Dagens test. Er 10 DPO, men det kan være at jeg er 9 DPO basert på 27-dagers syklus som jeg har hatt de siste mnd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes jeg ser strek her!!Dagens test. Er 10 DPO, men det kan være at jeg er 9 DPO basert på 27-dagers syklus som jeg har hatt de siste mnd.
Vis vedlegget 450240
Så gøy at du også ser! Synes det var vanskelig å få bilde av streken like tydelig som i virkeligheten!Synes jeg ser strek her!!
Jeg ser streken! Vanskelig å ta gode bilder i mørketidaDagens test. Er 10 DPO, men det kan være at jeg er 9 DPO basert på 27-dagers syklus som jeg har hatt de siste mnd.
Vis vedlegget 450240
Hvis du får en positiv test, er den nok så svak at du ikke er helt sikker på om den er positiv eller ikke. Og så blir du like utålmodig som du akkurat var, etter å vite. Og timene går sakte til neste gang du kan teste Sånn er det i alle fall for meg hvis jeg tester veldig tidlig.Har en eksistensiell krise, er det noe poeng i å prøve å teste 6 DPO?!
Sniker. Tror det tidligste et egg kan feste seg er 6dpo og så tar det litt tid før HCG øker nok til at en test plukker det opp. Vet noen får en svak strek allerede 8dpo men personlig hadde jeg ventet til hvertfall 9dpo (også da er sjansen stor for test som er vanskelig å tyde). 6dpo vil nok dessverre ikke vise noe på en test selv om et egg er befruktet.Har en eksistensiell krise, er det noe poeng i å prøve å teste 6 DPO?!
Samme her! Sånn ubehagelig i korsryggen, men regner med det bare er mensen som skal komme ila helgen som gjør seg klar ikke testet end, tenke jeg skulle vente litt lengere denne gangen til siste liten. Om jeg klarerJeg har fremdeles dårlig matlyst og småkvalme innimellom. Men er det graviditetssymptomer, eller er det omgangssyken som henger igjen? Har også kjent på murringer i korsryggen og bekken-området, men det kan jo også skyldes sykdom. Vanskelig å tolke symptomer den siste uken
Wow, da prøver jeg meg på slimløsende hostesaft neste pp skulle det ikke går denne gangenHar til sammen hatt 50 prøveperioder. Og hoppet av i svingen i til sammen i 2 1/2 år utenom prøveperiodene uten å ha blitt gravid. 2 av 3 ganger har jeg blitt gravid på første runde når jeg har tatt slimløsende hostesaft Kan ikke tro annet at det har fungert!!
Barn 1: prøvde i 37 PP og ble gravid 37. Prøverunde uten å prøve noe spesielt (skulle starte prosessen mot IVF to måneder senere)
Barn 2: prøvde i 8 PP og ble gravid på 8. forsøket når jeg tok slimløsende hostesaft (og grapefrukt jus).
Barn 3: hvis det går bra fremover så blir det barn 3 nå. Prøvd i 5 PP og ble gravid nå på 5. forsøket når jeg tok slimløsende hostesaft (og grapefrukt jus).
Wow, da prøver jeg meg på slimløsende hostesaft neste pp skulle det ikke går denne gangen
Hvaa? Nå trenger jeg å høre mer om det! Det er nytt her på gården hvilken type, hvordan og når skal det brukes ? Er på pp3, men ser dårlig ut. Har også syntes det har vært sååå lite slim de to siste gangene her. Va såå sikker på runde 2 skulle det gå.Har til sammen hatt 50 prøveperioder. Og hoppet av i svingen i til sammen i 2 1/2 år utenom prøveperiodene uten å ha blitt gravid. 2 av 3 ganger har jeg blitt gravid på første runde når jeg har tatt slimløsende hostesaft Kan ikke tro annet at det har fungert!!
Barn 1: prøvde i 37 PP og ble gravid 37. Prøverunde uten å prøve noe spesielt (skulle starte prosessen mot IVF to måneder senere)
Barn 2: prøvde i 8 PP og ble gravid på 8. forsøket når jeg tok slimløsende hostesaft (og grapefrukt jus).
Barn 3: hvis det går bra fremover så blir det barn 3 nå. Prøvd i 5 PP og ble gravid nå på 5. forsøket når jeg tok slimløsende hostesaft (og grapefrukt jus).
Kan ikke med sikkerhet si at det er derfor jeg har blitt gravid. Men fra en som ikke blir lett gravid så har det altså fungert Har normalt ganske tykt eggløsningsslim og jeg kan virkelig si at det ble mye mer tynnflytende denne runden (beklager detaljer!! ). Drakk også grapefrukt juice på høykant.Hvaa? Nå trenger jeg å høre mer om det! Det er nytt her på gården hvilken type, hvordan og når skal det brukes ? Er på pp3, men ser dårlig ut. Har også syntes det har vært sååå lite slim de to siste gangene her. Va såå sikker på runde 2 skulle det gå.
Kan ikke garantere at det er derfor jeg har blitt gravid! Men jeg kan ikke tro at det er tilfeldig!! Synes virkelig det var verdt forsøket håper det har klaffet for deg denne runden!!Wow, da prøver jeg meg på slimløsende hostesaft neste pp skulle det ikke går denne gangen