❤️ IKM uke 50 ❤️

Hvilke dpo er du på? Kan faktisk skimte en strek jeg også!
Står på testen på bildet, men tror 9DPO :happy: . Jeg temper ikke eller tracker EL, men har tatt utgangspunkt i standard EL 14 dager etter mens og jeg hadde smerter den 26 og 27, så enten 8 eller 9 DPO.

Jeg hadde spontabort i slutten av juli, og siden da har jeg ikke hatt eggeløsningsslim egt. Og jeg visste ikke før nylig at noen kommenterte at man ikke kan bli gravid da. Fader da. Har nevnt det til lege så han skal snakke med gynekolog. Men nå er jo nesten prøvingen bortkastet.. har nesten vært helt tørr siden spontanaborten. Noen som har vært borti lignende? Noe man kan gjøre for å få igang kroppen igjen? :rolleyes:

Jeg hadde spontabort i slutten av juli, og siden da har jeg ikke hatt eggeløsningsslim egt. Og jeg visste ikke før nylig at noen kommenterte at man ikke kan bli gravid da. Fader da. Har nevnt det til lege så han skal snakke med gynekolog. Men nå er jo nesten prøvingen bortkastet.. har nesten vært helt tørr siden spontanaborten. Noen som har vært borti lignende? Noe man kan gjøre for å få igang kroppen igjen? :rolleyes:
Jeg har aldri hatt noe særlig slim, kun litt økt utflod, så hadde ikke stresset med det. Ble gravid sist mellom pilleslutt (etter årevis på) og bortfallsblødning som aldri kom. Kunne ikke fysisk gått raskere. Kroppene våre er forskjellige.:happy:

Jeg har manglet EL-slim, urelatert senabort vel å merke. Det kan hende du har EL-slim rundt livmorhalsen selv om, har du sjekket? Dette er første syklus med EL-slim for min del, det kom trolig etter at jeg sluttet å amme.
Det sies at sædvennlig glidemiddel kan hjelpe svømmerne hvis man har lite/ingen EL-slim, f.eks. conceive+ eller Prefert, sistnevnte reklamerer med at det skal ligne EL-slim. Kjøpte conceive+ denne syklusen selv (tror jeg brukte det når jeg ble gravid første gang for syv år siden), men usikker på om jeg prøver uten denne PP siden jeg har fått tilbake eget, i alle fall litt :shy:

Jeg er enn tur nede i kjelleren.. Er 12dpo og hadde innsett av 3dagers forrige onsdag 27/11. Fikk en veldig svak lys fargeløs strek 11dpo og tenkte det bare var en slags skyggestrek.. i dag fikk jeg samme lyse strek uten farge, men den er mye tydeligere/sterkere. Er dette bare såkalte skyggestreker? Tenker jo at dette ikke ser lyst ut.. skal ta blodprøve på mandag.

Vedlegg

• 20241205_094920.jpg
    20241205_094920.jpg
    246,4 KB · Visninger: 55
  • Messenger_creation_16177C88-509C-4719-A683-889004D014A4.jpeg
    Messenger_creation_16177C88-509C-4719-A683-889004D014A4.jpeg
    356,6 KB · Visninger: 55
Ugh jeg har fått omgangssyke :sick006Kanskje det er det som er årsaken til økt hvilepuls? Håper ikke det kommer i veien for at en spire kan feste seg godt.

Back
Topp