❤️ IKM uke 50 ❤️

Jaaa! Men, altså du vet meg å alle de skyggene jeg har fått de siste mnd.. så tror det ikke før det virkelig er en sterk rosa strek og gravid 1-2 digital :hilarious:
Nei skjønner deg veldig godt!! Men jeg ser på den neste du la ut og jeg:bookworm: hååååååper så mye

Skjønner hva du mener.. var klar til å gi opp selv, og ganske overbevist om at den hadde vært. Men plutselig kom den! Men jeg fant ut at monitoren ikke klarer å fange opp el når den kommer så sent. Har brukt den tidligere sykluser selv, og fått maks. Men nå fikk jeg også over 10 dager høy, og når jeg endelig fant el med strimler tok jeg en test på monitoren og den sa fremdeles høy, og den lille meldingen med «over ti dager med høy, se introduksjonshefte». Så tror du kan droppe monitoren resten av denne syklusen og bare bruke strimler. Sparer deg kanskje noen kroner og :Heartred jeg brant jo gjennom en hel eske med monitor tester helt unødvendig :banghead:
Usj ja, gjorde det samme etter spontanabort og trodde jeg kunne teste rett på neste «syklus» det var bortkastet for å si det sånn:facepalm: fortsatte med strips i noen dager, men nå er mannen borte uansett så nå gidder jeg ikke å prøve eller ha forhåpninger at denne prøveperioden er noe suksessfull uansett:rolleyes:

Samme her. Bruker letrozol da. Var å sjekka på UL også, rett og slett bare en syklus trolig uten eggløsning og det var visst i følge klinikken helt vanlig at man ikke fikk EL hver måned selv på letrozol :hilarious: :dead: Håper så sykt på mensen 9/12 og at det ikke blir noe kødd, har lyst å komme igang med neste syklus fort som f
Serr, trodde ikke det var mulig å ikke ha eneggeløsning liksom:wtf:
Letrozol, hvordan gikk du frem for å få det? Har aldri hørt om det, og regner med det ikke bare noe man ber om kanskje?
Nesten så jeg også gleder meg til jeg får mensen igjen å kan begynne ny periode, og ny tracking. Føler det er suksessfull så lenge jeg får maximal på eggløsningstest. Men når jeg ikke får noe er det nesten mere irriterende enn en blenda graviditetstest. Føles som en bortkasta PP:banghead:

Serr, trodde ikke det var mulig å ikke ha eneggeløsning liksom:wtf:
Letrozol, hvordan gikk du frem for å få det? Har aldri hørt om det, og regner med det ikke bare noe man ber om kanskje?
Nesten så jeg også gleder meg til jeg får mensen igjen å kan begynne ny periode, og ny tracking. Føler det er suksessfull så lenge jeg får maximal på eggløsningstest. Men når jeg ikke får noe er det nesten mere irriterende enn en blenda graviditetstest. Føles som en bortkasta PP:banghead:
Fikk gjennom gynekolog, har pcos og ingen eggløsning av meg selv :hilarious:

@Ametyst83 , du har fått med hektet på ChatGPT:hilarious:
Har så mange rare symptomer, men ifølge ChatGPT er det mer sannsynlig at det er medisinen for IVF enn graviditet:

Symptomene du beskriver – kvalme, dårlig matlyst, vond smak i munnen og økt utflod – kan være vanlige bivirkninger av Synarela nesespray (nafarelin). Dette legemidlet brukes ofte i IVF-behandling for å midlertidig undertrykke hormonene som styrer eggløsning, og bivirkningene skyldes hormonelle endringer i kroppen.

Bivirkninger av Synarela som kan forklare symptomene:

• Kvalme og dårlig matlyst: Hormonsvingninger forårsaket av Synarela kan påvirke fordøyelsen og appetitten. Dette er en kjent bivirkning.

• Vond smak i munnen: Synarela kan forårsake tørrhet eller en merkelig smak i munnen hos enkelte.

• Økt utflod: Dette kan også skyldes hormonelle forandringer og er ikke uvanlig ved bruk av medisinen.

Tegn på graviditet?

• Symptomene du opplever, som kvalme og økt utflod, kan også ligne tidlige tegn på graviditet. Men siden du startet Synarela nylig, og siden graviditetstesten foreløpig er negativ, er det mer sannsynlig at symptomene skyldes medisinen eller den hormonelle prosessen kroppen din går gjennom under IVF-forberedelsen.

• Hvis du hadde eggløsning 26. november, er det fortsatt tidlig for en graviditetstest å gi et positivt resultat, da HCG-nivåene (graviditetshormonet) vanligvis stiger først etter implantasjon, som skjer 6–12 dager etter eggløsning.

Hva kan du gjøre?

1. Vær tålmodig med graviditetstesten: Ta testen igjen noen dager etter forventet menstruasjon for å få et mer sikkert resultat.

2. Snakk med din klinikk eller lege: Informer dem om bivirkningene du opplever. De kan bekrefte om det er vanlig for din behandling, og gi råd om hvordan du kan lindre dem.

3. Hydrering og kosthold: Drikk rikelig med vann og spis små, lette måltider for å håndtere kvalme. Sukkerfri tyggegummi eller mints kan hjelpe med vond smak i munnen.

4. Noter syklusen og symptomer: Følg med på kroppens signaler og skriv ned eventuelle endringer. Dette kan hjelpe legen å forstå hvordan medisinen påvirker deg.

Symptomene dine er mest sannsynlig relatert til Synarela, men en graviditetstest om noen dager kan gi klarhet hvis du mistenker graviditet. Lykke til med IVF-prosessen!

Bønna2020 - 28 - B2 - PP7 - EL 30/11(?) - IKM 14/12
Hvis el kom da jeg tror testa, men redd jeg testa enten rett før eller rett etter el skjedde for dagen etter var den svak

Vedlegg

• IMG_2865.jpeg
    IMG_2865.jpeg
    21,9 KB · Visninger: 27
Bønna2020 - 28 - B2 - PP7 - EL 30/11(?) - IKM 14/12
Hvis el kom da jeg tror testa, men redd jeg testa enten rett før eller rett etter el skjedde for dagen etter var den svak
Velkommen :santa :Heartred

Jeg er så spent denne gangen! :D Hvilepulsen er på vei opp. 57 i dag, mens jeg vanligvis ligger på 49-50. Har kjent litt stikking og strekning i livmorområdet. Og har fått noen kviser :shifty:
6 dpo i dag, så skal vente noen dager til med testing.

Back
Topp