❤️ IKM uke 50 ❤️

Aner ikke hvordan syklusen min er etter kjemisk men følger litt med her og tenkte begynne teste etter el snart, opprinnelig skulle jeg vært i denne ikm gruppen så håper det fortsatt stemmer :smiley-angelic001
Gått ned 4,9 av 13,5 kg på 5 uker så det går raskere enn jeg håpet så får jeg sikkert hjelp med støttemedisiner før bursdagen min i mars i denne farten :love017
Wow, så flink du er :love7

Vet ikke jeg ser no forskjell, øverste 09:45, nederste er kl 13

Vedlegg

• 10952889-6790-478D-B02F-FD0F44734FC8.jpeg
    10952889-6790-478D-B02F-FD0F44734FC8.jpeg
    883,2 KB · Visninger: 42
At det er litt, men ikke mye. Også flyttet hun EL til torsdag :dead: ikke at jeg tror det skjer.
Hmm det er hvert fall noe.. Premom flyttet el til onsdag her :rolleyes: jeg tok en ny test nå som er kjempeavsvak? Skjønner ikke hva som foregår jeg. Er så drittlei nå, teste etter el er det mest frustrerende jeg vet om. Gi meg dpo land

Vedlegg

• IMG_3370.jpeg
    IMG_3370.jpeg
    135,9 KB · Visninger: 31
  • IMG_3371.png
    IMG_3371.png
    1,4 MB · Visninger: 32
Last edited:
Hmm det er hvert fall noe.. Premom flyttet el til onsdag her :rolleyes: jeg tok en ny test nå som er kjempeavsvak? Skjønner ikke hva som foregår jeg. Er så drittlei nå, teste etter el er det mest frustrerende jeg vet om. Gi med dpo land
Jaa! Kjempe frustrerende.. Kanskje kroppen vi gi oss sein EL så vi slipper EL i Jula? :laughing002

Jaa! Kjempe frustrerende.. Kanskje kroppen vi gi oss sein EL så vi slipper EL i Jula? :laughing002
Kanskje det er det som skjer :laughing002 Ahh kjenner bare den el testingen her gjør meg grensepsykotisk. Testing i dpo land er barnemat i forhold, da er det hvert fall bare å lene seg tilbake og vite at man har gjort sitt

Kanskje det er det som skjer :laughing002 Ahh kjenner bare den el testingen her gjør meg grensepsykotisk. Testing i dpo land er barnemat i forhold, da er det hvert fall bare å lene seg tilbake og vite at man har gjort sitt
Da er vi to! Liker DPO land bedre nå kjenner jeg og den maniske graviditets testingen bedre :laughing001

Dag 6 med høy på monitoren nå.. så havner definitivt i uke 50. Kjenner meg rimelig overmoden på å komme over i dpo land, så håper maks kommer i morgen slik at el kanskje blir tirsdag. Hvis det ikke klaffer denne gangen ligger neste el an til å komme ca julaften. Det passer EKSTREMT dårlig ettersom samboer og jeg ikke har barn fra før, og derfor ikke feirer sammen. Det måå klaffe nå. Hadde vært den fineste julegaven:smiley-angelic001
Krysser fingrene for at det klaffer denne gangen, og at dere får verdens vakreste julegave :smiley-angelic001 :Heartred EL julaften hørtes stress ut. Jeg har ikke rukket å tenke så langt, men det er jo pinadø mulig jeg havner der selv! :hilarious:

Hmm fikk aldri en sterkere test enn CD 11 men fikk eggløsningsslim idag på CD13, så det tyder vell på at jeg har eggløsning men kanskje gikk glipp av en kortvarig LH topp? Premom foreslår også at idag er dagen for eggløsning så jeg legger vekk testene for nå og venter spent på om det blir noe før jul:Heartred

Vedlegg

• IMG_0457.jpeg
    IMG_0457.jpeg
    294,2 KB · Visninger: 33
Last edited:
Liten oppdatering da. Ser ut som jeg ikke vet hvilken IKM gruppe jeg hører til i lenger :hilarious:Ul i dag viser at EL tidligst kan skje om 6-8 dager. For tynn slimhinne også, 4 mm mener jeg å se. Letrozolen har ikke funka så godt denne syklusen med andre ord. Nå er planen en syklus til med lavere dose - de tror trippel dose ødelegger mer enn den gjør godt, og så denne gang ta tbl fra dag 4-9. så ultralyd og eggløsningssprøyte. Går ikke det så blir det lavdose hormoner i sprøyteform. Har ikke dårlig tid heldigvis og de har god tro på at vi vil få det til igjen :D men vi har satt oss en frist på juni før vi går over på ivf forsøk. Veldig fornøyd med timen i dag, de har også gitt resept på alt av medisiner og ser at støttemedisin ligger klart også, til jeg får positiv test

Har så vonde murringer i venstre siden! Må være noe som skjer snart. Kjenner jeg blir oppgitt av denne PP egentlig. Skal man legge aksjer i kveld eller ikke.. for er EL i morgen i dag eller onsdag. Må jo legge etter hva som er best..

