❤️ IKM uke 50 ❤️

Herregud så spennende :happy093
Har planer om å legge i kveld jeg også. Sitter bare å tripper og venter på at mannen min skal komme hjem. Han må jo forstå at han ikke kan jobbe så sent når det er i disse dager man må legge inn aksjemajoriteten for å få avkastning :knegg:
Kjempe spennende! Man blir så stresset over denne aksje leggingen, skulle helst hatt mannfolket på stede hvil når vi ønsket under denne tiden :laughing001
Har også kjent på el smerter på venstre side i ettermiddag og kveld. Ikke sånn intense, men ubehag/murring/litt vondt. Noe som foregår.. har jo bare én strimmel igjen så sparte den til i morgentidlig. Hadde en sånn clearblue digital rosa liggende, så tok den men fikk bare tom sirkel. Litt usikker på hvor godt det er å bruke når man ikke tar de regelmessig, men.. Trenger den leveringen fra babyplan nååå:smiley-angry017 ellers blir det apoteket i morgen før kveldsvakt
Håper BP kommer på dagen i morgen! Har bare 3 M/S igjen :dead::laughing001 tester jo hver andre time! Herregud, føler meg litt lunatic, men det får bare være :laughing002

Nå øker det, tenker fortsatt at EL kommer på onsdag. Da burde ligging i kveld og onsdag morgen holde.

Vedlegg

• IMG_8713.jpeg
    IMG_8713.jpeg
    124,1 KB · Visninger: 32
Legg testene i fanen som heter «andre» :happy: Vanskelig å si ang test hyppighet.. vet du sånn ca når du vanligvis pleier å ha el? Kan jo starte litt før det for å være sikker? Ved å teste annenhver dag vil man jo risikere å gå glipp av toppen.. så ville vel heller startet litt senere, og ta en per dag, og hyppigere om du ser økning. Jeg hadde kjemisk for 2 pp siden, da kom el på cd17 for meg. Har også lest om folk som har fått el tidligere etter kjemisk. Selv er jeg usikker på om det sent for meg, ettersom egentlig alle sykluser til nå har vært påvirket av rester, abort eller kjemisk. Men jeg tok en om dagen hvert fall, og flere ved økning:Heartred
Takk for utfyllende svar :love017
I følge appene skal jeg ikke ha eggløsning før 1/2 Desember, husker etter forrige kjemisk at jeg kom nokså fort tilbake i min gamle syklus så testet tidlig bare for å se hvordan det stod til i kroppen.
Kjipt med så mye som roter til syklusene dine :crybaby2Håper det stabiliserer seg snart :Heartred

Men, om EL er på onsdag så er det kanskje best å vente til i morgen tidlig og ha oss da og på torsdag morgen? For Tenker testen blir positiv sånn ca rundt 12-13 i morgen så da slipper egget ca ettermiddagen på onsdag, siden det lever i 24 timer så rekker vi det tidlig på torsdag. Herregud, går helt rundt for meg med denne prøvingen :laughing002 :schocked028 Men, tenker på hva som er best med tanke på disse tabellene :wtf:

Kjempe spennende! Man blir så stresset over denne aksje leggingen, skulle helst hatt mannfolket på stede hvil når vi ønsket under denne tiden :laughing001

Håper BP kommer på dagen i morgen! Har bare 3 M/S igjen :dead::laughing001 tester jo hver andre time! Herregud, føler meg litt lunatic, men det får bare være :laughing002

Nå øker det, tenker fortsatt at EL kommer på onsdag. Da burde ligging i kveld og onsdag morgen holde.
Er like lunatic selv!! Er helt sinnsykt hvor mange teter jeg har brukt til nå :laughing002 blir p løpe på apoteket i morgen om ikke de testene kommer på formiddagen, og bruker opp siste test på andre urinen i morgen. Men hos deg ser det jo virkelig ut som at el er på gang :love7 endelig snart dpo land på deg!! Enig at dere kan Lene dere tilbake og være helgardert med i kveld og onsdag!!

Fremdeles vondt på venstre side her, håper det fører til test økning imorgen

Men, om EL er på onsdag så er det kanskje best å vente til i morgen tidlig og ha oss da og på torsdag morgen? For Tenker testen blir positiv sånn ca rundt 12-13 i morgen så da slipper egget ca ettermiddagen på onsdag, siden det lever i 24 timer så rekker vi det tidlig på torsdag. Herregud, går helt rundt for meg med denne prøvingen :laughing002 :schocked028 Men, tenker på hva som er best med tanke på disse tabellene :wtf:
Enig! Har dere mulighet i morgentidlig så er sikkert det enda bedre! Testen er jo ikke pos helt enda og tar jo en stund etter positiv test og. Haha vet man blir jo helt psykotisk

Takk for utfyllende svar :love017
I følge appene skal jeg ikke ha eggløsning før 1/2 Desember, husker etter forrige kjemisk at jeg kom nokså fort tilbake i min gamle syklus så testet tidlig bare for å se hvordan det stod til i kroppen.
Kjipt med så mye som roter til syklusene dine :crybaby2Håper det stabiliserer seg snart :Heartred
Håper du er raskt tilbake denne gangen og :Heartred Skjønner deg godt! Startet tidlig med testingen jeg og! Føler på en måte det hjelper litt å teste, noe å gjøre, får tiden til å gå, og føler jeg har litt «kontroll», på noe vi ellers ikke kan kontrollere..

