❤️ IKM uke 50 ❤️

Tester med monitor fra et par dager etter mensen, og hdde ingen maximal ila 10 testdager. Bare høy.

Og på strips så får jeg heller ikke noe spesielt med resultat. Men tester med strips fortsatt bare for å se. Ser flere sliter denne runden, så rart. Har jo hatt vanlig eggeløsning tidligere liksom. Blir litt paff. Hvor er egget mitt liksom

Vedlegg

• IMG_0553.png
    IMG_0553.png
    1,1 MB · Visninger: 35
Wæææ, klokka er over tolv og det er 1 DPO :excited001

Jeg havner vel egentlig også i uke 51 for å være ærlig, men holder meg i begge grupper uansett jeg også :love017

Tester med monitor fra et par dager etter mensen, og hdde ingen maximal ila 10 testdager. Bare høy.

Og på strips så får jeg heller ikke noe spesielt med resultat. Men tester med strips fortsatt bare for å se. Ser flere sliter denne runden, så rart. Har jo hatt vanlig eggeløsning tidligere liksom. Blir litt paff. Hvor er egget mitt liksom
Skjønner hva du mener.. var klar til å gi opp selv, og ganske overbevist om at den hadde vært. Men plutselig kom den! Men jeg fant ut at monitoren ikke klarer å fange opp el når den kommer så sent. Har brukt den tidligere sykluser selv, og fått maks. Men nå fikk jeg også over 10 dager høy, og når jeg endelig fant el med strimler tok jeg en test på monitoren og den sa fremdeles høy, og den lille meldingen med «over ti dager med høy, se introduksjonshefte». Så tror du kan droppe monitoren resten av denne syklusen og bare bruke strimler. Sparer deg kanskje noen kroner og :Heartred jeg brant jo gjennom en hel eske med monitor tester helt unødvendig :banghead:

Jeg hdde ingen positiv eggeløsningstest nå. Skjønner ingenting. Forventer ikke stort den 12/12 før mensen kommer
Samme her. Bruker letrozol da. Var å sjekka på UL også, rett og slett bare en syklus trolig uten eggløsning og det var visst i følge klinikken helt vanlig at man ikke fikk EL hver måned selv på letrozol :hilarious: :dead: Håper så sykt på mensen 9/12 og at det ikke blir noe kødd, har lyst å komme igang med neste syklus fort som f

Ser jo her! Håper den utvikler seg i riktig retning!!! Krysser alt :love7
Jaaa! Men, altså du vet meg å alle de skyggene jeg har fått de siste mnd.. så tror det ikke før det virkelig er en sterk rosa strek og gravid 1-2 digital :hilarious:

Back
Topp