❤️ IKM uke 50 ❤️

Eg begynte med 35 dagar lang syklus når eg slutta på pillene etter ca 10 år. Den gjekk gradvis ned og stabiliserte seg på 26-28 dagar. Gjorde ingenting for å endre, kroppen trong nok berre litt tid til å styre kroppen igjen sjølv :D
Kan godt være. Har bare antatt at siden den ikke trengte det etter 9 år kontinuerlig bruk, så trenger den ikke det etter halvannet år bare. Men ting kan jo ha endret seg etter jeg fikk barn også selvfølgelig. :happy: Men jeg har aldri visst hvor lang syklus jeg har tidligere heller, har aldri hatt behov for å vite det. Så den kan jo også alltid ha vært så lang.

Definitivt sterkere! Herregud tenk at du endelig er gravid igjen :Heartred :sad010 Blir så glad på dine vegne
Jaa det er helt sinnsykt å tenke på :nailbiting: allerede ganske paranoid hver gang jeg går på do, kikker etter blod på papiret. Første milepæl blir å komme seg forbi ikm på mandag. Forrige graviditet som ble kjemisk gikk til grunne rundt da. Måtte det gå veien nå:love7tusen takk!! :Heartred

Vanlig test (ikke tidlig), er en svak strek der men den var nesten klin umulig å få med på bilde. Forrige gang da det endte i kjemisk fikk jeg svak vanlig, litt sterkere tidlig og positiv digital på samme dag, men det var 11 dpo. Denne er ganske svak så ventet med digital til i kveld eller i morgen tror jeg? Er jo sykt tidlig 9 dpo
Jeg ser:D jeg har troen! Mine tester var også sykt svake så tidlig, men ble sterkere og sterkere annenhver dag :D

Jaa det er helt sinnsykt å tenke på :nailbiting: allerede ganske paranoid hver gang jeg går på do, kikker etter blod på papiret. Første milepæl blir å komme seg forbi ikm på mandag. Forrige graviditet som ble kjemisk gikk til grunne rundt da. Måtte det gå veien nå:love7tusen takk!! :Heartred
Det forstår jeg kjempe godt, men denne lille skal sitte hele veien. Heier masse på deg nå :love7

Hei damer:)
Jeg har pcos og tar letrozol, når jeg var gravid med datteren på 3 så fikk jeg ikke positiv hjemmetest før etter jeg var på ul i uke 6 og fikk se at det var noe der:hilarious: ringte gyn i sta og fikk beskjed om å komme inn i morgen slik at jeg kan starte blødningskur på lørdag om jeg ikke er gravid(så syklusen ikke skal bli 90 eller 182 dager igjen), hva kan jeg forvente?
Bare blodprøve eller ul også? Han var opptatt så snakka bare med sekretæren hans:Heartred

Okei, nå ser jeg at streken er rosa :nailbiting:Please please please utvikle deg som du skal lille spire :shy:
1000006855.jpg
1000006858.jpg
1000006859.jpg

Back
Topp