❤️ IKM uke 50 ❤️

Når begynner dere å teste?:nailbiting: Er så redd for å stresse meg selv med det. Med forrige fikk jeg først strek på ettermiddagen den dagen jeg forventet mens, og det var på en tidligtest. Nå er jeg 6DPO (sannsynligvis, fikk ikke pinpointet EL helt). Er både oppblåst, fått kviser, mer sliten og har strekkfølelse i "blæra". Var samme med første, hadde symptomer usannsynlig tidlig, lenge før jeg kunne teste. Men som sist gang er dette første runde etter slutt på pilla, så symptomene kan både være hormoner som følge av det, eller PMS. Alt er så stabilt og fredelig på pilla, så er ikke vant til PMS symptomer:dead: Siden jeg ikke fikk positiv før IKM sist så tror jeg det er bortkastet og bare stressende/deprimerende å teste før, men samtidig er jeg så utålmodig etter svar. Tenkte kanskje å teste til fredag (10DPO). Noen som har erfart å få positiv test før det?
Må starte 8 DPO. Ellers så blir jeg bare sittende å tenke :laughing002

Nå ser det ut til at jeg endelig skal ha eggløsning, men jeg har noen spørsmål til dere lærde :Heartred Hvordan fungerer dette nå, når er eggløsningen ca ettwr positiv test? Når er det best å legge inn aksjer? Og hvilken dato regnes jeg som i dpo-land? :love017

Nå ser det ut til at jeg endelig skal ha eggløsning, men jeg har noen spørsmål til dere lærde :Heartred Hvordan fungerer dette nå, når er eggløsningen ca ettwr positiv test? Når er det best å legge inn aksjer? Og hvilken dato regnes jeg som i dpo-land? :love017
Fikk du positiv test, er EL i morgen.Da er du 1 DPO på onsdag. legg inn aksjer i dag, i morgen og onsdag siden egget lever i 24 timer. Gynekologen min sier annenhver dag på syklus dag 12-14-16 om man har en 28 dagers syklus. Men, tenker da at man burde ha hverdag til eggløsning kommer og til den er helt over

hadde egentlig gitt opp testingen og tenkte el måtte ha vært, men hadde vondt i magen og korsryggen igjen på jobb i går og tok en test da jeg kom hjem på kvelden. ekstremt ukonsentrert urin, men var likevel sterkere strek enn forventet, men fremdeles svak. Holdt den mistanken for meg selv, føler jeg har overanalysert så til de grafer denne pp. Luftet tanken til samboer som allerede tror jeg har blitt gæren. MEN ny test før jobb i dag: CD21!! Der kom den. Veldig sent for meg som har lengste syklus på 28 dager, men :laughing002
Var det du som brukte monitor i tillegg? I så fall, har du fått maks, og når kom den evt.? :)

Sånn har vi det også :hilarious:
Har blitt noen sykluser nå hvor jeg ikke har klart å finne EL, enten fordi den har uteblitt, eller fordi den har drøyet så lenge at jeg har gitt opp testing. Sist syklus ble jeg gravid, uten å vite akkurat når EL var, men endte i kjemisk.
ahh så kjipt det endte med kjemisk:(:Heartred
Har du prøvd å tempe?

Var det du som brukte monitor i tillegg? I så fall, har du fått maks, og når kom den evt.? :)
Jaa stemmer! Monitoren streiket fullstendig denne mnd.. tok en test på den samtidig som jeg fikk positive el tester og den viste fremdeles høy.. selvom jeg hadde åpenbar lh top. Tror ikke den klarer å finne finne lh økning om man har nådd over 10 dager høy? Så kastet bort utrolig mye penger på tester på monitor denne mnd :rolleyes: Det ble vel litt for avvikende syklus fra normalen for den

ahh så kjipt det endte med kjemisk:(:Heartred
Har du prøvd å tempe?
Har prøvd men aldri kommet skikkelig i gang. Det varierer en del når jeg våkner om morgenen, så har tenkt at jeg ikke vil få pålitelige resultater. Men kanskje jeg skal prøve neste det neste pp om det ikke går nå.

Har prøvd men aldri kommet skikkelig i gang. Det varierer en del når jeg våkner om morgenen, så har tenkt at jeg ikke vil få pålitelige resultater. Men kanskje jeg skal prøve neste det neste pp om det ikke går nå.
Jaa, også vill du nok få en ca oversikt uansett:happy:

Jaa stemmer! Monitoren streiket fullstendig denne mnd.. tok en test på den samtidig som jeg fikk positive el tester og den viste fremdeles høy.. selvom jeg hadde åpenbar lh top. Tror ikke den klarer å finne finne lh økning om man har nådd over 10 dager høy? Så kastet bort utrolig mye penger på tester på monitor denne mnd :rolleyes: Det ble vel litt for avvikende syklus fra normalen for den
Skjønner! Har bare hatt høy de to siste syklusene. Så frustrerende :( Vet du, eller noen andre om når en temperaturøkning vil komme? Er det før, etter eller under eggløsning?

Nååå håper jeg dette stemmer :smiley-angelic001
1733209606371.jpeg

Skjønner! Har bare hatt høy de to siste syklusene. Så frustrerende :( Vet du, eller noen andre om når en temperaturøkning vil komme? Er det før, etter eller under eggløsning?
Ahh det skjønner jeg.. har fått maks alle ganger ellers utenom første syklus etter abort mens jeg fremdeles hadde rester, så kan godt være el uteble da. Men har fått tips om å sette testtidpsunktet senere om du har det veldig tidlig? Kan være for tidlig til at lh har økt. Jeg har pleid å ha 10-16 siste sykluser nå :love7 er ikke så god på tenning, men sånn jeg har skjønt det bekrefter temp el etter den har vært, så vil tro i etterkant

hadde egentlig gitt opp testingen og tenkte el måtte ha vært, men hadde vondt i magen og korsryggen igjen på jobb i går og tok en test da jeg kom hjem på kvelden. ekstremt ukonsentrert urin, men var likevel sterkere strek enn forventet, men fremdeles svak. Holdt den mistanken for meg selv, føler jeg har overanalysert så til de grafer denne pp. Luftet tanken til samboer som allerede tror jeg har blitt gæren. MEN ny test før jobb i dag: CD21!! Der kom den. Veldig sent for meg som har lengste syklus på 28 dager, men :laughing002
Nå er vi i gang! :happy093
Godt å se at vi tester positivt på EL unna for unna nå.

Topp funnet! Havner vel strengt tatt akkurat i uke 51 da, men blir her også jeg :love7 havner jo litt midt i mellom. Men kan kanskje byttes til el 02/12 og kom 15/12
Jaa, ikke dra fra oss :laughing002:love7

7DPO i dag og ingen symptomer her, så jeg får se hvor lenge jeg klarer å holde meg før første test :joyful: flere som er i gang med testingen?

Jeg hdde ingen positiv eggeløsningstest nå. Skjønner ingenting. Forventer ikke stort den 12/12 før mensen kommer
Ahh skjønner frustrasjonen såå godt. Hvor lenge har du testet? Kan hende den kommer men er kjempe forsinket slik som min? Jeg fikk ikke før cd22, testet i 14/15 dager :shy: Tester du fremdeles?

Back
Topp