❤️ IKM uke 50 ❤️

Det er noe der! Men kan ikke se om den er rosa eller grå:nailbiting: 10DPO. Ny test i kveld eller i morgen.
IMG_8941.jpeg

IMG_8942.jpeg

Edit: legger inn med filter og zoom også :pompus:
IMG_8943.jpeg

IMG_8944.jpeg

IMG_8945.jpeg

Last edited:
8 DPO en tidlig og en vanlig. I dag har jeg faktisk mensen smerter, kjenner det gjør litt vondt under «tissen» på en måtte. Sorry detaljer. Men, det er noe som skjer der nede. Har egentlig ikke troa, men håper virkelig!
Oj!! Har du testet i dag??

Litt skuffet over meg selv som ikke klarte å dy meg :wtf: :hilarious: 7 DPO og selvsagt alt for tidlig… det var også siste testen jeg hadde :dead:

Test fra det dårlige partiet til MS:
IMG_7366.jpeg

Blir ikke noen positive tester her.. bare skygger og innbilninger :dead: Hadde faktisk troa denne PP, men starter på Letrozol neste uke så håper den klaffer da
Ååå:( hadde så troa på denne.. hvor mange dpo er du nå? Alt håp er vel ikke ute? Om det ikke går nå er hvert fall sjansene enda større med hjelp neste pp:love7

Ååå:( hadde så troa på denne.. hvor mange dpo er du nå? Alt håp er vel ikke ute? Om det ikke går nå er hvert fall sjansene enda større med hjelp neste pp:love7
10 DPO, men høyre side som skulle slippe nå. Følte mye stikk på venstre også. Men, tror nok det var høyre. Ja, kanskje det blir september baby :Heartred

Hvor mange DPO er du nå? Når starter du å teste

10 DPO, men høyre side som skulle slippe nå. Følte mye stikk på venstre også. Men, tror nok det var høyre. Ja, kanskje det blir september baby :Heartred

Hvor mange DPO er du nå? Når starter du å teste
Jeg hadde ikke positiv før 11 dpo :rolleyes: men skjønner du ikke vil ha forhåpninger, bedre å bli positivt overrasket:Heartred september baby er jo en fantastisk måned:love7 jeg er 5 dpo i dag, skal prøøøve å holde meg til 8dpo, fremdeles altfor tidlig, men har tidligere sprukket både 5 og 6 dpo. Så sent for meg å være:laughing002 hadde bittelitt lyserosa utflod nå isted, kanskje festeblødning?:angelic: Sikkert bare overanalysering fra min side hehe

Jeg hadde ikke positiv før 11 dpo :rolleyes: men skjønner du ikke vil ha forhåpninger, bedre å bli positivt overrasket:Heartred september baby er jo en fantastisk måned:love7 jeg er 5 dpo i dag, skal prøøøve å holde meg til 8dpo, fremdeles altfor tidlig, men har tidligere sprukket både 5 og 6 dpo. Så sent for meg å være:laughing002 hadde bittelitt lyserosa utflod nå isted, kanskje festeblødning?:angelic: Sikkert bare overanalysering fra min side hehe
Ikke sant, 11 og 12 DPO som er vanlig! Men, man innbiller seg liksom at man skal få det allerede 8 DPO :wtf:

Oj, så spennede! Håper det er et lite frø som festet seg :love7

Foreløpig ingenting her heller. Testet på nytt i går kveld og i dag tidlig, så den testen med antydning var det nok en feil på. Men mister ikke håpet før jeg blør :happy: Estimert 11 DPO i dag.
Vis vedlegget 450148
Vis vedlegget 450149
Ikke mist håpet. Di testene fra metod er ikke så sensitive som det står. Jeg fikk svak strek på vanlig babyplan og en annen strimmel-test som begge hadde sensitivitet på 25mIU/ml mens disse var blenda :happy:

Ikke mist håpet. Di testene fra metod er ikke så sensitive som det står. Jeg fikk svak strek på vanlig babyplan og en annen strimmel-test som begge hadde sensitivitet på 25mIU/ml mens disse var blenda :happy:
Takk! Enig. Jeg testet ikke så tidlig som dette med mi forrige, men testet fra 12DPO og fikk aldri positiv på tidligtest. Tok en vanlig test 14DPO på kvelden og da slo den ut. Så det er absolutt håp. I tillegg er det mulig jeg bare er 10DPO i dag, for jeg vet ikke nøyaktig når eggløsningen var.

Ikke sant, 11 og 12 DPO som er vanlig! Men, man innbiller seg liksom at man skal få det allerede 8 DPO :wtf:

Oj, så spennede! Håper det er et lite frø som festet seg :love7
Jaa enig! Leser jo om så mange her inne som tester pos tiiidlig, så forventningene blir nok litt påvirket av det. Men er vel egentlig ikke det som er vanligst :angelic: Hååååper

Noen andre her som tok ut spiral nylig? Tok ut 26.11 og da sa GYN at jeg var rundt eggløsning. Noe jeg på forhånd kjente i eggstokkene. Jeg har nok rotet meg inn her AAAALT for tidlig, men grunnen til at jeg er her er at jeg skal ha mens om 3-4 dager og PMS-symptomene fremstår litt annerledes, fikk derfor en mistenkelig følelse. Det kan kanskje bare være at sympt. oppleves annerledes fordi kroppen skal omstille seg.. Har hørt at syklus ofte må gå seg til et par måneder før man kan bli gravid etter spiral. Men tenkte bare det var spennende å høre her inne

Back
Topp