må virkelig det.. ellers er det noe som ikke stemmer føler jeg. Har jo hatt såååå mye el slim også? Over lengre tid nå. Hvert fall siden torsdag. Jaa fikk babyplan pakken i posten onsdag jeg ogFader a! Den må komme nå innen mandag… Altså nå må vi nesten ta en EL dans og be til Eggløsning gudene og be dem slutte å holde på egget..
Har du fått pakke fra BP i dag, min kom i dag
Hm ja kan det være den fremdeles kanskje? Hadde jo første el etter kjemisk sist hvor den kom på cd17. Men kan kanskje fremdeles rote til systemet takk for pep talk!! Trenger det innimellom kjenner det har vært tilbake til litt mørke de siste dagene. Mister motet litt. Men godt åUteblir det skjer ikke, jeg tenker den bare er litt tullete nå etter den kjemiske du hadde. Så bare hold motet oppe, tipper du får en positiv test før søndag jeg har fått El så seint som på CD 20 før. Og se det positive i det, med at blir du ikke gravid denne PP så slipper du å tenke på at EL kommer på Julaften
Har tenkt på samme! Har jo nettopp bestilt, men kjøpte egentlig ikke så mye for var såå sikker på det skulle gå denne gangen, før jul. Men nå er jeg ikke så sikker lenger, så kanskje man bør bestille merJeg er så usikker på om jeg skal kjøpe flere tester! Er jo egentlig lurt med tanke på at det er så billig, men tenk om jeg blir gravid denne PP, da trenger jeg det ikke
Burde jo egentlig det, sparer så mye penger på det. Også får vi 5 tidlig tester på kjøpetHar tenkt på samme! Har jo nettopp bestilt, men kjøpte egentlig ikke så mye for var såå sikker på det skulle gå denne gangen, før jul. Men nå er jeg ikke så sikker lenger, så kanskje man bør bestille mer