❤️ IKM uke 50 ❤️

Rikets tilstand :whacky011

IMG_2108.jpeg

Jeg var ikke til gyn ved akkurat den el, men en annen syklus og ble bekreftet at jeg hadde hatt el :) men det er ikke heeeelt uvanlig at en kan ha avvikende sykluser iblant uten spesiell grunn. Og det er ikke uvanlig at syklus tuller litt etter en abort :Heartred jeg leste gjennom den perioden da el ble veldig forskjøvet, og ser at jeg holdt på å bli gal den perioden :hilarious:
Skjønner! Godt å høre at det er håp for at dette er et engangstilfelle hvert fall :angelic: kjenner meg igjen i det!! Blir jo heeelt gæren av denne usikkerheten. Føler jeg mister en pp :( takk for at du deler :Heartred

nå forvirrer Premom også. Logget dagens forbanna svake test og nå flyttet den plutselig el tilbake til lørdag 23.12? Har Premom gitt opp hele syklusen eller hva skjer. Høy på monitoren i dag og så klart:banghead:

Vedlegg

• IMG_3389.png
    IMG_3389.png
    389,6 KB · Visninger: 34
  • IMG_3390.png
    IMG_3390.png
    242,7 KB · Visninger: 35
  • IMG_3391.png
    IMG_3391.png
    1,7 MB · Visninger: 34
Last edited:
nå forvirret Premom også. Logget dagens forbanna svake test og nå flyttet den plutselig el tilbake til lørdag 23.12? Har Premom gitt opp hele syklusen eller hva skjer. Høy på monitoren i dag og så klart:banghead:
Fader a! Den må komme nå innen mandag… Altså nå må vi nesten ta en EL dans og be til Eggløsning gudene og be dem slutte å holde på egget..

Har du fått pakke fra BP i dag, min kom i dag :)

Håper du er raskt tilbake denne gangen og :Heartred Skjønner deg godt! Startet tidlig med testingen jeg og! Føler på en måte det hjelper litt å teste, noe å gjøre, får tiden til å gå, og føler jeg har litt «kontroll», på noe vi ellers ikke kan kontrollere..
Hadde gitt litt opp testingen da jeg aldri fikk el topp lenger men det har jo tydeligvis skjedd forrige måned så nå håper jeg kroppen får det til igjen. Men må nok hamstre litt el tester for det var litt morro å legge inn testene i appen også xsmile9

Jaa, bare svake tester resten av dagen og.. kjenner jeg begynner å gi opp. Gir ikke mening av den skal være så sen? Kanskje den har vært? Eller uteblir? Har jo hatt, og har veldig Tydelig el slim? Skjønner Ikke. Har vondt på venstre side og, hatt det flere dager nå
Uteblir det skjer ikke, jeg tenker den bare er litt tullete nå etter den kjemiske du hadde. Så bare hold motet oppe, tipper du får en positiv test før søndag :love7 jeg har fått El så seint som på CD 20 før. Og se det positive i det, med at blir du ikke gravid denne PP så slipper du å tenke på at EL kommer på Julaften

Jeg er så usikker på om jeg skal kjøpe flere tester! Er jo egentlig lurt med tanke på at det er så billig, men tenk om jeg blir gravid denne PP, da trenger jeg det ikke

Jeg er så usikker på om jeg skal kjøpe flere tester! Er jo egentlig lurt med tanke på at det er så billig, men tenk om jeg blir gravid denne PP, da trenger jeg det ikke
Tenkte på det samme, har 12 tidligtester og 2 med ukesindikator. Burde jo holde, men gjør jo sikkert ikke det når de tullestrekene dukker opp:shifty:

Solb - 41 - B4 - PP2 (SA Juli, SA Oktober) EL 1/12 - IKM 15/12

Fader a! Den må komme nå innen mandag… Altså nå må vi nesten ta en EL dans og be til Eggløsning gudene og be dem slutte å holde på egget..

Har du fått pakke fra BP i dag, min kom i dag :)
Jaa den må virkelig det.. ellers er det noe som ikke stemmer føler jeg. Har jo hatt såååå mye el slim også? Over lengre tid nå. Hvert fall siden torsdag. Jaa fikk babyplan pakken i posten onsdag jeg og :angelic:
Uteblir det skjer ikke, jeg tenker den bare er litt tullete nå etter den kjemiske du hadde. Så bare hold motet oppe, tipper du får en positiv test før søndag :love7 jeg har fått El så seint som på CD 20 før. Og se det positive i det, med at blir du ikke gravid denne PP så slipper du å tenke på at EL kommer på Julaften
Hm ja kan det være den fremdeles kanskje? Hadde jo første el etter kjemisk sist hvor den kom på cd17. Men kan kanskje fremdeles rote til systemet :rolleyes: takk for pep talk!! Trenger det innimellom :Heartred kjenner det har vært tilbake til litt mørke de siste dagene. Mister motet litt. Men godt å
Hore du har fått på cd20 og! CD17 i dag..

Har tenkt på samme! Har jo nettopp bestilt, men kjøpte egentlig ikke så mye for var såå sikker på det skulle gå denne gangen, før jul. Men nå er jeg ikke så sikker lenger, så kanskje man bør bestille mer

Har tenkt på samme! Har jo nettopp bestilt, men kjøpte egentlig ikke så mye for var såå sikker på det skulle gå denne gangen, før jul. Men nå er jeg ikke så sikker lenger, så kanskje man bør bestille mer
Burde jo egentlig det, sparer så mye penger på det. Også får vi 5 tidlig tester på kjøpet :)

Om det klaffer nå så kan vi jo bare selge det vi har på Finn eller her inne.

Altså håper virkelig det sitter denne mnd! Har hatt eggløsnings smerter siden i dag tidlig.. Og det var så sykt vi det denne mnd.

Var en tanke med å legge aksjer i kveld også, men det går ikke.. så tok en samtale med ChatGPT :laughing002

Jeg hadde sex på lørdag og i går mandag, hadde eggløsning i dag tidlig tirsdag. Hva er sjansen for å bli gravid?
Sjansene for å bli gravid avhenger av tidspunktet for samleie i forhold til eggløsning, siden egg og sædceller har en spesifikk levetid.

•Sædceller kan overleve i kvinnens kropp i opptil 5 dager under gode forhold (slim fra livmorhalsen som er gunstig for sæd).

•Egget er befruktningsdyktig i omtrent 24 timer etter at det er frigjort.

Du hadde samleie på lørdag og mandag, og eggløsningen var tirsdag morgen. Dette gir følgende scenarioer:

1.Samleiet på lørdag: Det er en sjanse for at sædceller fra lørdag fortsatt var i live og kunne befrukte egget, da de kan overleve i opptil 5 dager.

2.Samleiet på mandag: Dette gir en høyere sannsynlighet, fordi det skjedde rett før eggløsningen. Sædceller trenger vanligvis flere timer for å nå egget, men dette kan variere.

Generelt er sjansen for å bli gravid størst når samleie skjer fra 2 dager før eggløsning og frem til eggløsning. Basert på din beskrivelse, har du hatt samleie i denne perioden, så det er en god sannsynlighet for at du kan bli gravid.

Om du prøver å bli gravid eller ønsker å unngå graviditet, kan dette påvirke hvilke tiltak som er relevante for deg nå. Trenger du råd om hva du bør gjøre videre?

Back
Topp