I dag er det 1 år siden jeg fødte fineste prinsessa Håper virkelig jeg får oppleve det igjen i 2025
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er helt off denne syklusen, men siste PP før IVF
Har ikke testet etter EL, bortsett fra en test som var nesten positiv etter EL-smerter mandag. Det som var merkelig var at jeg kjente EL-smerter fra venstre side mandag (samme sted det slapp forrige måned) og tirsdag kjente jeg EL-smerter fra høyre side Fikk lagt inn aksjer fredag og mandag, så ikke så ivrig denne måneden men det bør i teorien holde.
Startet opp på medisiner for IVF i dag, så jeg er spent på hva jeg kjenner av symptomer fremover etter å bli satt i kunstig overgangsalder
Allerede kjent på stikk og murringer i magen i dag, og fått metallsmak i munnen, men det kan kanskje også være nesesprayen jeg har begynt på. Har ikke så stort håp, men det er jo allikevel litt spennende!
Endelig! Så da får du EL i dag dahadde egentlig gitt opp testingen og tenkte el måtte ha vært, men hadde vondt i magen og korsryggen igjen på jobb i går og tok en test da jeg kom hjem på kvelden. ekstremt ukonsentrert urin, men var likevel sterkere strek enn forventet, men fremdeles svak. Holdt den mistanken for meg selv, føler jeg har overanalysert så til de grafer denne pp. Luftet tanken til samboer som allerede tror jeg har blitt gæren. MEN ny test før jobb i dag: CD21!! Der kom den. Veldig sent for meg som har lengste syklus på 28 dager, men
Bedre sent enn aldri, lagt aksjer siste dagene da ? Teste mer i dag da?hadde egentlig gitt opp testingen og tenkte el måtte ha vært, men hadde vondt i magen og korsryggen igjen på jobb i går og tok en test da jeg kom hjem på kvelden. ekstremt ukonsentrert urin, men var likevel sterkere strek enn forventet, men fremdeles svak. Holdt den mistanken for meg selv, føler jeg har overanalysert så til de grafer denne pp. Luftet tanken til samboer som allerede tror jeg har blitt gæren. MEN ny test før jobb i dag: CD21!! Der kom den. Veldig sent for meg som har lengste syklus på 28 dager, men
Jaa eller tror du i morgen? Er det ikke som regel dagen etter positiv test? Eller enda senere? Eller?Endelig! Så da får du EL i dag da
"Beklager fraværet mitt, har full hus i helgen"
Absolutt jaa ligget annenhver dag ++. Tirs, Tors, lør denne uken. Så blir det vel i kveld og i morgen! Evt tirs også?Bedre sent enn aldri, lagt aksjer siste dagene da ? Teste mer i dag da?
Spennende !! Håper du får topp nå endelig begynt å stige litt testene her også så meldte meg inn i ikm uke 51Jaa eller tror du i morgen? Er det ikke som regel dagen etter positiv test? Eller enda senere? Eller?
Absolutt jaa ligget annenhver dag ++. Tirs, Tors, lør denne uken. Så blir det vel i kveld og i morgen! Evt tirs også?
Tok en til test isted, stiger. Så tar igjen når jeg har pause. Jobber 13 timer i dag så er mye jobb testing
Jaa satser på det nå! Jeg meldte meg også inn i ikm 51, føler jeg havner litt midt mellom om el kommer sent i dag eller i morgen. Så henger i begge gruppene Håper du og får toppen!Spennende !! Håper du får topp nå endelig begynt å stige litt testene her også så meldte meg inn i ikm uke 51
Jeg får alltid dagen etter positiv test Håper den er i dag da, det må den jo være. Det vil testen i morgen visse også! Dere får ligge helt til tirsdag for å være sikreJaa eller tror du i morgen? Er det ikke som regel dagen etter positiv test? Eller enda senere? Eller?
Sniker!hadde egentlig gitt opp testingen og tenkte el måtte ha vært, men hadde vondt i magen og korsryggen igjen på jobb i går og tok en test da jeg kom hjem på kvelden. ekstremt ukonsentrert urin, men var likevel sterkere strek enn forventet, men fremdeles svak. Holdt den mistanken for meg selv, føler jeg har overanalysert så til de grafer denne pp. Luftet tanken til samboer som allerede tror jeg har blitt gæren. MEN ny test før jobb i dag: CD21!! Der kom den. Veldig sent for meg som har lengste syklus på 28 dager, men
jaa sant det!! Håper inderlig dette var et engangstilfelle og ikke nye normalenSniker!
Som nevnt, det skjedde med meg også plutselig uten grunn sykluser på rundt 23 dager, og ut av det blå dukket el opp cd26 den ene gangen
Tenker det er pga EL, man kan få en liten blødning da. Det sies at man er ekstra fruktbar når det skjerFikk en liten mellomblødning, lyst lyst blod i utfloden. Er 1-2 dager siden EL. Jeg har tracket syklusen min med alt av hva som skjer underveis i snart 4 år, og dette er ikke vanlig hos meg. Kan det ha noe sammenheng med graviditet, eller er det for tidlig for at dette kan ha noen sammenheng? Haha, kanskje bare ønsketenkning fra meg
Woho! Jeg begynner på fredag! Veldig spent!Åååååå nå er det ikke lenge til jeg kan begynne å teste! Onsdag er dagen, da er jeg 8 DPO