Mannen er strålende fornøyd med at han får lov til å legge seg å sove nå :laughing002
Krysser fingrene for at BP'ene dine kommer i morgen! Jeg joiner antakeligvis lunatic-klubben i morgen. Kjenner behovet for å teste mer enn én gang om dagen nå :happy090

Ja, når du sier det på den måten:think005 Hva landa du på? :laughing002

Mannen er strålende fornøyd med at han får lov til å legge seg å sove nå :laughing002
Krysser fingrene for at BP'ene dine kommer i morgen! Jeg joiner antakeligvis lunatic-klubben i morgen. Kjenner behovet for å teste mer enn én gang om dagen nå :happy090
Haha! Kan han sove med god fornøyelse og du svært fornøyd :laughing002
Ser ikke ut som de er vei med det første, men dagen er fortsatt ung.. hadde vært fint å få dem i dag med den teste galskapen :laughing002 Blir en stor fin Lunatic gjeng her inne! Finnes ikke noe bedre en det :laughing001:schocked028:dance018

911 - what’s your emergency :nailbiting:
Jo, bare se på dette her! Det øverste bildet av eggløsningstestene er lagt inn i Premom-appen under «easy@home» ser jeg :wideyed: Jeg har som sagt tidligere ingen verdens erfaring med EL-tester og er prøver på dette feltet også.

IMG_2073.jpeg

Bildet under har jeg ordna i dag, og har lagt inn alle testene på nytt under «andre» i Premom. Med blits denne gangen. Og nå har jeg fått helt andre verdier!? :confused004

IMG_2074.jpeg

Jeg skjønner ca ingenting og nå blir jeg dritstressa, er det noen som ser hvordan jeg kan ligge an i løypa? Har jeg missa noe? Er dette krise? :confused005

Haha! Kan han sove med god fornøyelse og du svært fornøyd :laughing002
Ser ikke ut som de er vei med det første, men dagen er fortsatt ung.. hadde vært fint å få dem i dag med den teste galskapen :laughing002 Blir en stor fin Lunatic gjeng her inne! Finnes ikke noe bedre en det :laughing001:schocked028:dance018
Lunatic-familie :Heartred

Jo, bare se på dette her! Det øverste bildet av eggløsningstestene er lagt inn i Premom-appen under «easy@home» ser jeg :wideyed: Jeg har som sagt tidligere ingen verdens erfaring med EL-tester og er prøver på dette feltet også.

Vis vedlegget 449179

Bildet under har jeg ordna i dag, og har lagt inn alle testene på nytt under «andre» i Premom. Med blits denne gangen. Og nå har jeg fått helt andre verdier!? :confused004

Vis vedlegget 449180

Jeg skjønner ca ingenting og nå blir jeg dritstressa, er det noen som ser hvordan jeg kan ligge an i løypa? Har jeg missa noe? Er dette krise? :confused005
Bare glem det. Jeg fikk innsedd at jeg har tørkede gamle støvete tester som jeg har likestilt med ferske våte tester :whacky011 Så dum og så noia går det an å bli. Holder på å gjøre meg selv tullerusk med all tankevirksomhet. Og når du putter uvisshet oppå dét igjen, ja da blir det show i dette huet :laughing001 Crisis averted!

Vis vedlegget 449179

Vis vedlegget 449180

Jeg hadde samme problemet da jeg startet å bruke Premom. Fikk helt forksjellig tall på de forskjellige fanene, fikk beskjed her inne om at vi som ikke har easyhome tester eller de spesifikke testene fanene ber om må bruke «andre», ellers blir det feil svar. Og det har stemt bra for meg. Har flere ganger fått bekreftet el på UL som har stemt med positive tester i Premom «andre» fanen :happy: Har tatt bildene innenfor fristen/våte og uten blits, ca samme belysning hver gang:Heartred

Noen som vet om rfsu el tester er brukbart?? Så de var på tilbud på apoteket. Babyplan bestillingen står jo helt stille.. høy på monitor igjen i dag. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å teste med den, har egentlig gitt den opp men klarer jo ikke la være heller

Back
Topp