❤️ IKM uke 50 ❤️

Jeg hadde samme problemet da jeg startet å bruke Premom. Fikk helt forksjellig tall på de forskjellige fanene, fikk beskjed her inne om at vi som ikke har easyhome tester eller de spesifikke testene fanene ber om må bruke «andre», ellers blir det feil svar. Og det har stemt bra for meg. Har flere ganger fått bekreftet el på UL som har stemt med positive tester i Premom «andre» fanen :happy: Har tatt bildene innenfor fristen/våte og uten blits, ca samme belysning hver gang:Heartred
Jeg legger inn på alle sammen, kanskje jeg skal slette alle på de de to første.

Noen som vet om rfsu el tester er brukbart?? Så de var på tilbud på apoteket. Babyplan bestillingen står jo helt stille.. høy på monitor igjen i dag. Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å teste med den, har egentlig gitt den opp men klarer jo ikke la være heller
Ingen som vet?? :angelic:

911 - what’s your emergency :nailbiting:
Jo, bare se på dette her! Det øverste bildet av eggløsningstestene er lagt inn i Premom-appen under «easy@home» ser jeg :wideyed: Jeg har som sagt tidligere ingen verdens erfaring med EL-tester og er prøver på dette feltet også.

Vis vedlegget 449179

Bildet under har jeg ordna i dag, og har lagt inn alle testene på nytt under «andre» i Premom. Med blits denne gangen. Og nå har jeg fått helt andre verdier!? :confused004

Vis vedlegget 449180

Jeg skjønner ca ingenting og nå blir jeg dritstressa, er det noen som ser hvordan jeg kan ligge an i løypa? Har jeg missa noe? Er dette krise? :confused005
Ut ifra testene så tror jeg ikke du har hatt el enda værtfall. Jeg legger alltid inn på andre og uten blits :-)

Nå gir jeg opp denne pp snart.. skjønner ikke om jeg kan ha gått glipp av el eller hva som skjer

Vedlegg

• IMG_3379.png
    IMG_3379.png
    1,6 MB · Visninger: 44
Den må da være positiv nå :wtf: Har ikke flere tester. Brukt opp 30 stk :bag:

Vedlegg

• IMG_8732.jpeg
    IMG_8732.jpeg
    195,5 KB · Visninger: 44
  • IMG_8731.jpeg
    IMG_8731.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 35
Nå gir jeg opp denne pp snart.. skjønner ikke om jeg kan ha gått glipp av el eller hva som skjer
Herregud så treig den er! Den må da være rett rundt hjørnet nå. Kjenner jeg blir oppgitt på dine vegne..

Lurer på om jeg har EL nå, for har smerter. Er det ikke noen som får positiv test nå de har EL?

Ut i fra temp, så har jeg hatt el dagen jeg får peek, og jeg har hatt ell dagen etter peek :-)
Var mens smerter, men ikke så kraftig som det pleier. Jeg får bare se om det kommer mer eller ikke. Syntes denne perioden har vært grusom :hilarious:

etter 6 mnd som prøvere så har samboer fått litt blod på tann. Han har en formening om å gjøre det hver dag tom overstått el. Da er det godt at nestene ikke er nitriste da. Tipper el kommer til forventet tid. Nytt denne mnd er at jeg også temper. Gjorde det i 2019-2020 også.
IMG_7111.jpeg

Herregud så treig den er! Den må da være rett rundt hjørnet nå. Kjenner jeg blir oppgitt på dine vegne..
Jaa, bare svake tester resten av dagen og.. kjenner jeg begynner å gi opp. Gir ikke mening av den skal være så sen? Kanskje den har vært? Eller uteblir? Har jo hatt, og har veldig Tydelig el slim? Skjønner Ikke. Har vondt på venstre side og, hatt det flere dager nå

Vedlegg

• IMG_3384.png
    IMG_3384.png
    1,7 MB · Visninger: 26
Last edited:
Jaa, bare svake tester resten av dagen og.. kjenner jeg begynner å gi opp. Gir ikke mening av den skal være så sen? Kanskje den har vært? Eller uteblir? Har jo hatt, og har veldig Tydelig el slim? Skjønner Ikke. Har vondt på venstre side og, hatt det flere dager nå
Jeg har pleid å få positive tester cd12 ca, med el påfølgende dag. Men en syklus ut av det blå så fikk jeg ikke positiv før cd 26, med el bekreftet cd27. Så det kan helt fint være noe slikt uten at det er noe galt :) (jeg holdt på å gå på veggene, kunne ikke fatte hva som var galt og var så lei av å vente. Hvis jeg ikke hadde tempet da, så hadde jeg mistenkt at jeg hadde gått glipp av toppen)

Jeg har pleid å få positive tester cd12 ca, med el påfølgende dag. Men en syklus ut av det blå så fikk jeg ikke positiv før cd 26, med el bekreftet cd27. Så det kan helt fint være noe slikt uten at det er noe galt :) (jeg holdt på å gå på veggene, kunne ikke fatte hva som var galt og var så lei av å vente. Hvis jeg ikke hadde tempet da, så hadde jeg mistenkt at jeg hadde gått glipp av toppen)
Takk for at du deler :Heartred Godt å høre andres erfaringer. Fikk du el bekreftet på ul? Sa i så fall gyn noe om at det var vanlig med avvikende syklus innimellom? Hadde én syklus etter fjerning av rester hvor jeg aldri fant el, så er veldig redd det skal skje igjen. Men skjønt det ikke er helt uvanlig med en syklus uten el rett etter abort

CD14 i dag og hadde egt ikke tenkt til å teste før CD16 fordi har hatt EL CD16/CD17 de siste tre syklusene (som er de jeg har testet), men det var et eller annet som fikk meg til å ta en test i dag likevel og jaggu! Denne blir helt positiv ila dagen og vi fikk lagt inn aksjer i dag tidlig Håper det er et skikkelig gullegg siden det er klart litt tidligere enn vanlig
IMG_9397.jpeg

Takk for at du deler :Heartred Godt å høre andres erfaringer. Fikk du el bekreftet på ul? Sa i så fall gyn noe om at det var vanlig med avvikende syklus innimellom? Hadde én syklus etter fjerning av rester hvor jeg aldri fant el, så er veldig redd det skal skje igjen. Men skjønt det ikke er helt uvanlig med en syklus uten el rett etter abort
Jeg var ikke til gyn ved akkurat den el, men en annen syklus og ble bekreftet at jeg hadde hatt el :) men det er ikke heeeelt uvanlig at en kan ha avvikende sykluser iblant uten spesiell grunn. Og det er ikke uvanlig at syklus tuller litt etter en abort :Heartred jeg leste gjennom den perioden da el ble veldig forskjøvet, og ser at jeg holdt på å bli gal den perioden :hilarious:

Back
Topp