Åh, så spennende at du også ser den tydelig! Hvis dette er skygge så blir jeg svært overrasketSer den ganske tydelig! Det der kan IKKE være en skygge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, så spennende at du også ser den tydelig! Hvis dette er skygge så blir jeg svært overrasketSer den ganske tydelig! Det der kan IKKE være en skygge
Så spennende at du også ser noe!!Ser noe som lurer her altså Spennede!
Så gøy at du også ser streken!Jeg ser!
Jeg ser noe her. Håper den utvikler seg til en tydelig strekSpennende å følge med dere alle gratulerer til dere med positive tester!
Tok en test på utvannet kveldsurin, 9 dpo:
Er det noe som ser noe her? Har tatt disse testene lenge, og har aldri følt at jeg har sett en ordentlig skygge strek
Vis vedlegget 450225
Så flink du er som klarer å spare testene! Det er veldig fornuftig, er ikke så flink selv håper symptomene betyr graviditetJeg sparer nok testen inntil videre, alle rykk og napp i livmor begynner å ligne mer og mer på menssmerter. Dessuten ser jeg i syklus-notatene at vi mest sannsynlig ikke rakk noe særlig nyttig action rundt da EL kanskje har vært pga uttak av spiral Vi har nok ikke fått satt igang prosessen engang Dukker opp igjen skulle det derimot ikke komme noe mens innen de neste dagene, men da kan må det nesten være Jesusbarnet Lykke til inntil videre
Jeg også! Det må være baby strekÅh, så spennende at du også ser den tydelig! Hvis dette er skygge så blir jeg svært overrasket
Åh, så herlig! GratulererJeg skulle egentlig teste i morgen tidlig, men så bestemte jeg meg for å gjøre det nå ro og mak, i stedet for i morgenrushet når vi skal rekke barnehage og jobb. Og så kom det jammen en svak rosa strek! Håper håper den sitter denne gang, og ikke blir en kjemisk til
9 dpo i dag
Vis vedlegget 450228
Det var en veldig tydelig strek gratulerer!Jeg skulle egentlig teste i morgen tidlig, men så bestemte jeg meg for å gjøre det nå ro og mak, i stedet for i morgenrushet når vi skal rekke barnehage og jobb. Og så kom det jammen en svak rosa strek! Håper håper den sitter denne gang, og ikke blir en kjemisk til
9 dpo i dag
Vis vedlegget 450228
Takk! Håper det går veien nåÅh, så herlig! Gratulerer
Håper vi snart får mørke, fine streker begge toDet var en veldig tydelig strek gratulerer!
Jeg ser!! Den er jo rosa Må båre babystrekSpennende å følge med dere alle gratulerer til dere med positive tester!
Er det noe som ser noe her? Har tatt disse testene lenge, og har aldri følt at jeg har sett en ordentlig skygge strek
Vis vedlegget 450225
Ser den klart og tydelig!! GratulererJeg skulle egentlig teste i morgen tidlig, men så bestemte jeg meg for å gjøre det nå ro og mak, i stedet for i morgenrushet når vi skal rekke barnehage og jobb. Og så kom det jammen en svak rosa strek! Håper håper den sitter denne gang, og ikke blir en kjemisk til
9 dpo i dag
Vis vedlegget 450228
Jeg ser strek!Spennende å følge med dere alle gratulerer til dere med positive tester!
Vis vedlegget 450225
Og her er det også strek gitt! Så gøy!!Jeg skulle egentlig teste i morgen tidlig, men så bestemte jeg meg for å gjøre det nå ro og mak, i stedet for i morgenrushet når vi skal rekke barnehage og jobb. Og så kom det jammen en svak rosa strek! Håper håper den sitter denne gang, og ikke blir en kjemisk til
9 dpo i dag
Vis vedlegget 450228
Håper det er et symptom! Jeg har ikke merket noen forskjell på puppene denne gangen, men sist gang jeg var gravid og fortalte det til en kollega sa svarte hun: Det visste jeg for lenge siden, og det var ikke magen jeg så det på, det var puppeneOkokok, jeg er egentlig ikke en som leter etter symptom, MEN etter amming har jeg fått veldig løs hud på nedsiden av brystene, og de er noe løsere generelt enn før jeg ammet. Naturligvis.
I dag la jeg merke til at de kjentes litt fyldigere ut, og den løse huden under er på en måte fylt opp, så de ser egentlig ut slik de gjorde før jeg ammet. Jeg pleier ikke å få fyldigere bryst under mensen. Altså hallo, kan det være det er et symptom, jeg ble veldig håpefull nå!
Jeg er dpo9 i dag, fikk negativ, men fikk ikke antydning til strek før dpo12 sist graviditet.
Mannen min måtte inspisere og er enig i at brystene er mer fyldige enn de pleier Blir testing på meg hver dag fremover hverfall
Takk! Håper virkelig det er noe i det at man er mer fertil rett etter en kjemisk/sa, og at det stemmer for oss begge toSer den klart og tydelig!! Gratulerer
Det er nok virkelig Gratulerer!Jeg har bare fått positive tester nå og skal ta blodprøve i morgen (IKM i morgen også). Bare greier ikke helt tro på det før jeg får svar på blodprøven i morgen. Men du kan nok sette meg på gravid