Frostbite
Virgo and moon child ✩₊˚.⋆☾⋆⁺₊✧
Krysser alt jeg har for detFørsteprøvebaby-38-B1-PP12-EL 27/11-IKM 11/12. Prøver man igjen og håper nok en måned på at det skal klaffe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser alt jeg har for detFørsteprøvebaby-38-B1-PP12-EL 27/11-IKM 11/12. Prøver man igjen og håper nok en måned på at det skal klaffe
Da ligger vi likt i løypa jeg har ikke testet for el før på de andre barna, men ut fra symptomer så pleier jeg å ha el ca cd 13/14. Mistet I senabort for snart 1,5år siden og etter det så har el vært på cd 15, men sist pp så ble det plutselig cd 17. Men tror jeg ble gravid sist måned, Men att den bare så vidt steifet innom. Fikk positiv test (svake i 1dag) før den ble negativ igjen. Tempen steg veldig fint frem til detSå spennende! Er selv på CD8 i dag, og har startet testingen. Krysser fingrene for at alt bare klaffer for oss alle Har du brukt å hatt eggløsning tidligere på de forrige PP'ene?
Ja det gjør viDa ligger vi likt i løypa jeg har ikke testet for el før på de andre barna, men ut fra symptomer så pleier jeg å ha el ca cd 13/14. Mistet I senabort for snart 1,5år siden og etter det så har el vært på cd 15, men sist pp så ble det plutselig cd 17. Men tror jeg ble gravid sist måned, Men att den bare så vidt steifet innom. Fikk positiv test (svake i 1dag) før den ble negativ igjen. Tempen steg veldig fint frem til det
0.15 skulle det være.Hei alle sammen CD 11 i dag og første test denne pp. Fikk høy på clearblue advanced monitor og lav på premom (0,5 - babyplan). Noen som har noen tanker på hva det skyldes? Første gang jeg tester med babyplan/premom, kun brukt monitoren før.