Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!!Å herlighet! Gratulerer!!!
Tusen takk!Oi herlighet, var tydelig og jo! :O Gratulerer!
Dette tror jeg er en babystrek!Glemte så klart å ta bilde før 1 time etter testen var tatt men, kom en øøøøre liten strek før det hadde gått 5 minutt. Setter ikke jubelen i taket enda, men har et liiiite håp om at det er babystrek og ikke skyggestrek får se de nærmeste dagene, kun 7DPO, så enda veldig tidlig
Vet ikke helt hva jeg føler om å avslutte 2024 på samme måte som vi startet. Blir min 3 graviditet i år om det klaffer. Er jo dette vi håper på, men samtidig skremmer det meg med en ny eventuell graviditet nå etter å ha mistet i uke 12 og 9.
Vis vedlegget 450194
Dette må jo være babystrek!! Alle disse pp har jeg latt babyplan testene ligge, i håp om å se utvikling hvis det dukker opp en strek, og har ALDRI fått strek på negative tester etter fristen. Er den blenda så forblir den blenda.. så tror i utgangspunktet strek er strek. Så er det så klart unntak. Håper på fin utvikling for deg forstår såå godt at det er skummelt og at du er forsiktig med å slippe jubelen løs! Hvis jeg blir gravid denne pp blir det tredje i år for meg også. Håper dette er terminspiren dinGlemte så klart å ta bilde før 1 time etter testen var tatt men, kom en øøøøre liten strek før det hadde gått 5 minutt. Setter ikke jubelen i taket enda, men har et liiiite håp om at det er babystrek og ikke skyggestrek får se de nærmeste dagene, kun 7DPO, så enda veldig tidlig
Vet ikke helt hva jeg føler om å avslutte 2024 på samme måte som vi startet. Blir min 3 graviditet i år om det klaffer. Er jo dette vi håper på, men samtidig skremmer det meg med en ny eventuell graviditet nå etter å ha mistet i uke 12 og 9.
Vis vedlegget 450194
Det må være baby strekGlemte så klart å ta bilde før 1 time etter testen var tatt men, kom en øøøøre liten strek før det hadde gått 5 minutt. Setter ikke jubelen i taket enda, men har et liiiite håp om at det er babystrek og ikke skyggestrek får se de nærmeste dagene, kun 7DPO, så enda veldig tidlig
Vis vedlegget 450194
Neii ikke enda, 6 dpo i dag. Har du testet noe mer?@F96 har du testet enda?
Bare negativ IKM på tirsdag. Men, da blir det Letrozol neste syklus så håper det klaffer.. er så irriterende at vi skal gå fra lett gravide til at det ikke skjerNeii ikke enda, 6 dpo i dag. Har du testet noe mer?
Åhhh det skjønner jeg! Hvorfor kan ikke kroppen spille på lag håper den sitter med letrozol hjelp kjenner jeg gruer meg litt til å teste denne gangen egentlig.. er så redd for mer skuffelse. Føler det blir enda tyngre denne gangen ettersom det betyr ikke gravid i julen og ikke gravid på termin, og starte 2025 ikke gravid. Første graviditeten hadde jeg såååå såre pupper, så føler på en måte jeg ikke er gravid når jeg ikke opplever det. Hadde det ikke den kjemiske, men det kan jo være fordi det forsvant for fort.. men vet jo samtidig at folk opplever ulike symptomer ulike svangerskap, så er vel kanskje håp selv uten vonde pupperBare negativ IKM på tirsdag. Men, da blir det Letrozol neste syklus så håper det klaffer.. er så irriterende at vi skal gå fra lett gravide til at det ikke skjer
Ååh, tusen takk for gode ord.Dette må jo være babystrek!! Alle disse pp har jeg latt babyplan testene ligge, i håp om å se utvikling hvis det dukker opp en strek, og har ALDRI fått strek på negative tester etter fristen. Er den blenda så forblir den blenda.. så tror i utgangspunktet strek er strek. Så er det så klart unntak. Håper på fin utvikling for deg forstår såå godt at det er skummelt og at du er forsiktig med å slippe jubelen løs! Hvis jeg blir gravid denne pp blir det tredje i år for meg også. Håper dette er terminspiren din
Tusen takkDette tror jeg er en babystrek!
Skjønner at det er skummelt krysser fingrene for et lite julemirakel for deg
Herregud dette må da jo være en positiv test??De er jo veldig synlige her også.
Uff, ja skjønner deg kjempe godt Man vil så gjerne gå inn det nye året med en liten baby i magen. Men, håpet er ikke ute for deg enda. Jeg håper så inderlig at du blir gravid nå Og ja, man har ikke like symptomer så ikke tenk på dem. Mange ganger så kommer de ikke før i uke 6Åhhh det skjønner jeg! Hvorfor kan ikke kroppen spille på lag håper den sitter med letrozol hjelp kjenner jeg gruer meg litt til å teste denne gangen egentlig.. er så redd for mer skuffelse. Føler det blir enda tyngre denne gangen ettersom det betyr ikke gravid i julen og ikke gravid på termin, og starte 2025 ikke gravid. Første graviditeten hadde jeg såååå såre pupper, så føler på en måte jeg ikke er gravid når jeg ikke opplever det. Hadde det ikke den kjemiske, men det kan jo være fordi det forsvant for fort.. men vet jo samtidig at folk opplever ulike symptomer ulike svangerskap, så er vel kanskje håp selv uten vonde pupper
Skulle ønske , men har bare fått negative tester frem til i dag. Er ikke for seint før TR kommer. Men, tviler sterktHerregud dette må da jo være en positiv test??
Det er selvfølgelig veldig ok! Velkommen skal du væreFant denne tråden litt sent, men håper det er ok at jeg slenger jeg med her
fix - 37 - b1 - har prøvd i flere år, men første innsett - EL 24/11 - IKM 09/12
Ååååhhh Du kan vel kanskje bare settes på gravid du da?Dagens test, på dagens tredje tisseturVis vedlegget 450104
Ååhh! Så da skal jeg bare sette deg på gravid?13dpo og jeg kan egentlig ikke tro det
Tusen takk for gode ord og støtte Blir spennende å se i løpet av uken. Er jo faktisk enda håp for oss beggeUff, ja skjønner deg kjempe godt Man vil så gjerne gå inn det nye året med en liten baby i magen. Men, håpet er ikke ute for deg enda. Jeg håper så inderlig at du blir gravid nå Og ja, man har ikke like symptomer så ikke tenk på dem. Mange ganger så kommer de ikke før i uke 6