❤️ IKM uke 50 ❤️

:happy093
IMG_2092.jpg

Kan ikke med sikkerhet si at det er derfor jeg har blitt gravid. Men fra en som ikke blir lett gravid så har det altså fungert :nailbiting: Har normalt ganske tykt eggløsningsslim og jeg kan virkelig si at det ble mye mer tynnflytende denne runden (beklager detaljer!! :dead:). Drakk også grapefrukt juice på høykant.
Var rimelig desperat sist gang fordi jeg ønsket virkelig to tette, så måtte bare prøve det. Tok godt over 3 år før jeg ble gravid med første :wtf:

Jeg kjøpte begge gangene Solvipect slimløsende hostesaft. Kjøpte det litt sent i syklusen så startet vel 3 dager før EL (tok 3 ganger om dagen).
Oi, så fascinerende ! Jeg bruker å være vant med å ha tykk slim, men har vært lite etter hva jeg er vandt med disse to siste gangen. Så kanskje jeg skal teste ut :D

Gratulerer så mye! :love017 Jeg vet ikke om det er jeg som har oversett, men jeg har ikke fått lagt inn noe info på deg i oversikten. Prøvde å bla meg tilbake, men jeg finner ikke :think005 For å sette deg på gravid. Trodde jeg hadde god kontroll :whacky011

Gratulerer så mye! :love017 Jeg vet ikke om det er jeg som har oversett, men jeg har ikke fått lagt inn noe info på deg i oversikten. Prøvde å bla meg tilbake, men jeg finner ikke :think005 For å sette deg på gravid. Trodde jeg hadde god kontroll :whacky011
Tusen takk:Heartred Jeg har ikke skrevet noe info om meg ennå, så du har nok kontroll:happy:
DDD - 39 - B3 - PP1 - EL 26/11 - IKM 10/12

Vet ikke om jeg synes det har vært økning fra i går ettermiddag :nailbiting: Kanskje litt? Definitiv økning fra i går morgest.

I går tidlig:

Vis vedlegget 450313

I går ettermiddag:
Vis vedlegget 450310

I dag:

Vis vedlegget 450311
Man kan vel ikke regne med å få jevn økning time for time, så det tror jeg ikke gjør noe. Men fint å se litt økning i løpet av et døgn :)

Jeg hadde så utvannet morgenurin i dag at jeg droppet å teste. Prøver heller i kveld, og da er det 48 timer siden første test. Da bør man vel kunne se endring. Men til gjengjeld er det ennå tidlig, 11 dpo.

Back
Topp