Har så vonde murringer i venstre siden! Må være noe som skjer snart. Kjenner jeg blir oppgitt av denne PP egentlig. Skal man legge aksjer i kveld eller ikke.. for er EL i morgen i dag eller onsdag. Må jo legge etter hva som er best..
Tror du ikke det er lurt hvis du legger aksjer i kveld og på onsdag? :cat: Da er du jo «oppdekka» både hvis du får EL nå, og hvis den skulle komme i morgen. Og legger du aksjer på onsdag så dekker du torsdag hvis du skulle få EL på onsdag. Sædcellene kan jo leve noen dager, så regner med aksjer i kveld hjelper deg gjennom natt til onsdag og onsdag formiddag/ettermiddag også? Haha, det ble uoversiktlig :whacky011 Men jeg tror jeg ville ha satsa på det sånn, med tanke på murringer :love017

Tror du ikke det er lurt hvis du legger aksjer i kveld og på onsdag? :cat: Da er du jo «oppdekka» både hvis du får EL nå, og hvis den skulle komme i morgen. Og legger du aksjer på onsdag så dekker du torsdag hvis du skulle få EL på onsdag. Sædcellene kan jo leve noen dager, så regner med aksjer i kveld hjelper deg gjennom natt til onsdag og onsdag formiddag/ettermiddag også? Haha, det ble uoversiktlig :whacky011 Men jeg tror jeg ville ha satsa på det sånn, med tanke på murringer :love017
Legger i kveld, testene øker sakte men sikkert. Tenker jeg får eggløsning natt til onsdag så da legger vi onsdag morgen.. Livmortappen er høy og åpen, så er absolutt noe på gang. Fikk en opptur etter siste testen nå :laughing002 :dance018Tenker jeg tar en kl 12 før jeg sover. Kan ikke miste en økning :laughing001 venter på masse tester fra BP, håper de kommer i postkassa i morgen.

Tenker jeg får peak i natt

Last edited:
Legger i kveld, testene øker sakte men sikkert. Tenker jeg får eggløsning natt til onsdag så da legger vi onsdag morgen.. Livmortappen er høy og åpen, så er absolutt noe på gang. Fikk en opptur etter siste testen nå :laughing002 :dance018Tenker jeg tar en kl 12 før jeg sover. Kan ikke miste en økning :laughing001 venter på masse tester fra BP, håper de kommer i postkassa i morgen.

Tenker jeg får peak i natt
Herregud så spennende :happy093
Har planer om å legge i kveld jeg også. Sitter bare å tripper og venter på at mannen min skal komme hjem. Han må jo forstå at han ikke kan jobbe så sent når det er i disse dager man må legge inn aksjemajoriteten for å få avkastning :knegg:

Min første el test etter kjemisk, sluttet å blø forrige onsdag, tenker dere det er nok å teste annenhver dag siden det kan være lenge til el ?
Usikker på hvilken fane jeg skulle bruke til å legge testene i :oops:

Vedlegg

• Tests-2024-11-17-2024-12-16-1732572633511.jpg
    Tests-2024-11-17-2024-12-16-1732572633511.jpg
    23,8 KB · Visninger: 19
Min første el test etter kjemisk, sluttet å blø forrige onsdag, tenker dere det er nok å teste annenhver dag siden det kan være lenge til el ?
Usikker på hvilken fane jeg skulle bruke til å legge testene i :oops:
Legg testene i fanen som heter «andre» :happy: Vanskelig å si ang test hyppighet.. vet du sånn ca når du vanligvis pleier å ha el? Kan jo starte litt før det for å være sikker? Ved å teste annenhver dag vil man jo risikere å gå glipp av toppen.. så ville vel heller startet litt senere, og ta en per dag, og hyppigere om du ser økning. Jeg hadde kjemisk for 2 pp siden, da kom el på cd17 for meg. Har også lest om folk som har fått el tidligere etter kjemisk. Selv er jeg usikker på om det sent for meg, ettersom egentlig alle sykluser til nå har vært påvirket av rester, abort eller kjemisk. Men jeg tok en om dagen hvert fall, og flere ved økning:Heartred

Har også kjent på el smerter på venstre side i ettermiddag og kveld. Ikke sånn intense, men ubehag/murring/litt vondt. Noe som foregår.. har jo bare én strimmel igjen så sparte den til i morgentidlig. Hadde en sånn clearblue digital rosa liggende, så tok den men fikk bare tom sirkel. Litt usikker på hvor godt det er å bruke når man ikke tar de regelmessig, men.. Trenger den leveringen fra babyplan nååå:smiley-angry017 ellers blir det apoteket i morgen før kveldsvakt

Back
Topp