Babydrømmernr2
Flørter med forumet
Dette er etter en medisinsk abort cd 24. har fått sterkere strekk idag enn i går. Har noen erfaring med graviditet etter abort?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var jo tydelig en strek på denBrukte denne fra make sure! ja vet ikke helt hva jeg skal tro, siden den andre jeg tok var negativ men blir spennende å se! Kjøpte tidligtest fra rfsu som jeg tenkte å ta imorgen
Har lyst til å prøve å vente jeg også, for det er så skuffende å få negativ test. Og så kan man jo ikke forvente å få positivt når man tester så tidlig - men det er vanskelig å la være! Jeg har 25 teststrimler som ligger og venter på meg.. så det frister jo å kjøre en liten test kan du si heheDet er så spennende med alle testene som ruller inn her
Jeg har skikkelig forhåpninger denne gangen, men prøver å innstille meg på at det ikke gikk.
Og jo mer jeg tolker tester her, jo mer har jeg lyst til å prøve å vente så lenge jeg klarer, for å være sikker på at testen er enten positiv eller negativ.
Forrige PP fikk jeg svak positivt 10DPO, men som forsvant igjen. TR kom noen dager forsinket den syklusen også, så det var muligens en kjemisk.
Er så redd for å få veldig forhåpninger igjen dersom jeg får svak strek, for så at den forsvinner igjen..
Og dagene mot IKM går jo uansett, enten jeg tester eller ikke. Og de snegler seg allerede av gårde, og det går jo ikke akkurat fortere etter man har begynt å teste
Jeg må bare ikke la impulsiviteten min ta overhånd. Prøver å fortelle meg selv at jeg har viljestyrke
Er nok bare sunt å tenke som du gjør Var veldig greit når jeg testet 4 dager etter IKM og var gravid med sønnen min - for da var man SIKKER liksom eneste grunnen til at jeg tester tidlig nå er fordi jeg aldri har gjort det og synes det er litt gøy med den hypen kommer nok ikke til å gjøre det neste måned dersom det ikke klaffet nå. For som du sier, så går dagene mot IKM uansett hvis man tester eller ikke..Det er så spennende med alle testene som ruller inn her
Jeg har skikkelig forhåpninger denne gangen, men prøver å innstille meg på at det ikke gikk.
Og jo mer jeg tolker tester her, jo mer har jeg lyst til å prøve å vente så lenge jeg klarer, for å være sikker på at testen er enten positiv eller negativ.
Forrige PP fikk jeg svak positivt 10DPO, men som forsvant igjen. TR kom noen dager forsinket den syklusen også, så det var muligens en kjemisk.
Er så redd for å få veldig forhåpninger igjen dersom jeg får svak strek, for så at den forsvinner igjen..
Og dagene mot IKM går jo uansett, enten jeg tester eller ikke. Og de snegler seg allerede av gårde, og det går jo ikke akkurat fortere etter man har begynt å teste
Jeg må bare ikke la impulsiviteten min ta overhånd. Prøver å fortelle meg selv at jeg har viljestyrke
Er nok bare sunt å tenke som du gjør Var veldig greit når jeg testet 4 dager etter IKM og var gravid med sønnen min - for da var man SIKKER liksom eneste grunnen til at jeg tester tidlig nå er fordi jeg aldri har gjort det og synes det er litt gøy med den hypen kommer nok ikke til å gjøre det neste måned dersom det ikke klaffet nå. For som du sier, så går dagene mot IKM uansett hvis man tester eller ikke..
En gutt Din da?Haha så morsomt! Har du gutt eller jente?
Jeg hadde egentlig tenkt å vente til mandag 27. - dvs 11 dpo, men jeg klarer neppe vente til det Ved forrige PP testet jeg positivt 8 dpo
Jeg fikk også guttEn gutt Din da?
Jeg har funnet ut at jeg foretrekker å dra av plasteret gradvis Med gutten testet jeg med rfsu strimlene, uvitende om at de er kjempedårlige, og fikk ikke positiv (svaaak strek) før 10 dpo. Testet morgen og kveld 10 dpo med litt økning på kvelden, så morgen og kveld 11 dpo, og da var den på kvelden like svak som den på morgenen 10 dpo. Jeg sammenlignet med andres positive tester forumet, og stille konkluderte med at det ikke kunne gå bra. Da var jeg uansett tom for strimler, og bestemte meg for å vente på mensen. Den kom ikke, og 15 dpo fikk jeg et kjempefint kryss på CB+. Men jeg blir så nervøs når jeg vet at svaret er enten/eller, og synes det er bedre å fordele den intense følelsen over flere dager
Forrige PP (kjemisk) var ikke positiv før 11 dpo, og dessuten ganske svak, så mistenkte kjemisk fra begynnelsen av. Synes også det er greit å få en formening om hcg er på vei opp eller ned, og da er det jo best å teste tidlig for min del. Streken var sterkest 14 dpo, så er egentlig glad for at det ikke var første testen. Jeg er en av dem som vil vite om jeg har hatt en kjemisk, men det er mange som helst ikke vil vite om det, og da er det jo lurt å vente.
