❤️ IKM uke 50 ❤️

Jaa sant det er vi! Jaa tok en til test før jeg dro på kveldsvakt, den var litt sterkere :love7 men ganske drit stressa nå. Var på toalett og kom bittelitt lyyysrosa utflod på papiret..
Åh, så bra! Gratulerer til deg også! :joyful:
Skjønner at du blir stressa, men det trenger ikke å bety noe. Kan være spira som graver seg ekstra godt fast :happy:

Jaa sant det er vi! Jaa tok en til test før jeg dro på kveldsvakt, den var litt sterkere :love7 men ganske drit stressa nå. Var på toalett og kom bittelitt lyyysrosa utflod på papiret..
Tusen takk! Jaa det er sant :Heartred men var sånn her det startet forrige graviditet som endte kjemisk..

X for at det er helt uskyldig og at det bare er den lille som graver seg ned :Heartred

Gud så lang denne lutefasen skulle bli. Var egentlig sikker på at TR skulle komme i dag siden jeg hadde litt brunt i utfloden. Det eneste positive med at den er sein er at jeg slipper EL på Julaften.

Herregud altså, 7 stk i gruppa gravid til nå :Heartred Det er ingenting annet enn fantastisk, gratulerer så mye alle sammen :love017 For noen nydelige adventsgaver.

Gud så lang denne lutefasen skulle bli. Var egentlig sikker på at TR skulle komme i dag siden jeg hadde litt brunt i utfloden. Det eneste positive med at den er sein er at jeg slipper EL på Julaften.
Skjønner det. Skikkelig irriterende å gå å vente sånn når man vet at TR kommer :hungover:

Hallo hallo, den utålmodige negative pessimisten som ringer.
Klarte selvfølgelig ikke å dy meg her om dagen. Testa selvfølgelig på 6 DPO :hilarious: Blenda. Testa 7 DPO. Blenda.Testa 8 DPO (i dag). Blenda. Så nå har jeg rett og slett konkludert med at det ikke er håp :hilarious: Tenk å ville seg selv så vondt at man starter med graviditetstester 6 DPO. Det er jo å gi seg selv psykisk juling

Klarte selvfølgelig ikke å dy meg her om dagen. Testa selvfølgelig på 6 DPO :hilarious: Blenda. Testa 7 DPO. Blenda.Testa 8 DPO (i dag). Blenda. Så nå har jeg rett og slett konkludert med at det ikke er håp :hilarious: Tenk å ville seg selv så vondt at man starter med graviditetstester 6 DPO. Det er jo å gi seg selv psykisk juling
Heldigvis er det enda håp:Heartred og takk for påminnelsen om å ikke starte tidlig:happy8 det er utrolig slitsomt faktisk:confused1

Mange som ikke tester positivt før 10-11-12 DPO. Så er enda håp :Heartred

Heldigvis er det enda håp:Heartred og takk for påminnelsen om å ikke starte tidlig:happy8 det er utrolig slitsomt faktisk:confused1
Ja heldigvis :Heartred Jo værsågod :knegg: Fikk jo et tips her inne om å drite i det enda en stund, kanskje jeg skal begynne å høre etter :think005

Joo! Det er håp! Jeg tok blodprøve da jeg var 7/8dpo og ba de sjekke hcg just in case. Dette var på fredag og jeg testet negativt på blodprøven, eller <5 da. Men på mandag var digital test positiv! Så det er absolutt håp :Heartred

Dagens test 13 DPO. Ser god økning fra i går :nailbiting:
IMG_7468.jpeg

Hvordan går det med deg @F96 :Heartred Har du testet noe mer?
Ja tok en ny idagtidlig, ganske lik som i går. Men var ganske utvannet urin i dag, ikke konsentrert. Tok en digital, den viste ikke gravid.. kan være for tidlig ifølge den tabellen med hcg per dpo. Den viser Max hcg 10 dpo er 26, og digital slår vel ut på 25? Men mister håpet veldig. Grått på do på jobb allerede i dag og angret på at jeg ikke ringte syk

Vedlegg

• IMG_3570.jpeg
    IMG_3570.jpeg
    487,5 KB · Visninger: 69
  • IMG_3566.jpeg
    IMG_3566.jpeg
    265,7 KB · Visninger: 69
Back
Topp