❤️ IKM Uke 5 ❤️

Dette er etter en medisinsk abort cd 24. har fått sterkere strekk idag enn i går. Har noen erfaring med graviditet etter abort?
IMG_8852.jpeg

Det er så spennende med alle testene som ruller inn her :shy:

Jeg har skikkelig forhåpninger denne gangen, men prøver å innstille meg på at det ikke gikk.

Og jo mer jeg tolker tester her, jo mer har jeg lyst til å prøve å vente så lenge jeg klarer, for å være sikker på at testen er enten positiv eller negativ.
Forrige PP fikk jeg svak positivt 10DPO, men som forsvant igjen. TR kom noen dager forsinket den syklusen også, så det var muligens en kjemisk.
Er så redd for å få veldig forhåpninger igjen dersom jeg får svak strek, for så at den forsvinner igjen.. :sorry:
Og dagene mot IKM går jo uansett, enten jeg tester eller ikke. Og de snegler seg allerede av gårde, og det går jo ikke akkurat fortere etter man har begynt å teste :hilarious:

Jeg må bare ikke la impulsiviteten min ta overhånd. Prøver å fortelle meg selv at jeg har viljestyrke :hilarious:
Har lyst til å prøve å vente jeg også, for det er så skuffende å få negativ test. Og så kan man jo ikke forvente å få positivt når man tester så tidlig - men det er vanskelig å la være! Jeg har 25 teststrimler som ligger og venter på meg.. så det frister jo å kjøre en liten test kan du si hehe :smiley-ashamed008

Jeg har skikkelig forhåpninger denne gangen, men prøver å innstille meg på at det ikke gikk.

Og jo mer jeg tolker tester her, jo mer har jeg lyst til å prøve å vente så lenge jeg klarer, for å være sikker på at testen er enten positiv eller negativ.
Forrige PP fikk jeg svak positivt 10DPO, men som forsvant igjen. TR kom noen dager forsinket den syklusen også, så det var muligens en kjemisk.
Er så redd for å få veldig forhåpninger igjen dersom jeg får svak strek, for så at den forsvinner igjen.. :sorry:
Og dagene mot IKM går jo uansett, enten jeg tester eller ikke. Og de snegler seg allerede av gårde, og det går jo ikke akkurat fortere etter man har begynt å teste :hilarious:

Jeg må bare ikke la impulsiviteten min ta overhånd. Prøver å fortelle meg selv at jeg har viljestyrke :hilarious:
Er nok bare sunt å tenke som du gjør :love017 Var veldig greit når jeg testet 4 dager etter IKM og var gravid med sønnen min - for da var man SIKKER liksom :hilarious: eneste grunnen til at jeg tester tidlig nå er fordi jeg aldri har gjort det og synes det er litt gøy med den hypen :hilarious: kommer nok ikke til å gjøre det neste måned dersom det ikke klaffet nå. For som du sier, så går dagene mot IKM uansett hvis man tester eller ikke.. :Heartpink

Er nok bare sunt å tenke som du gjør :love017 Var veldig greit når jeg testet 4 dager etter IKM og var gravid med sønnen min - for da var man SIKKER liksom :hilarious: eneste grunnen til at jeg tester tidlig nå er fordi jeg aldri har gjort det og synes det er litt gøy med den hypen :hilarious: kommer nok ikke til å gjøre det neste måned dersom det ikke klaffet nå. For som du sier, så går dagene mot IKM uansett hvis man tester eller ikke.. :Heartpink

Jeg har alltid testet fra tidlig av selv :hilarious: Jeg begynte vel fra 7-8 DPO de to forrige syklusene, og det var bare selvpining :dead:

Med sønnen min testet jeg ikke positivt før 11 DPO, så av erfaring bør jeg vente litt, så jeg ikke mister håpet :hilarious:

Haha så morsomt! Har du gutt eller jente?

