❤️ IKM uke 50 ❤️

Dagens test. Er 10 DPO, men det kan være at jeg er 9 DPO basert på 27-dagers syklus som jeg har hatt de siste mnd.

IMG_7423.jpeg

Første testen denne PP. Er ca. 9 DPO, så jeg vet det enda er tidlig.
Har veldig lyst til å se en strek og føler nesten jeg ser noen tendenser på bilde med filter, men tror vel egentlig bare det er ønsketenkning :nailbiting:

IMG_5084.jpeg
IMG_5085.jpeg

Jeg tok en ny test i dag (nederst på bildet). Ser ganske lik ut som den fra i går. Men hvilepulsen har falt ned på 52, etter at jeg hadde en topp på 58 på lørdag. Så det gjør meg litt nervøs for at det er over igjen før det har begynt. Håper jeg får en sterkere strek i morgen kveld :smiley-angelic001
IMG_4963.jpeg

Måtte sjekke dagboken min for symptomer i uke 3 forrige graviditet. Det er helt lik denne gangen, kvalmen har allerede startet akkurat som de to forrige svangerskapene. Influensavondt i kroppen, svetter når jeg sover spesielt, lufta har gått helt ut av kroppen = null energi. I tillegg er brystene ømme og det stikker nederst i magen :nailbiting:

Jeg har fremdeles dårlig matlyst og småkvalme innimellom. Men er det graviditetssymptomer, eller er det omgangssyken som henger igjen? Har også kjent på murringer i korsryggen og bekken-området, men det kan jo også skyldes sykdom. Vanskelig å tolke symptomer den siste uken :bored:

Har en eksistensiell krise, er det noe poeng i å prøve å teste 6 DPO?! :happy090

Har en eksistensiell krise, er det noe poeng i å prøve å teste 6 DPO?! :happy090
Hvis du får en positiv test, er den nok så svak at du ikke er helt sikker på om den er positiv eller ikke. Og så blir du like utålmodig som du akkurat var, etter å vite. Og timene går sakte til neste gang du kan teste :dead: Sånn er det i alle fall for meg hvis jeg tester veldig tidlig.

Sniker. Tror det tidligste et egg kan feste seg er 6dpo og så tar det litt tid før HCG øker nok til at en test plukker det opp. Vet noen får en svak strek allerede 8dpo men personlig hadde jeg ventet til hvertfall 9dpo (også da er sjansen stor for test som er vanskelig å tyde). 6dpo vil nok dessverre ikke vise noe på en test selv om et egg er befruktet.

er clearblue sine tester som viser uker mer sensitive enn rfsu sine strimler (ikke tidlig test)?
Er på dpo 10 i dag, har en rfsu test og to CB tester igjen, og er så fristet til å prøve meg på en CB test, men det er kanskje ikke poeng i når man er 10 dpo?

Jeg har fremdeles dårlig matlyst og småkvalme innimellom. Men er det graviditetssymptomer, eller er det omgangssyken som henger igjen? Har også kjent på murringer i korsryggen og bekken-området, men det kan jo også skyldes sykdom. Vanskelig å tolke symptomer den siste uken :bored:
Samme her! Sånn ubehagelig i korsryggen, men regner med det bare er mensen som skal komme ila helgen som gjør seg klar :( ikke testet end, tenke jeg skulle vente litt lengere denne gangen til siste liten. Om jeg klarer :p

Har til sammen hatt 50 prøveperioder. Og hoppet av i svingen i til sammen i 2 1/2 år utenom prøveperiodene uten å ha blitt gravid. 2 av 3 ganger har jeg blitt gravid på første runde når jeg har tatt slimløsende hostesaft Kan ikke tro annet at det har fungert!! :nailbiting:

Barn 1: prøvde i 37 PP og ble gravid 37. Prøverunde uten å prøve noe spesielt (skulle starte prosessen mot IVF to måneder senere)

Barn 2: prøvde i 8 PP og ble gravid på 8. forsøket når jeg tok slimløsende hostesaft (og grapefrukt jus).

Barn 3: hvis det går bra fremover så blir det barn 3 nå. Prøvd i 5 PP og ble gravid nå på 5. forsøket når jeg tok slimløsende hostesaft (og grapefrukt jus).

Har til sammen hatt 50 prøveperioder. Og hoppet av i svingen i til sammen i 2 1/2 år utenom prøveperiodene uten å ha blitt gravid. 2 av 3 ganger har jeg blitt gravid på første runde når jeg har tatt slimløsende hostesaft Kan ikke tro annet at det har fungert!! :nailbiting:

Barn 1: prøvde i 37 PP og ble gravid 37. Prøverunde uten å prøve noe spesielt (skulle starte prosessen mot IVF to måneder senere)

Barn 2: prøvde i 8 PP og ble gravid på 8. forsøket når jeg tok slimløsende hostesaft (og grapefrukt jus).

Barn 3: hvis det går bra fremover så blir det barn 3 nå. Prøvd i 5 PP og ble gravid nå på 5. forsøket når jeg tok slimløsende hostesaft (og grapefrukt jus).
Wow, da prøver jeg meg på slimløsende hostesaft neste pp skulle det ikke går denne gangen :smiley-bounce012

Wow, da prøver jeg meg på slimløsende hostesaft neste pp skulle det ikke går denne gangen :smiley-bounce012

Hvaa? Nå trenger jeg å høre mer om det! Det er nytt her på gården :p hvilken type, hvordan og når skal det brukes ? Er på pp3, men ser dårlig ut. Har også syntes det har vært sååå lite slim de to siste gangene her. Va såå sikker på runde 2 skulle det gå.

Hvaa? Nå trenger jeg å høre mer om det! Det er nytt her på gården :p hvilken type, hvordan og når skal det brukes ? Er på pp3, men ser dårlig ut. Har også syntes det har vært sååå lite slim de to siste gangene her. Va såå sikker på runde 2 skulle det gå.
Kan ikke med sikkerhet si at det er derfor jeg har blitt gravid. Men fra en som ikke blir lett gravid så har det altså fungert :nailbiting: Har normalt ganske tykt eggløsningsslim og jeg kan virkelig si at det ble mye mer tynnflytende denne runden (beklager detaljer!! :dead:). Drakk også grapefrukt juice på høykant.
Var rimelig desperat sist gang fordi jeg ønsket virkelig to tette, så måtte bare prøve det. Tok godt over 3 år før jeg ble gravid med første :wtf:

Jeg kjøpte begge gangene Solvipect slimløsende hostesaft. Kjøpte det litt sent i syklusen så startet vel 3 dager før EL (tok 3 ganger om dagen).

Kan ikke garantere at det er derfor jeg har blitt gravid! Men jeg kan ikke tro at det er tilfeldig!! Synes virkelig det var verdt forsøket :nailbiting: håper det har klaffet for deg denne runden!! :joyful:

Back
Topp