Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa skikkelig mett på å teste i hytt og gevær og bare bli skuffet Begynne å lure på om el kan ha vært og jeg kan ha misset den..? Hatt mye el slim rett over en uke, og syntes det var mer «kremete» nå plutselig, dog fremdeles «strekkbart», beklager tmi!! Og det er vel mer sånn det er etter el? Har jo ikke testet morgen og kveld ettersom jeg var så sikker på den ikke ville komme pga monitoren viste høy og ikke maks. Men monitoren kan jo ha misset toppen. Og da kan vel egentlig strimlene også ha gjort det, ettersom jeg ikke har testet flere ganger om dagen. Men ahh vet ikke. Vanskelig å stole på kroppstegn når jeg ikke har blitt kjent med normal syklus etter alle aborter og rester og utskraping og kjemisk men ja jeg vet ikke.. usikker på hvor mye lenger jeg skal teste denne syklusen. Er jo cd 19 imorgen og lengste syklusen jeg har hatt etter jeg startet å prøve er 28 dagerSå dritt altså
Åå her skjer det noe!! Så deilig!!
Velkommen hit Håper det er fort gjort for dere denne gangenFW - 30 - B2 - PP1 - EL 29/11? - IKM 13/12
I følge Flo skulle jeg hørt hjemme i gruppen til uke 51, men jeg var hos gynekologen i går og han sa at eggløsning ville komme ca 29.11. Så da flytter jeg meg over hit
Sist graviditet tok det oss 16PP før det klaffet. Håper virkelig det går litt fortere denne gangen. Jeg fikk noen piller (jeg ikke husker navnet på i farten) for å modne eggene, og jeg har nå også tatt otrivelle-sprøyte.
Viser seg at jeg har D-vitamin mangel og gynekologen sa dette ville kunne gjøre det litt vanskelig denne gangen. Men krysser fingrene likevel!
Jeg kjenner jeg er litt ambivalent til å starte opp igjen. Var hardt å stå i 16PP sist, ble så ufattelig lei meg hver gang det ikke klaffet.
Lykke tilJeg bytter til uke 51. Det jeg trodde var mensen var bare spotting før mensen kom i gang ordentlig. Lykke til alle sammen
Håper du har rettÅå her skjer det noe!! Så deilig!!
Ahhh… det er så kjipt å ikke vite hva som skjer i kroppen Så mange spørsmål og så tar det så lang tid på å få svar. Her også kommer utfloden å gjør meg usikker hele tiden. Er til å bli gal avJaa skikkelig mett på å teste i hytt og gevær og bare bli skuffet Begynne å lure på om el kan ha vært og jeg kan ha misset den..? Hatt mye el slim rett over en uke, og syntes det var mer «kremete» nå plutselig, dog fremdeles «strekkbart», beklager tmi!! Og det er vel mer sånn det er etter el? Har jo ikke testet morgen og kveld ettersom jeg var så sikker på den ikke ville komme pga monitoren viste høy og ikke maks. Men monitoren kan jo ha misset toppen. Og da kan vel egentlig strimlene også ha gjort det, ettersom jeg ikke har testet flere ganger om dagen. Men ahh vet ikke. Vanskelig å stole på kroppstegn når jeg ikke har blitt kjent med normal syklus etter alle aborter og rester og utskraping og kjemisk men ja jeg vet ikke.. usikker på hvor mye lenger jeg skal teste denne syklusen. Er jo cd 19 imorgen og lengste syklusen jeg har hatt etter jeg startet å prøve er 28 dager
Ja, men har du barer testet om morningen?Jaa skikkelig mett på å teste i hytt og gevær og bare bli skuffet Begynne å lure på om el kan ha vært og jeg kan ha misset den..? Hatt mye el slim rett over en uke, og syntes det var mer «kremete» nå plutselig, dog fremdeles «strekkbart», beklager tmi!! Og det er vel mer sånn det er etter el? Har jo ikke testet morgen og kveld ettersom jeg var så sikker på den ikke ville komme pga monitoren viste høy og ikke maks. Men monitoren kan jo ha misset toppen. Og da kan vel egentlig strimlene også ha gjort det, ettersom jeg ikke har testet flere ganger om dagen. Men ahh vet ikke. Vanskelig å stole på kroppstegn når jeg ikke har blitt kjent med normal syklus etter alle aborter og rester og utskraping og kjemisk men ja jeg vet ikke.. usikker på hvor mye lenger jeg skal teste denne syklusen. Er jo cd 19 imorgen og lengste syklusen jeg har hatt etter jeg startet å prøve er 28 dager
De fleste dager kun morgenen, noen dager to ganger, men kun én dag jeg har testet kvelden ser jeg. Og tidligere sykluser ser jeg LH har økt og gått ned igjen i løpet av få timer. Ser forrige syklus fikk jeg høy i 9 tiden, peak en time senere og neste test 2 t senere var lav. Så mulig jeg har korte LH stigninger?Ja, men har du barer testet om morningen?
Enten så har du hatt, eller så har kroppen prøvd og ikke fått det til så da vil den nok prøve igjen evt. vet ikke helt hvordan det funker, men ja kan være at du har kort LH topp, jeg har lang og tester positivt frem til egget slipperDe fleste dager kun morgenen, noen dager to ganger, men kun én dag jeg har testet kvelden ser jeg. Og tidligere sykluser ser jeg LH har økt og gått ned igjen i løpet av få timer. Ser forrige syklus fikk jeg høy i 9 tiden, peak en time senere og neste test 2 t senere var lav. Så mulig jeg har korte LH stigninger?
la ved Premom ift når jeg har testet. Har blitt maaange denne mnd
Hm ja kan jo være begge deler.. har jeg hatt en LH topp på kvelden er det jo rimelig å anta at jeg kan ha misset den.. har hvert fall hatt sex minimum annenhver dag egentlig siden mensen har over, så aksjer er lagt. Men får liksom ikke ro av å ikke vite. Og veldig dyrt med denne testingen. Tok monitor og strimmel nå. Høy og 0,14. blir for dyrt å holde på sånn her i lengden. Kjenner jeg kunne veldig ønske jeg tempen nå, så hadde jeg kanskje visst det selv om jeg ikke fanget opp på tester. Vurderer sterkt å oppgradere til Apple Watch med temping nåEnten så har du hatt, eller så har kroppen prøvd og ikke fått det til så da vil den nok prøve igjen evt. vet ikke helt hvordan det funker, men ja kan være at du har kort LH topp, jeg har lang og tester positivt frem til egget slipper
Anbefaler sterkt temping. Da slipper man å lure på om det har vært eller ikke.Hm ja kan jo være begge deler.. har jeg hatt en LH topp på kvelden er det jo rimelig å anta at jeg kan ha misset den.. har hvert fall hatt sex minimum annenhver dag egentlig siden mensen har over, så aksjer er lagt. Men får liksom ikke ro av å ikke vite. Og veldig dyrt med denne testingen. Tok monitor og strimmel nå. Høy og 0,14. blir for dyrt å holde på sånn her i lengden. Kjenner jeg kunne veldig ønske jeg tempen nå, så hadde jeg kanskje visst det selv om jeg ikke fanget opp på tester. Vurderer sterkt å oppgradere til Apple Watch med temping nå
Ser positiv ut den nederste! Ikke for sent å legge aksjer i dag Kan være slim «inni», selv om du ikke har sett detØkning idag mtp hvordan det så ut i går og 2 dager siden. Fikk lagt inn aksjer i går kveld..Meen har ikke oppdaget noe slim enda, skal ha/har eggløsning idag. Flo sier jeg skal ha eggløsning i morgen :|