❤️ IKM Uke 5 ❤️

Førstegangslykke85 - 39 (40 27.01) - B2 - PP2 - EL 16.01 - IKM 30.01

Jeg hadde en kjemisk graviditet i PP1 like ved nyttår, så jeg er usikker på om kroppen er klar allerede for eggløsning og ny graviditet, men jeg håper på at det kan sitte en liten spire nå! Har veldig mensmurringer og er oppblåst i dag. Men er bare 5dpo, så det er sikkert for tidlig til at man kan merke noe
Velkommen til oss! Kommer midt oppi testegalskapen somstarter nå fremover :D:smiley-bounce012:hilarious:

Last edited:
Noen her som har opplevd festesmerter? Hvordan føltes det?

Er bare 5 DPO, så det er vel fortsatt litt i det tidligste laget for festesmerter - men jeg hadde nettopp små «stikk» nederst til høyre i det som kjentes ut som livmoren. Akkurat som om noen kløyp veldig svakt - av og på, av og på - i sånn 4-5 min ish. :smiley-angelic001
Fikk NØYAKTIG det du skrev nå ikveld, og jeg er 5 dpo idag. Haha, så gøy! :joyful:

Takk for at du tok deg tid å sjekke! Det var hyggelig :shy::Heartred Likte dine tall bedre :knegg::hilarious: Han presenterte bare det dårligste skjønner jeg. Og så er det sikkert veldig mye mellom her, man kan være 40 år og super fertil, og 40 og slite. Vi begynte når jeg var 39 år, men kroppen bryr seg jo ikke om tall.

Ja, det var han, skal vi se hva den het den episoden da :pompus: Fant bare selve podkasten, den heter Fertilitetsrådet. Han la det fram på en slik måte at han sa det til sine kunder, og at det kunne blitt dyrt (med privat IVF) fordi sjansen var liten og mange trengte mange uttak.
Ingen årsak (håper bare at tallene stemmer da :joyful:)! :Heartred Tror episoden heter "ivf 40+" eller noe sånt? Lenge siden jeg hørte den episoden, men generelt sitter jeg igjen med et inntrykk av at han favoriserer "bad news" framfor de oppløftende tallene, i podcasten. Vil ikke beskylde ham for å være selger heller (selv om det sikkert ville vært helt naturlig, bevisst eller ubevisst), men vil uansett tro at etter mange års arbeid med infertilitet så er det fort gjort å "glemme" litt den største gruppen kvinner som han aldri møter, og da blir jo tallene litt mørkere. Men ja, det er jo store individuelle forskjeller, og de fleste som kommer til ham har jo allerede en lengre og dyrere vei å gå. Hvis alle kvinner på 40 år gjennomgikk IVF, så ville jo statistikken hans vært ganske mye lysere vil jeg tro. :happy:

K

Jeg også føler jeg ser noe, men så klarer jeg ikke helt bestemme meg for om det faktisk er noe, eller bare streksyn :pompus: prøvde til og med å redigere det, for å se om jeg så bedre.

Skjønner du har hatt en tøff dag i dag :Heartred
8 DPO er fortsatt tidlig, @Mindel - men håper virkelig det utvikler seg til en strek i morgen :smiley-angelic001
Må le litt, for jeg sendte testen til ChatGTP for vurdering, og så svarte den så vagt, så ble irritert - svar enten eller liksom :knegg::hilarious:
"Det ser ikke ut som det er en tydelig synlig strek i testområdet" for et teit svar :laughing002:banghead:

Vedlegg

• Screenshot_20250121_233452_ChatGPT.jpg
    Screenshot_20250121_233452_ChatGPT.jpg
    247,5 KB · Visninger: 11
Oi det var jo ganske så likt meg!
Blir veldig spennende å se om kroppene våre er klare denne runden og om den sitter da selvfølgelig. Håper det! Når tenker du å teste deg?
Ja, og du har en Mais 23 og jeg en Bolle 23, ser jeg! :joyful:

Jeg begynner nok 7 dpo, sikkert 6 dpo. :hilarious: Mannen som handlet graviditetstester sist, og det var den dårlig batchen av Makesure sine tester, så da har jeg en god unnskyldning for å sløse litt ekstra :angelic: Enn du?

Back
Topp