❤️ IKM uke 50 ❤️

Dette er psykiatri :hilarious:

IMG_2350.jpeg

Jeg vet ikke hva jeg kan settes på, blir vel TR, selv om den ikke har kommet enda… er i alle fall ikke gravid. Tok en siste test i dag morges for å være sikker. Er vel bare å gå og vente på at kroppen stabiliserer seg. :sorry: God jul alle sammen og gratulerer til alle som har fått positiv test. Jeg tar en pause til over nyttår.

Har sittet litt stille i denne ikm-gruppa frem til nå etter en veldig skuffende kjemisk i november. Hadde fullt med symptomer, kvalme og ømme bryster og hele pakka. Fikk 1-2uker på digital også stoppet det for meg.

Legger meg gjerne inn: Sullla - 32 - B3 - PP2 - EL 26/11 - IKM 10/12

Nå føler jeg meg hakket tryggere og føler at det går min veg. Nederste test er i dag 16 DPO. Fikk første linje rekordtidlig for meg 8DPO (babyplan sin tidligtest) samme dag fikk jeg også den digitale tidligtesten på bildet.

Jeg stopper testinga for nå og prøver å slå meg litt til ro fram til legetime om en uke :Heartred

Vedlegg

• IMG_7222.jpeg
    IMG_7222.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 78
Har sittet litt stille i denne ikm-gruppa frem til nå etter en veldig skuffende kjemisk i november. Hadde fullt med symptomer, kvalme og ømme bryster og hele pakka. Fikk 1-2uker på digital også stoppet det for meg.

Legger meg gjerne inn: Sullla - 32 - B3 - PP2 - EL 26/11 - IKM 10/12

Nå føler jeg meg hakket tryggere og føler at det går min veg. Nederste test er i dag 16 DPO. Fikk første linje rekordtidlig for meg 8DPO (babyplan sin tidligtest) samme dag fikk jeg også den digitale tidligtesten på bildet.

Jeg stopper testinga for nå og prøver å slå meg litt til ro fram til legetime om en uke :Heartred
Kjempefine streker :D Krysser fingrene for deg!

Back
Topp