Jeg hadde egentlig tenkt å vente til mandag 27. - dvs 11 dpo, men jeg klarer neppe vente til det :joyful: Ved forrige PP testet jeg positivt 8 dpo
En gutt :Heartblue Din da?

Jeg har funnet ut at jeg foretrekker å dra av plasteret gradvis :smiley-ashamed004 Med gutten testet jeg med rfsu strimlene, uvitende om at de er kjempedårlige, og fikk ikke positiv (svaaak strek) før 10 dpo. Testet morgen og kveld 10 dpo med litt økning på kvelden, så morgen og kveld 11 dpo, og da var den på kvelden like svak som den på morgenen 10 dpo. Jeg sammenlignet med andres positive tester forumet, og stille konkluderte med at det ikke kunne gå bra. Da var jeg uansett tom for strimler, og bestemte meg for å vente på mensen. Den kom ikke, og 15 dpo fikk jeg et kjempefint kryss på CB+. Men jeg blir så nervøs når jeg vet at svaret er enten/eller, og synes det er bedre å fordele den intense følelsen over flere dager :hungover::hilarious:

Forrige PP (kjemisk) var ikke positiv før 11 dpo, og dessuten ganske svak, så mistenkte kjemisk fra begynnelsen av. Synes også det er greit å få en formening om hcg er på vei opp eller ned, og da er det jo best å teste tidlig for min del. Streken var sterkest 14 dpo, så er egentlig glad for at det ikke var første testen. Jeg er en av dem som vil vite om jeg har hatt en kjemisk, men det er mange som helst ikke vil vite om det, og da er det jo lurt å vente.

Økte styrken fra 8 dpo, eller ble de svakere derifra?

En gutt :Heartblue Din da?

Jeg har funnet ut at jeg foretrekker å dra av plasteret gradvis :smiley-ashamed004 Med gutten testet jeg med rfsu strimlene, uvitende om at de er kjempedårlige, og fikk ikke positiv (svaaak strek) før 10 dpo. Testet morgen og kveld 10 dpo med litt økning på kvelden, så morgen og kveld 11 dpo, og da var den på kvelden like svak som den på morgenen 10 dpo. Jeg sammenlignet med andres positive tester forumet, og stille konkluderte med at det ikke kunne gå bra. Da var jeg uansett tom for strimler, og bestemte meg for å vente på mensen. Den kom ikke, og 15 dpo fikk jeg et kjempefint kryss på CB+. Men jeg blir så nervøs når jeg vet at svaret er enten/eller, og synes det er bedre å fordele den intense følelsen over flere dager :hungover::hilarious:

Forrige PP (kjemisk) var ikke positiv før 11 dpo, og dessuten ganske svak, så mistenkte kjemisk fra begynnelsen av. Synes også det er greit å få en formening om hcg er på vei opp eller ned, og da er det jo best å teste tidlig for min del. Streken var sterkest 14 dpo, så er egentlig glad for at det ikke var første testen. Jeg er en av dem som vil vite om jeg har hatt en kjemisk, men det er mange som helst ikke vil vite om det, og da er det jo lurt å vente.

Økte styrken fra 8 dpo, eller ble de svakere derifra?
Jeg fikk også gutt :Heartblue
Da vi prøvde å få han så var vi på ferie, så det ble ikke naturlig å teste før vi kom hjem og det var da 4 dager før ikm. Og da var den positiv på digital test - så ingen tvil. Én test - enkelt og greit :laughing002

Mens denne gangen endte det jo med kjemisk i PP1, pluss at jeg fyller straks 40, noe som stresser meg, selv om jeg vet jo at ikke skjer noe drastisk med fertiliteten dagen jeg fyller år :laughing002 men likevel så er jeg redd for at det blir vanskelig å bli gravid denne gangen. Med maiskolben satt det på første forsøk. Jeg kjenner på en litt større desperasjon denne gangen..

