❤️ IKM uke 50 ❤️

Jaaaa! Og dagene før EL :laughing002
Haha ja! Jeg blir liksom aldri fornøyd. Prinsessen som ingen kunne målbinde. Enten sutrer jeg over mensen, negative el-tester, ventetiden mellom el- og hcg-testing og snart er det tid for å sutre over negative hcg-tester :dance018

Haha ja! Jeg blir liksom aldri fornøyd. Prinsessen som ingen kunne målbinde. Enten sutrer jeg over mensen, negative el-tester, ventetiden mellom el- og hcg-testing og snart er det tid for å sutre over negative hcg-tester :dance018
Ja :laughing002

Blir små gal her, begynte å spotte litt i går med først litt brunt på papiret, så ganske lite lyse rosa utover dagen på papiret. Så i dag litt lys rosa på papiret men nesten ingenting. I dag tidlig fikk jeg så mensen smerter så intens vondt, nå kommer den tenkte jeg. Men løp på do ingenting. Fikk så vondt rart og kom bare litt rosa på papiret da. Men ellers ikke noe nesten. Så nesten ikke så vondt, bare litt mensen kramper resten av dagen. Løp på do i hele dag og trudd mensen kom. Blir gal, vil bare få mensen så man kan starte på nytt. Føler meg ikke gravid, spottet før så ikke uvanlig. Men rart med så smerte tak så kom det bare litt rosa så kom den ikke som den pleier. Nei kroppen er rar og lurer deg her og der, spotting og rare greier her og der :laughing001 :schocked028

Er jeg fullstendig gal eller ser dere noe ekstremt svakt her?? Har kjent så mye stikkinger i nedre mage så tok en test til nå

Vedlegg

• IMG_3517.jpeg
    IMG_3517.jpeg
    632,9 KB · Visninger: 69
Vil våge å si den er litt tydeligere i virkeligheten, men svak fremdeles

Last edited:
Syntes jeg ser en svak rosa faktisk
Wææ syntes det er klin umulig å få det med på bilder egentlig.. er nok for svak. Er sp svak at det kan være en «feil», men det lille jeg ser ser ikke grått ut, ser rosa ut. Ser det best når jeg holder under spottene. Så er jo svake greier. Det her er med blitz :laughing002 :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_3523.png
    IMG_3523.png
    543,1 KB · Visninger: 49
  • IMG_3522.jpeg
    IMG_3522.jpeg
    787,5 KB · Visninger: 50
jaa! Lyserosa utflod må jo ha vært noe festegreier?? Aldri sett noe strek så tidlig før heller. Og har stirret på mye hvite tester i det siste
Det må ha vært en festeblødning :love7 En venninne av meg er 5 DPO i dag og opplevde det samme

Back
Topp