❤️ IKM uke 50 ❤️

Da har graviditetstesten gått fra svak positiv til negativ. Noe som var forventet da jeg tok ovitrelle sprøyte og denne gir falsk positiv i starten. Nå er den blitt negativ jeg er på dpo 6 eller 7. Så nå håper jeg bare den blir positiv igjen :smiley-angelic001 sist graviditet fikk jeg ikke svak positiv før dpo 12 :happy7

IMG_6717.jpeg

Tok enda en test to timer etter at jeg tok den første, og den ser kanskje litt sterkere ut - eller er det bare ønsketenkning? Jeg blir jo helt loco når det først er antydning til noe:dance018De to nederste er fra i dag, hvor den nederste er den jeg tok sist. Ser dere også at den er sterkere?:smiley-ashamed004
IMG_2010.jpg
IMG_2011.jpg

Last edited:
Da har graviditetstesten gått fra svak positiv til negativ. Noe som var forventet da jeg tok ovitrelle sprøyte og denne gir falsk positiv i starten. Nå er den blitt negativ jeg er på dpo 6 eller 7. Så nå håper jeg bare den blir positiv igjen :smiley-angelic001 sist graviditet fikk jeg ikke svak positiv før dpo 12 :happy7
Det er jo ekstremt tidlig å skulle få positiv 6-7 dpo, er det ikke? Krysser fingrene for at du får to streker på nytt igjen om noen dager:)

Tok en til to timer etter at jeg tok den første, og den ser kanskje litt sterkere ut - eller er det bare ønsketenkning? Jeg blir jo helt loco når det først er antydning til noe:dance018De to nederste er fra i dag, hvor den nederste er den jeg tok sist. Ser dere også at den er sterkere?:smiley-ashamed004Vis vedlegget 450006Vis vedlegget 450007
Her er det sterkere strek synes jeg!!! Spennende!!!

Det er jo ekstremt tidlig å skulle få positiv 6-7 dpo, er det ikke? Krysser fingrene for at du får to streker på nytt igjen om noen dager:)
Jaja, alt for tidlig! Regner ikke med å få en ekte positiv før rundt dpo 12+/-
Men testet nå for å se at den falske positive blir negativ så jeg ikke får falske forhåpninger på en falsk positiv :love2

Her er det sterkere strek synes jeg!!! Spennende!!!

Jaja, alt for tidlig! Regner ikke med å få en ekte positiv før rundt dpo 12+/-
Men testet nå for å se at den falske positive blir negativ så jeg ikke får falske forhåpninger på en falsk positiv :love2
Ja, det er nesten FOR spennende! Første pp, så det er jo helt vilt om det klaffer.

Aha, skjønner. Det hørtes lurt ut, falske forhåpninger på falsk positiv er skikkelig nedtur. Føler du på deg at du er gravid? Jeg fikk mistanke på lørdag, altså 4 dpo(!), da jeg skulle løpe over veien og kjente at puppene mine føltes tunge - det skjer kun når jeg er gravid. Men 4 dpo skal jo i utgangspunktet være alt for tidlig til å kunne merke noe til en graviditet.

Ja, det er nesten FOR spennende! Første pp, så det er jo helt vilt om det klaffer.

Aha, skjønner. Det hørtes lurt ut, falske forhåpninger på falsk positiv er skikkelig nedtur. Føler du på deg at du er gravid? Jeg fikk mistanke på lørdag, altså 4 dpo(!), da jeg skulle løpe over veien og kjente at puppene mine føltes tunge - det skjer kun når jeg er gravid. Men 4 dpo skal jo i utgangspunktet være alt for tidlig til å kunne merke noe til en graviditet.
Hm, jeg kjenner ingenting, men fikk ikke symptom før uke 5 sist. Mannen min sier han har en veldig god følelse, så får håpe det har noe å si for resultatet, haha!

8 DPO en tidlig og en vanlig. I dag har jeg faktisk mensen smerter, kjenner det gjør litt vondt under «tissen» på en måtte. Sorry detaljer. Men, det er noe som skjer der nede. Har egentlig ikke troa, men håper virkelig!

Vedlegg

• IMG_9009.jpeg
    IMG_9009.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 82
  • IMG_8997.jpeg
    IMG_8997.jpeg
    1 MB · Visninger: 79
8 DPO en tidlig og en vanlig. I dag har jeg faktisk mensen smerter, kjenner det gjør litt vondt under «tissen» på en måtte. Sorry detaljer. Men, det er noe som skjer der nede. Har egentlig ikke troa, men håper virkelig!
Ser strek på begge, kan jo ikke bare være skygge de der? :D

Ser strek på begge, kan jo ikke bare være skygge de der? :D
Forundrer meg egentlig ikke, føler jeg bare produserer skygge tester :laughing002 Men, håper virkelig de blir sterkere. Har skikkelig murringer nå faktisk og har jo det aldri ellers.

Jeg ser noe her. Håper at de bare blir sterkere!

Back
Topp