I-40662209
Første møte med forumet
Førstebaby - 23 - B1 - PP1 - EL 25-26/11 - IKM 9/12
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ser helt likt ut hos meg! Skjønner frustrasjonen din godtJaa, bare svake tester resten av dagen og.. kjenner jeg begynner å gi opp. Gir ikke mening av den skal være så sen? Kanskje den har vært? Eller uteblir? Har jo hatt, og har veldig Tydelig el slim? Skjønner Ikke. Har vondt på venstre side og, hatt det flere dager nå
Jeg blir så leiSkjer ikke en dritt her heller
Jeg danser EL-dans med dere!Fader a! Den må komme nå innen mandag… Altså nå må vi nesten ta en EL dans og be til Eggløsning gudene og be dem slutte å holde på egget..
Har du fått pakke fra BP i dag, min kom i dag
Ahh jaa ser dine også holder seg stabilt lave, man blir virkelig gaaaal dagene går ekstremt sakte når man ikke aner når noe skal skje. Håper det løsner for oss snartDet ser helt likt ut hos meg! Skjønner frustrasjonen din godt
Ja håper også det Blir smågal av dette herAhh jaa ser dine også holder seg stabilt lave, man blir virkelig gaaaal dagene går ekstremt sakte når man ikke aner når noe skal skje. Håper det løsner for oss snart
same, denne syklusen er så dritt..Sitter å furter over at eggløsning ikke kommer litt sånn som når man er høygravid og har kommet dit at man er blitt overbevist om at man aldri kommer til å føde..
Sitter å furter over at eggløsning ikke kommer litt sånn som når man er høygravid og har kommet dit at man er blitt overbevist om at man aldri kommer til å føde..
SAMME! Aldri hatet en pp så myesame, denne syklusen er så dritt..
same, denne syklusen er så dritt..
Så dritt altsåSAMME! Aldri hatet en pp så mye