På 8dpo begynte jeg å blø, og det var da jeg tok en test bare for å se.. mensen skulle jo ikke komme før om 6 dager.. testen var svakt positiv og 9 dpo var den sterkere. Men så fikk jeg ikke positiv test lenger og jeg fortsatte jo bare å blø, så da skjønte jeg at dette ikke gikk bra.

Oi! Spennende då! Den ser jo faktisk sterkere ut ja! Hvilken dpo er du?
Altså jeg vet ikke hvilke dpo pga jeg vet ikke når el har vært. Dette er 3,5 uke etter en medisink abort. Cyklusdag 24. men jeg tar en ny hcg prøve i dag så skal se om den har økt siden sist cd 18 eller er det bare testene som tuller. Strekken burde vært svakere ikke sterkere da jeg forventer at hcg faller nå ikke stiger.

Snaut 8 dpo
og såååå trøtt, helt ubrukelig og masse murring i flere dager nå, samt en følelse av en "klump" nederst i magen. Alt dette kan selvfølgelig komme av cyclogesten. Prøver å bare nyte disse fridagene, gå litt turer og hvile på sofaen :happy: så er jeg hvertfallgodt utvilt når testen evt et negativ om en uke!

Trening var 0500, men tok ikke bilde av testen i dag tidlig :( Og testen jeg tok nå nettopp ser ikke noe anderledes ut en den i går. Cb digital tidlig sier fremdeles negativt. I dag har jeg en del dunking/ stikking på høyre side i livmora da.
Tenkte å gå en tur ned på apoteket og kjøpe meg en tidlig test strimmel snart også prøve meg på test igjen seinere i dag.

Noen andre som har erfaring med cb digital ekstra tidlig?
Har ikke forsøkt den, kun den "ikke digitale" - men vil ikke anbefale den. Altså heller anbefale den digitale om du skal kjøpe det! :shy:

MEGET imponert at du trener kl. 5, hva trener du?

Spennende med teste Bonanza :gen014 heier på dere! Selv tror jeg at jeg gir meg denne pp. Tom for Lh tester og mista helt troa. Venter på TR men kan nok hende det går noen g tester just in case her også mens jeg venter :hilarious: bestilt nye Lh tester til neste pp. Usikker på hvilken ikm gruppe jeg havner i men
Ikke godt å si hva som venter deg, on du venter på eggløsning eller mens (eller positiv test da :angelic::knegg:). Vanskelig denne første syklusen, men ikke umulig å bli gravid!

Gjør det som passer deg, du kjenner deg selv best. Viktig å ta vare på deg selv oppi dette. Og du kan vente og kose deg med oss andre i mens! :angelic::laughing002:Heartred

Altså jeg vet ikke hvilke dpo pga jeg vet ikke når el har vært. Dette er 3,5 uke etter en medisink abort. Cyklusdag 24. men jeg tar en ny hcg prøve i dag så skal se om den har økt siden sist cd 18 eller er det bare testene som tuller. Strekken burde vært svakere ikke sterkere da jeg forventer at hcg faller nå ikke stiger.
Så nå du hadde svart på når du skulle ta ny hcg prøve, sorry! Jeg synes fremdeles testene er litt sterke til å være såvlenge etter. Men selv om det hadde vært rester så skulle det vel ikke økt..?

Ja, skjønner.. men kan det være mulig at det er en ny graviditet?

Snaut 8 dpo
og såååå trøtt, helt ubrukelig og masse murring i flere dager nå, samt en følelse av en "klump" nederst i magen. Alt dette kan selvfølgelig komme av cyclogesten. Prøver å bare nyte disse fridagene, gå litt turer og hvile på sofaen :happy: så er jeg hvertfallgodt utvilt når testen evt et negativ om en uke!
Spennende symptomer! Men som du sier, vanskelig vite hva din er støttemedisiner og hva som er graviditet. Venter med deg!

Nå har jeg kost meg med å se over testene og postene her i kjørepausen min, jammen godt å ha noe fint å gjøre seg til å komme inn til :Heartred

Back
Topp