Jeg ser økningTok en ny test nå på kvelden, og synes den er ørlitegrann sterkere enn i går kveld og i morges.
Vis vedlegget 450291
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser økningTok en ny test nå på kvelden, og synes den er ørlitegrann sterkere enn i går kveld og i morges.
Vis vedlegget 450291
Yay!
Oi, så fascinerende ! Jeg bruker å være vant med å ha tykk slim, men har vært lite etter hva jeg er vandt med disse to siste gangen. Så kanskje jeg skal teste utKan ikke med sikkerhet si at det er derfor jeg har blitt gravid. Men fra en som ikke blir lett gravid så har det altså fungert Har normalt ganske tykt eggløsningsslim og jeg kan virkelig si at det ble mye mer tynnflytende denne runden (beklager detaljer!! ). Drakk også grapefrukt juice på høykant.
Var rimelig desperat sist gang fordi jeg ønsket virkelig to tette, så måtte bare prøve det. Tok godt over 3 år før jeg ble gravid med første
Jeg kjøpte begge gangene Solvipect slimløsende hostesaft. Kjøpte det litt sent i syklusen så startet vel 3 dager før EL (tok 3 ganger om dagen).
Jeg tror jeg er 13 dpo Jeg har hatt litt ustabile sykluser, og ikke testet for el annet enn ved å "følge slimet" 26.11 var siste dag med el-slim, så da har jeg bare gått ut ifra at ikm er i morgen.Yay!
Hvor mange dpo er du?
Velkommen skal du væreSlenger meg med innpå her
Helleoglykke - 23 - B1 - PP6 - EL 30/11 - IKM 14/12
Gratulerer så mye! Jeg vet ikke om det er jeg som har oversett, men jeg har ikke fått lagt inn noe info på deg i oversikten. Prøvde å bla meg tilbake, men jeg finner ikke For å sette deg på gravid. Trodde jeg hadde god kontroll
Spennende! Tidlig enda, krysser alt for deg!Første test og første skuffelse. 8dpo
Tusen takk Jeg har ikke skrevet noe info om meg ennå, så du har nok kontrollGratulerer så mye! Jeg vet ikke om det er jeg som har oversett, men jeg har ikke fått lagt inn noe info på deg i oversikten. Prøvde å bla meg tilbake, men jeg finner ikke For å sette deg på gravid. Trodde jeg hadde god kontroll
Det er ennå tidlig, og gode muligheter for at det dukker opp en strek. Håper for degFørste test og første skuffelse. 8dpo
Man kan vel ikke regne med å få jevn økning time for time, så det tror jeg ikke gjør noe. Men fint å se litt økning i løpet av et døgnVet ikke om jeg synes det har vært økning fra i går ettermiddag Kanskje litt? Definitiv økning fra i går morgest.
I går tidlig:
Vis vedlegget 450313
I går ettermiddag:
Vis vedlegget 450310
I dag:
Vis vedlegget 450311
Enda veldig tidlig, x for baby strekFørste test og første skuffelse. 8dpo
Jeg kan settes på TR som kommer i dag/morgen.
Jaaaa! Og dagene før ELJeg ønsker bare å meddele at ventetiden i dpo-land suger. 7 dpo