❤️ IKM Uke 5 ❤️

Skal teste fra fredagen, er da 8DPO, men det er mest fordi jeg skal til fastlegen og ta HCG for å bekrefte at den er i null etter EXU. Den var på 5 en uke etter operasjonen, men håper jo at den viser mer enn 5 da :smiley-angelic006 :laughing002
Har bare vanlige babyplan tester og ikke tidlig da så forventer ikke noe utslag egentlig, men hvilke tester var det som var dårlig batch? Jeg har 5 stk av denne:
Vis vedlegget 453149
Men jeg tester 1 gang om dagen etter 24/1. Resten har jeg bare 4 digitale som jeg tenkte å ta så jeg får 1-2 / 2-3 og 3+ (det er planen hvertfall hehe). Tok så mye tester etter positiv test ved EXU at jeg ble sprø, så skal prøve å unngå det nå :smiley-ashamed004 Skal også henvises til UL i uke 6-7 for at de skal påse at det sitter i livmoren og ikke i egglederen igjen.
Jeg har 13 på min, tror ikke de e dårlig altså, jeg har ikke fått feil på dem ellers (og nå). Så er nok ikke dårlig altså :)

Så bra du har legeundersøkelse samtidig! Veldig greit med et hcg svar :angelic:

Synes det er så kjedelig med tester uten strek vært litt frynsete i dag, så hadde ikke lyst til det.. Hørte på podkast at ved 40 år var kun 1 av 10 egg av bra nok kvalitet, så forenklet kan man tenke at man hver tiende måned slipper et bra nok egg. Og dette var vår tiende måned, og kanskje var det gullegget som kom, og bare streifet :sad015 og nå må vi vente ti måneder til.. Sånn har hodet kvernet i dag.

Ettermiddagens blenda kan jeg jo uansett legge ut:
Leste tråden din og heier på deg! Men altså det var jo noe på de tidligere testene dine!!? ÅÅÅH jeg håper sånn for deg i morgen. :drunken_smilie

Synes det er så kjedelig med tester uten strek vært litt frynsete i dag, så hadde ikke lyst til det.. Hørte på podkast at ved 40 år var kun 1 av 10 egg av bra nok kvalitet, så forenklet kan man tenke at man hver tiende måned slipper et bra nok egg. Og dette var vår tiende måned, og kanskje var det gullegget som kom, og bare streifet :sad015 og nå må vi vente ti måneder til.. Sånn har hodet kvernet i dag.

Håper så inderlig at du får positivt igjen i morra❤️

Øynene mine vil liksom se noe på testen din. Ååå, som jeg håper for deg og at det samme skjer med deg som med meg. Krysser fingrene for at du får tydelig strek :smiley-angelic001

K
Øynene mine vil liksom se noe på testen din. Ååå, som jeg håper for deg og at det samme skjer med deg som med meg. Krysser fingrene for at du får tydelig strek :smiley-angelic001

Jeg også føler jeg ser noe, men så klarer jeg ikke helt bestemme meg for om det faktisk er noe, eller bare streksyn :pompus: prøvde til og med å redigere det, for å se om jeg så bedre.

Skjønner du har hatt en tøff dag i dag :Heartred
8 DPO er fortsatt tidlig, @Mindel - men håper virkelig det utvikler seg til en strek i morgen :smiley-angelic001

Førstegangslykke85 - 39 (40 27.01) - B2 - PP2 - EL 16.01 - IKM 30.01

Jeg hadde en kjemisk graviditet i PP1 like ved nyttår, så jeg er usikker på om kroppen er klar allerede for eggløsning og ny graviditet, men jeg håper på at det kan sitte en liten spire nå! Har veldig mensmurringer og er oppblåst i dag. Men er bare 5dpo, så det er sikkert for tidlig til at man kan merke noe

Var det Hausken som sa det? Synes han har en tendens til å bruke de dårligste tallene når han snakker om fertilitetsproblemer, som i og for seg er forståelig nok siden han lever av det. Men alle tallene jeg finner (google og ChatGPT) tilsier at ved 40 års alder, så er 10-20% av eggene gode nok til å resultere i et levendefødt og friskt barn. Det vil si at det i gjennomsnitt vil være 4-5 sykluser mellom gode nok egg/eller 1-2 egg hver 10. måned/eller 3 egg i året. Det er ganske stor forskjell på 10 og 20 % i denne sammenhengen i hvertfall. Jeg har troa på at egget kommer ganske snart! :love7

Førstegangslykke85 - 39 (40 27.01) - B2 - PP2 - EL 16.01 - IKM 30.01

Jeg hadde en kjemisk graviditet i PP1 like ved nyttår, så jeg er usikker på om kroppen er klar allerede for eggløsning og ny graviditet, men jeg håper på at det kan sitte en liten spire nå! Har veldig mensmurringer og er oppblåst i dag. Men er bare 5dpo, så det er sikkert for tidlig til at man kan merke noe
Jeg hadde også kjemisk PP1 på B2 (er 38). Begynte å blø på nyttårsaften. Er 4-5 dpo. Kroppen min forsøkte på EL CD11, og gjorde et nytt forsøk en uke etterpå. Har aldri opplevd det før, så kjenner meg ikke sikker på at kroppen er klar denne syklusen.

Var det Hausken som sa det? Synes han har en tendens til å bruke de dårligste tallene når han snakker om fertilitetsproblemer, som i og for seg er forståelig nok siden han lever av det. Men alle tallene jeg finner (google og ChatGPT) tilsier at ved 40 års alder, så er 10-20% av eggene gode nok til å resultere i et levendefødt og friskt barn. Det vil si at det i gjennomsnitt vil være 4-5 sykluser mellom gode nok egg/eller 1-2 egg hver 10. måned/eller 3 egg i året. Det er ganske stor forskjell på 10 og 20 % i denne sammenhengen i hvertfall. Jeg har troa på at egget kommer ganske snart! :love7
Takk for at du tok deg tid å sjekke! Det var hyggelig :shy::Heartred Likte dine tall bedre :knegg::hilarious: Han presenterte bare det dårligste skjønner jeg. Og så er det sikkert veldig mye mellom her, man kan være 40 år og super fertil, og 40 og slite. Vi begynte når jeg var 39 år, men kroppen bryr seg jo ikke om tall.

Ja, det var han, skal vi se hva den het den episoden da :pompus: Fant bare selve podkasten, den heter Fertilitetsrådet. Han la det fram på en slik måte at han sa det til sine kunder, og at det kunne blitt dyrt (med privat IVF) fordi sjansen var liten og mange trengte mange uttak.

Jeg hadde også kjemisk PP1 på B2 (er 38). Begynte å blø på nyttårsaften. Er 4-5 dpo. Kroppen min forsøkte på EL CD11, og gjorde et nytt forsøk en uke etterpå. Har aldri opplevd det før, så kjenner meg ikke sikker på at kroppen er klar denne syklusen.
Oi det var jo ganske så likt meg!
Blir veldig spennende å se om kroppene våre er klare denne runden og om den sitter da selvfølgelig. Håper det! Når tenker du å teste deg?

Back
Topp