Ja, håper det! Kjenner jeg er litt lei av å få tester med streker, men at de aldri blir noe merJeg ser noe her. Håper at de bare blir sterkere!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, håper det! Kjenner jeg er litt lei av å få tester med streker, men at de aldri blir noe merJeg ser noe her. Håper at de bare blir sterkere!
Det skjønner jeg så godt. Krysser fingrene for deg!Ja, håper det! Kjenner jeg er litt lei av å få tester med streker, men at de aldri blir noe mer
Eg ser strekJeg skulle vente til tidligst i morgen, aller helst til tirsdag, men klarte ikke selvfølgelig ingenting.
Vis vedlegget 450039
Vis vedlegget 450040
Næææ? Jeg så nada i virkeligheten i alle fall. Men får nå uansett svar om noen dager til, får bare være tålmodig! Ryker nok en ny test i morgenEg ser strek
Syntes også jeg ser en antydning til noe herJeg skulle vente til tidligst i morgen, aller helst til tirsdag, men klarte ikke selvfølgelig ingenting.
Vis vedlegget 450039
Vis vedlegget 450040
På den hvor jeg har zoomet inn?Syntes også jeg ser en antydning til noe her
Ser noe på begge!På den hvor jeg har zoomet inn?
Ser noe på begge!
Ser også strekJeg skulle vente til tidligst i morgen, aller helst til tirsdag, men klarte ikke selvfølgelig ingenting.
Vis vedlegget 450039
Vis vedlegget 450040
Waaa jeg ser det svakt jeg også nå på bildene, men selve testen er kritthvit i lyset på badet i alle fall. Blir spennende å teste om en dag eller to igjenSer også strek
Hvilke dpo er du på? Kan faktisk skimte en strek jeg også!Jeg skulle vente til tidligst i morgen, aller helst til tirsdag, men klarte ikke selvfølgelig ingenting.
Vis vedlegget 450039
Vis vedlegget 450040
Står på testen på bildet, men tror 9DPO . Jeg temper ikke eller tracker EL, men har tatt utgangspunkt i standard EL 14 dager etter mens og jeg hadde smerter den 26 og 27, så enten 8 eller 9 DPO.Hvilke dpo er du på? Kan faktisk skimte en strek jeg også!
Spennende!!Står på testen på bildet, men tror 9DPO . Jeg temper ikke eller tracker EL, men har tatt utgangspunkt i standard EL 14 dager etter mens og jeg hadde smerter den 26 og 27, så enten 8 eller 9 DPO.
Oi spent å se de neste dagene! Krysser fingrene for at det ikke bare er skyggeDe er jo veldig synlige her også.
Jeg har aldri hatt noe særlig slim, kun litt økt utflod, så hadde ikke stresset med det. Ble gravid sist mellom pilleslutt (etter årevis på) og bortfallsblødning som aldri kom. Kunne ikke fysisk gått raskere. Kroppene våre er forskjellige.Jeg hadde spontabort i slutten av juli, og siden da har jeg ikke hatt eggeløsningsslim egt. Og jeg visste ikke før nylig at noen kommenterte at man ikke kan bli gravid da. Fader da. Har nevnt det til lege så han skal snakke med gynekolog. Men nå er jo nesten prøvingen bortkastet.. har nesten vært helt tørr siden spontanaborten. Noen som har vært borti lignende? Noe man kan gjøre for å få igang kroppen igjen?
Jeg har manglet EL-slim, urelatert senabort vel å merke. Det kan hende du har EL-slim rundt livmorhalsen selv om, har du sjekket? Dette er første syklus med EL-slim for min del, det kom trolig etter at jeg sluttet å amme.Jeg hadde spontabort i slutten av juli, og siden da har jeg ikke hatt eggeløsningsslim egt. Og jeg visste ikke før nylig at noen kommenterte at man ikke kan bli gravid da. Fader da. Har nevnt det til lege så han skal snakke med gynekolog. Men nå er jo nesten prøvingen bortkastet.. har nesten vært helt tørr siden spontanaborten. Noen som har vært borti lignende? Noe man kan gjøre for å få igang kroppen igjen?