Haha ja! Jeg blir liksom aldri fornøyd. Prinsessen som ingen kunne målbinde. Enten sutrer jeg over mensen, negative el-tester, ventetiden mellom el- og hcg-testing og snart er det tid for å sutre over negative hcg-testerJaaaa! Og dagene før EL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja! Jeg blir liksom aldri fornøyd. Prinsessen som ingen kunne målbinde. Enten sutrer jeg over mensen, negative el-tester, ventetiden mellom el- og hcg-testing og snart er det tid for å sutre over negative hcg-testerJaaaa! Og dagene før EL
JaHaha ja! Jeg blir liksom aldri fornøyd. Prinsessen som ingen kunne målbinde. Enten sutrer jeg over mensen, negative el-tester, ventetiden mellom el- og hcg-testing og snart er det tid for å sutre over negative hcg-tester
Hvordan går det med deg? Har du fått mensen?
Nei, men HP gikk ned til 58 i dag. Så den kommer enten i kveld eller i morgen tidligHvordan går det med deg? Har du fått mensen?
Syntes jeg ser en svak rosa faktiskEr jeg fullstendig gal eller ser dere noe ekstremt svakt her?? Har kjent så mye stikkinger i nedre mage så tok en test til nå
Wææ syntes det er klin umulig å få det med på bilder egentlig.. er nok for svak. Er sp svak at det kan være en «feil», men det lille jeg ser ser ikke grått ut, ser rosa ut. Ser det best når jeg holder under spottene. Så er jo svake greier. Det her er med blitzSyntes jeg ser en svak rosa faktisk
Ser ut som rosa, jeg ser den! Ser den bedre en mine egneSorry skal slutte spamme nå. Beste bildet jeg får tror jeg
Jeg ser streken! Hvor mange DPO?Sorry skal slutte spamme nå. Beste bildet jeg får tror jeg
Ååå så bra det ikke bare er meg!! 8 dpoJeg ser streken! Hvor mange DPO?
Ser ut som rosa, jeg ser den! Ser den bedre en mine egne
Rosa strek jooSorry skal slutte spamme nå. Beste bildet jeg får tror jeg
Du hadde jo en blødning 5 DPO, det må jo være babyÅåå så bra det ikke bare er meg!! 8 dpo
jaa! Lyserosa utflod må jo ha vært noe festegreier?? Aldri sett noe strek så tidlig før heller. Og har stirret på mye hvite tester i det sisteDu hadde jo en blødning 5 DPO, det må jo være baby
Det må ha vært en festeblødning En venninne av meg er 5 DPO i dag og opplevde det sammejaa! Lyserosa utflod må jo ha vært noe festegreier?? Aldri sett noe strek så tidlig før heller. Og har stirret på mye hvite tester i det siste
Vi får satse på neste mnd14 DPO i dag (mulig 13). Testet ikke i dag tidlig, for har ikke lenger troen, men har heller ikke begynt å blø og ikke hatt murringer heller. Tok en test nå, med halvtynn urin, helt hvit. TR kommer nok snart