Dette må jo bli ordentlig strek i kveldTok den her nå, får vente til i kveld med å ta en ny om jeg klarer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette må jo bli ordentlig strek i kveldTok den her nå, får vente til i kveld med å ta en ny om jeg klarer
Haha! Hadde virkelig vært noe, men jeg er en skygge lager så har ikke troa. Men, x alt som x kanDette må jo bli ordentlig strek i kveld
Er så spennede!Enig. Ser på denne også
Nei skjønner deg veldig godt!! Men jeg ser på den neste du la ut og jeg hååååååper så myeJaaa! Men, altså du vet meg å alle de skyggene jeg har fått de siste mnd.. så tror det ikke før det virkelig er en sterk rosa strek og gravid 1-2 digital
Usj ja, gjorde det samme etter spontanabort og trodde jeg kunne teste rett på neste «syklus» det var bortkastet for å si det sånn fortsatte med strips i noen dager, men nå er mannen borte uansett så nå gidder jeg ikke å prøve eller ha forhåpninger at denne prøveperioden er noe suksessfull uansettSkjønner hva du mener.. var klar til å gi opp selv, og ganske overbevist om at den hadde vært. Men plutselig kom den! Men jeg fant ut at monitoren ikke klarer å fange opp el når den kommer så sent. Har brukt den tidligere sykluser selv, og fått maks. Men nå fikk jeg også over 10 dager høy, og når jeg endelig fant el med strimler tok jeg en test på monitoren og den sa fremdeles høy, og den lille meldingen med «over ti dager med høy, se introduksjonshefte». Så tror du kan droppe monitoren resten av denne syklusen og bare bruke strimler. Sparer deg kanskje noen kroner og jeg brant jo gjennom en hel eske med monitor tester helt unødvendig
Serr, trodde ikke det var mulig å ikke ha eneggeløsning liksomSamme her. Bruker letrozol da. Var å sjekka på UL også, rett og slett bare en syklus trolig uten eggløsning og det var visst i følge klinikken helt vanlig at man ikke fikk EL hver måned selv på letrozol Håper så sykt på mensen 9/12 og at det ikke blir noe kødd, har lyst å komme igang med neste syklus fort som f
Oi spennende, håper virkelig det går for deg denne gangen!Tok den her nå, får vente til i kveld med å ta en ny om jeg klarer
Fikk gjennom gynekolog, har pcos og ingen eggløsning av meg selvSerr, trodde ikke det var mulig å ikke ha eneggeløsning liksom
Letrozol, hvordan gikk du frem for å få det? Har aldri hørt om det, og regner med det ikke bare noe man ber om kanskje?
Nesten så jeg også gleder meg til jeg får mensen igjen å kan begynne ny periode, og ny tracking. Føler det er suksessfull så lenge jeg får maximal på eggløsningstest. Men når jeg ikke får noe er det nesten mere irriterende enn en blenda graviditetstest. Føles som en bortkasta PP
VelkommenBønna2020 - 28 - B2 - PP7 - EL 30/11(?) - IKM 14/12
Hvis el kom da jeg tror testa, men redd jeg testa enten rett før eller rett etter el skjedde for dagen etter var den svak
Den streken vises jo godt!Tror jeg er 9 DPO, har testet siden 7 DPO, men bare fått blenda tester frem til i morges. Synes jeg ser antydning til noe på denne?Vis vedlegget 449998
Phew! Glad jeg ikke er den eneste som ser denDen streken vises jo godt!
Var nok bare en skygge som jeg tenkte!Hvordan går det @Ametyst83 ?? Tatt noen ny test?
Jeg ser strek!Tror jeg er 9 DPO, har testet siden 7 DPO, men bare fått blenda tester frem til i morges. Synes jeg ser antydning til noe på denne?Vis vedlegget 449998
Omg! Dette er jo strek! Ser den kjempe godt!Tror jeg er 9 DPO, har testet siden 7 DPO, men bare fått blenda tester frem til i morges. Synes jeg ser antydning til noe på denne?Vis vedlegget 449998