Økte styrken fra 8 dpo, eller ble de svakere derifra?
Oi! Spennende då! Den ser jo faktisk sterkere ut ja! Hvilken dpo er du?Dette er etter en medisinsk abort cd 24. har fått sterkere strekk idag enn i går. Har noen erfaring med graviditet etter abort?
Vis vedlegget 453197
Altså jeg vet ikke hvilke dpo pga jeg vet ikke når el har vært. Dette er 3,5 uke etter en medisink abort. Cyklusdag 24. men jeg tar en ny hcg prøve i dag så skal se om den har økt siden sist cd 18 eller er det bare testene som tuller. Strekken burde vært svakere ikke sterkere da jeg forventer at hcg faller nå ikke stiger.Oi! Spennende då! Den ser jo faktisk sterkere ut ja! Hvilken dpo er du?
Har ikke forsøkt den, kun den "ikke digitale" - men vil ikke anbefale den. Altså heller anbefale den digitale om du skal kjøpe det!Trening var 0500, men tok ikke bilde av testen i dag tidlig Og testen jeg tok nå nettopp ser ikke noe anderledes ut en den i går. Cb digital tidlig sier fremdeles negativt. I dag har jeg en del dunking/ stikking på høyre side i livmora da.
Tenkte å gå en tur ned på apoteket og kjøpe meg en tidlig test strimmel snart også prøve meg på test igjen seinere i dag.
Noen andre som har erfaring med cb digital ekstra tidlig?
Ikke godt å si hva som venter deg, on du venter på eggløsning eller mens (eller positiv test da ). Vanskelig denne første syklusen, men ikke umulig å bli gravid!Spennende med teste Bonanza heier på dere! Selv tror jeg at jeg gir meg denne pp. Tom for Lh tester og mista helt troa. Venter på TR men kan nok hende det går noen g tester just in case her også mens jeg venter bestilt nye Lh tester til neste pp. Usikker på hvilken ikm gruppe jeg havner i men
Ingen problem å se den! Har du prøvd igjen?(ignorer støvet ) men altså jeg ser strek??? Er bare 6 dpo (men er kanskje 7 da?) eller ser jeg syner? Den andre testen jeg tok var blank..
Åh, kjedelig. Ikke lov å gi opp helt enda altså9 dpo og skikkelig rar smak i munn. Men test i dag er klinkende negativ.. mista trua
Gjør det som passer deg, du kjenner deg selv best. Viktig å ta vare på deg selv oppi dette. Og du kan vente og kose deg med oss andre i mens!Det er så spennende med alle testene som ruller inn her
Så spennende! Enig at den ser sterkere ut. Når skulle du komme hcg igjen?Dette er etter en medisinsk abort cd 24. har fått sterkere strekk idag enn i går. Har noen erfaring med graviditet etter abort?
Vis vedlegget 453197
Så nå du hadde svart på når du skulle ta ny hcg prøve, sorry! Jeg synes fremdeles testene er litt sterke til å være såvlenge etter. Men selv om det hadde vært rester så skulle det vel ikke økt..?Altså jeg vet ikke hvilke dpo pga jeg vet ikke når el har vært. Dette er 3,5 uke etter en medisink abort. Cyklusdag 24. men jeg tar en ny hcg prøve i dag så skal se om den har økt siden sist cd 18 eller er det bare testene som tuller. Strekken burde vært svakere ikke sterkere da jeg forventer at hcg faller nå ikke stiger.
Ja, skjønner.. men kan det være mulig at det er en ny graviditet?Altså jeg vet ikke hvilke dpo pga jeg vet ikke når el har vært. Dette er 3,5 uke etter en medisink abort. Cyklusdag 24. men jeg tar en ny hcg prøve i dag så skal se om den har økt siden sist cd 18 eller er det bare testene som tuller. Strekken burde vært svakere ikke sterkere da jeg forventer at hcg faller nå ikke stiger.
Spennende symptomer! Men som du sier, vanskelig vite hva din er støttemedisiner og hva som er graviditet. Venter med deg!Snaut 8 dpo
og såååå trøtt, helt ubrukelig og masse murring i flere dager nå, samt en følelse av en "klump" nederst i magen. Alt dette kan selvfølgelig komme av cyclogesten. Prøver å bare nyte disse fridagene, gå litt turer og hvile på sofaen så er jeg hvertfallgodt utvilt når testen evt et negativ om en uke!