❤️ IKM uke 50 ❤️

Har kjøpt eggeløsningstest for første gang siden 2018. Ville vite hvordan eggløsning ligger an, og håper dette blir siste prøverunde i mitt liv :wtf: derfor har jeg i tillegg handlet inn både slimløsende hostesaft og grapefruktjuice :hilarious: tilfeldig eller ikke, men ble gravid forrige gang når jeg prøvde hostesaft. Kan være det er forseint å starte med det idag, men prøver likevel.

Har normalt hatt 27 og 28-dagers syklus, men så kom mensen på dag 26 denne runden. Tipper at EL er på fredag eller lørdag.

Aner ikke når man kan forvente eggløsning. Kveldens test:

IMG_7196.jpeg

Er det meininga at det skal være sånn her? :smiley-angry017

IMG_2121.jpeg

Jaa, bare svake tester resten av dagen og.. kjenner jeg begynner å gi opp. Gir ikke mening av den skal være så sen? Kanskje den har vært? Eller uteblir? Har jo hatt, og har veldig Tydelig el slim? Skjønner Ikke. Har vondt på venstre side og, hatt det flere dager nå
Det ser helt likt ut hos meg! Skjønner frustrasjonen din godt :yuck:

Fader a! Den må komme nå innen mandag… Altså nå må vi nesten ta en EL dans og be til Eggløsning gudene og be dem slutte å holde på egget..

Har du fått pakke fra BP i dag, min kom i dag :)
Jeg danser EL-dans med dere! :talk017

Det ser helt likt ut hos meg! Skjønner frustrasjonen din godt :yuck:
Ahh jaa ser dine også holder seg stabilt lave, man blir virkelig gaaaal:banghead: dagene går ekstremt sakte når man ikke aner når noe skal skje. Håper det løsner for oss snart :smiley-angelic001

CD18 og fremdeles høy på monitoren, dag 10??? Tror jeg må gi opp den. Kostet meg dyrt denne mnd. Strimlene var høyere i dag, høyeste jeg har fått denne pp. Men hadde jo en på 0.21 på CD15, som bevegde seg pent ned igjen uten at det ble noe :banghead: så tror det ikke før jeg ser det. Denne ventingen har gjort med usedvanlig negativ for denne pp og prøvingen generelt egentlig :finger:

Vedlegg

• IMG_3401.png
    IMG_3401.png
    1,7 MB · Visninger: 34
  • IMG_3400.png
    IMG_3400.png
    241 KB · Visninger: 32
  • IMG_3399.jpeg
    IMG_3399.jpeg
    169,6 KB · Visninger: 33
FW - 30 - B2 - PP1 - EL 29/11? - IKM 13/12

I følge Flo skulle jeg hørt hjemme i gruppen til uke 51, men jeg var hos gynekologen i går og han sa at eggløsning ville komme ca 29.11. Så da flytter jeg meg over hit :happy090
Sist graviditet tok det oss 16PP før det klaffet. Håper virkelig det går litt fortere denne gangen. Jeg fikk noen piller (jeg ikke husker navnet på i farten) for å modne eggene, og jeg har nå også tatt otrivelle-sprøyte.

Viser seg at jeg har D-vitamin mangel og gynekologen sa dette ville kunne gjøre det litt vanskelig denne gangen. Men krysser fingrene likevel! :love2:love2

Jeg kjenner jeg er litt ambivalent til å starte opp igjen. Var hardt å stå i 16PP sist, ble så ufattelig lei meg hver gang det ikke klaffet. :happy7

Ahh jaa ser dine også holder seg stabilt lave, man blir virkelig gaaaal:banghead: dagene går ekstremt sakte når man ikke aner når noe skal skje. Håper det løsner for oss snart :smiley-angelic001
Ja håper også det :whacky011 Blir smågal av dette her

Trenger egentlig ikke ta eggløsningstester for merker noe voldsomt på kroppen når EL er på vei :wtf: :hilarious:

Må testen være høyere enn 0.95 for å vite om eggløsning er rundt hjørnet? Noen som vet når man normalt kan forvente at EL skjer etter positiv test?

IMG_7202.jpeg

Sitter å furter over at eggløsning ikke kommer:shifty: litt sånn som når man er høygravid og har kommet dit at man er blitt overbevist om at man aldri kommer til å føde..

Det har økt siden testen i ettermiddag! Virker også som at slimløsende hostesaft virker, eller om jeg innbiller meg det er uvisst enda :hilarious:

IMG_7209.jpeg

Back
Topp